AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 hei! Jeg har gått på p-piller i minst 5 år i strekk. Har hatt noen få pauser. Nå ønsker jeg å bli gravid. Er det bare å slutte på pillene å bli gravid? Jeg skjønner meg ikke på dette med eggløsning, når det er osv. Når man bruker p-piller styrer jeg jo mensturasjonen selv. Hvordan regner jeg dette ut? Anonymous poster hash: 78a5e...25d Anonymous poster hash: 2c4bd...5f8
Biloba Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Er det bare å slutte på pillene å bli gravid? Anonymous poster hash: 2c4bd...5f8 Ja, som oftest. Syklus kan være uregelmessig i starten og det kan ta tid før eggløsning kommer i gang, det kan også skje i første syklus og det er ganske vanlig å bli gravid allerede første 1-3 mnd etter pilleslutt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Det biloba sier stemmer, MEN for noen tar det allikevel lang tid før syklus kommer i gang og de blir gravide. Anonymous poster hash: 9cb2e...796
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det er umulig å si når du får eggløsning igjen. Noen får det med en gang, andre må vente i opptil et år. Men det er bare å slutte på pillen og begynne å prøve, bare vær forberedt på at det kan ta tid. Anonymous poster hash: 82340...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det er umulig å si når du får eggløsning igjen. Noen får det med en gang, andre må vente i opptil et år. Men det er bare å slutte på pillen og begynne å prøve, bare vær forberedt på at det kan ta tid. Anonymous poster hash: 82340...dbc Kan jeg ta tester for å sjekke om eggløsningen er der, andre tegn på eggløsning? Når jeg tenker meg om har jeg brukt pillen fra jeg fikk mine første menstruasjoner, opp til 7-8 år tror jeg. Har hatt et par pauser, ikke lengre enn to måneder. Anonymous poster hash: 2c4bd...5f8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde hatt sex annen hver dag eller ved lyst fremover og starta med å teste etter el når mensen først var kommet. Hos meg tok det mange måneder før mensen og el kom. Ikke vits å kaste bort el tester i mange måneder om mensen ikke kommer. Da hadde jeg heller forsøkt å bli kjennt med livmortappen og gjort det daglig i stedet.Anonymous poster hash: ea442...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå