Gjest Tottelotta Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvordan får jeg ungen til å sove gjennom natta? Er våken flere ganger, ikke noe voldsomt, bare et hyl eller to fordi han har mista sutten eller dratt av seg dyna eller noe sånt, men vi voksne savner virkelig en natts sammenhengende søvn... Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Hvis barnet skriker til en til to ganger om natten pga smokken, finner den og sovner igjen så pris dere heldigeAnonymous poster hash: b62b7...af6 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan får jeg ungen til å sove gjennom natta? Er våken flere ganger, ikke noe voldsomt, bare et hyl eller to fordi han har mista sutten eller dratt av seg dyna eller noe sånt, men vi voksne savner virkelig en natts sammenhengende søvn... Noen tips? slutte med sutt!!!!!! Anonymous poster hash: b9a71...84f
Gjest Tottelotta Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 slutte med sutt!!!!!! Anonymous poster hash: b9a71...84f Å gud.. Det kommer til å bli litt av et styr... Puh!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan får jeg ungen til å sove gjennom natta? Er våken flere ganger, ikke noe voldsomt, bare et hyl eller to fordi han har mista sutten eller dratt av seg dyna eller noe sånt, men vi voksne savner virkelig en natts sammenhengende søvn... Noen tips? Prøv å få avlastning ved å plassere barnet hos besteforeldrene, tanter eller lignende en natt iblant. Vår erfaring er at hun ikke våkner der i like stor grad som hjemme, så hun er "lett" å passe mens vi sover... Anonymous poster hash: 208d9...c3c
Gjest Tottelotta Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Prøv å få avlastning ved å plassere barnet hos besteforeldrene, tanter eller lignende en natt iblant. Vår erfaring er at hun ikke våkner der i like stor grad som hjemme, så hun er "lett" å passe mens vi sover... Anonymous poster hash: 208d9...c3c Godt forslag men besteforeldre/slekt er enten langt vekke eller i for dårlig form til å passe. I tillegg til at jeg er litt tilhenger av at man skal klare å passe egne barn. Lurte bare på om det fantes noen triks som jeg ikke har fått med meg
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Dette lurer jeg også på. For vår datter på 2,5år er det behov for å ha mamma hos seg opptil flere ganger i løpet av natten. Det har blitt verre etter mye sykdom i høst(bhg-start). Jeg har ikke lenger overskudd til å gå inn til henne og sitte ved sengen til hun sovner igjen, så her henter pappaen henne inn i dobbeltsengen til meg, så sover vi der sammen. Mannen hopper da inn på gjesterommet. Ikke helt ideelt, men jeg må ha den lille søvnen jeg kan få, så da må det nesten bli slik nå. Anonymous poster hash: 2e14e...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå