Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #1 Del Skrevet 1. august 2004 Noen som vet? Jeg tok med meg pus ned til Oslo fra Tromsø nå i sommer, men har desverre innsett at det blir for dumt å ha henne her. Hun har det mye bedre hos min mor og far. Men nå må jeg finne ut priser på slik frakt. Er det noen andre som har fraktet katter alene på fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #2 Del Skrevet 2. august 2004 Tror du får ringe flyselskapet. :D Kan tenke meg det koster flesk. Det koster flere tusen (har hørt et tall rundt fem tusen) for å sende en hund med fly mellom Oslo og Tronheim eller hvor det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Det kostet 1098.- for pus. Grei nok betaling, selv om jeg betalte 200.- for henne ned sammen med meg på flyet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 4. august 2004 #4 Del Skrevet 4. august 2004 Spørsmål: Hvordan tok pusen din det å reise med fly, i kabin med deg? Det er jo en del uro på flyplassen og på flyet. Og hva med alle lydene når flyet tar av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå