Gå til innhold

Hvite kvinner mest kravstore og upopulære

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte tråder på kg om hvor kravstore norske damer er, at mange menn vurderer å hente kone fra utlandet osv. Jeg er kvinne selv. Denne videoen jeg kom over, vil nok åpne øynene deres:

"White women were very selective, though they were the second least popular female group."

"White women were twice as much likely to respond white men than black men, but white men preferred most other races over white women."

"Middle eastern women are overwhelmingly the most popular group, one in two men write back"

Kanskje noen hvite damer skal revurdere sin popularitet? Menn, syns dere undersøkelsen sier noe om datinglivet deres?

Anonymous poster hash: 3440f...357
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg ser ofte tråder på kg om hvor kravstore norske damer er, at mange menn vurderer å hente kone fra utlandet osv. Jeg er kvinne selv. Denne videoen jeg kom over, vil nok åpne øynene deres:

"White women were very selective, though they were the second least popular female group."

"White women were twice as much likely to respond white men than black men, but white men preferred most other races over white women."

"Middle eastern women are overwhelmingly the most popular group, one in two men write back"

Kanskje noen hvite damer skal revurdere sin popularitet? Menn, syns dere undersøkelsen sier noe om datinglivet deres?

Jaså gitt,nå ble jeg overrasket :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Ren løgn og propaganda. Demand and supply vet du. Hvite kvinner er vanskelige å få, fordi de er best å ha.

Anonymous poster hash: 42736...5d8

• Liker 4
Gjest Booker
Skrevet
Kanskje noen hvite damer skal revurdere sin popularitet?

tumblr_luf9sqVhvo1qarwh9o1_400.gif

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man skal revurdere sin popularitet om det faktisk er slik at man ganske enkelt får seg mann.

Jeg har ikke store vansker for å få en flott mannog jeg krever like mye av han som jeg gir. Jeg liker effektivitet og det blir mest effektivt når man samarbeider om ting. :)

Anonymous poster hash: 1fbfa...2ab
AnonymBruker
Skrevet

Vel, mange indiske damer er ganske pene, mens mange indiske menn ikke er så maskuline. Det kan forklare mennenes og kvinnenes valg ang. den "rasen".

Jeg synes også det er flere pene østasiatiske kvinner enn det er maskuline østasiatiske menn.

Anonymous poster hash: fa758...ee6
Skrevet

Gjør ikke meg noe om hvite kvinner er "upopulære". Jeg liker de best.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

wow bome at hvite jenter er super kresen og på en ego tripp da just wow kom som en bombe. Det har jeg "ALDRI" OPPLEVD FØR

Anonymous poster hash: ab939...94d
Skrevet

Haha. Ren løgn og propaganda. Demand and supply vet du. Hvite kvinner er vanskelige å få, fordi de er best å ha.

For en rasistisk konklusjon du kommer med der. Hudfarge har ingenting å si på hvem som er best eller ei. Dette er utdatert tankegods som hører mer hjemme i det tredje rike.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hahahaha, ta deg en tur ut i verden du

Anonymous poster hash: 533a4...ef7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke meg noe om hvite kvinner er "upopulære". Jeg liker de best.

Det er bra noen liker oss. Så TS, det er nok håp for sånne som oss allikevel. Vi fiskebollene.

Anonymous poster hash: fa758...ee6

• Liker 2
Skrevet

wow bome at hvite jenter er super kresen og på en ego tripp da just wow kom som en bombe. Det har jeg "ALDRI" OPPLEVD FØR

Anonymous poster hash: ab939...94d

'

Skal vi ta til takke med hvem som helst da, mener du? Nei, da foretrekker jeg faktisk å være "kravstor" og upopulær.

Skrevet

Upopulære er de ikke, men kan være kravstore. Det kan også mørke jenter være :)

Skrevet

Hvite, europeiske kvinner er de vakreste. Regner med at de i syd-europa også teller som hvite (italia etc).

Gjest Lite nytt
Skrevet

Jeg er hvit og kravstor. Visst er jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke det?

Jeg klarer meg helt utmerket uten en mann. Jeg tar ikke hva som helst inn i stua mi.

Selv om alenemor så er jeg populær blant det andre kjønn. Til og med de jeg behandla som dritt kommer tilbake og vil ha mere...

PS: Jeg er også meget skeptisk til mine valg av menn pga mine tidligere valg, så kan nok lett oppleves som enda mer kravstor :fnise:

Skrevet

Kravstor= ha egne meninger, ikke være en hushjelp og en tømmedo for en mann og sette krav til menn ang minimum hygiene..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

oij, interessant

Anonymous poster hash: 01042...7a2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det jo merkelig at bitterpikkene her på KG anklager -oss- for å ville vekkavle det norske folk.

AnonymBruker
Skrevet

Det tror du på? :fnise:

Anonymous poster hash: 765e0...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hvit og kravstor. Visst er jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke det?

Jeg klarer meg helt utmerket uten en mann. Jeg tar ikke hva som helst inn i stua mi.

Selv om alenemor så er jeg populær blant det andre kjønn. Til og med de jeg behandla som dritt kommer tilbake og vil ha mere...

PS: Jeg er også meget skeptisk til mine valg av menn pga mine tidligere valg, så kan nok lett oppleves som enda mer kravstor :fnise:

Du var jo akkurat den prototypen av kvinnfolk denne tråden handler om. Alenemor, surprised?

Anonymous poster hash: 765e0...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...