Gjest Booker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Evt. et midlertidig ban for å rydde opp forumet? Diskusjonene ender alltid opp med oppfordring til vold, persondebatt og krenkelser, begynner å se meg lei. Kanskje vi kan starte et underskiftkampanje? Er sikkert ikke den eneste som har sett meg lei på alle diskusjonene om feminisme. Undertegnet Booker.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Evt. et midlertidig ban for å rydde opp forumet? Diskusjonene ender alltid opp med oppfordring til vold, persondebatt og krenkelser, begynner å se meg lei. Kanskje vi kan starte et underskiftkampanje? Er sikkert ikke den eneste som har sett meg lei på alle diskusjonene om feminisme. Undertegnet Booker. Hvilken diskusjoner har endet oøp med oppfordringer til vold, persondebatt og krenkelser? Jeg har ikke leste noen slike her inne, alt du har problem med er at vi beskriver virkeligheten og du ikke takler den. Fordi du er så egoistisk. Anonymous poster hash: 16ce5...f60 2
Gjest Booker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Hvilken diskusjoner har endet oøp med oppfordringer til vold, persondebatt og krenkelser? Jeg har ikke leste noen slike her inne, alt du har problem med er at vi beskriver virkeligheten og du ikke takler den. Fordi du er så egoistisk. Anonymous poster hash: 16ce5...f60
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Lar være å gå inn på alle de feminisme trådene som har dukket opp idag. Antar det er noen som peprer forumet i dag? Fint at du tar dette opp.Anonymous poster hash: 573d0...10d 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Sier meg enig. Det har tatt litt av.. Anonymous poster hash: fd2c0...b72 3
Gjest Booker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Lar være å gå inn på alle de feminisme trådene som har dukket opp idag. Antar det er noen som peprer forumet i dag? Fint at du tar dette opp.Anonymous poster hash: 573d0...10d Ja, i dag var det ille. Men det har gjenerelt vært ille i den siste tiden.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 letteste er å bare ikke klikke seg inn på de trådene du ikke liker Anonymous poster hash: 1eda4...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 letteste er å bare ikke klikke seg inn på de trådene du ikke liker Anonymous poster hash: 1eda4...b2f Nå er disse trådene i ferd med å oversvømme forumet, da. Anonymous poster hash: d044a...ba6 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Vær så snill å ikke rør ønskelistetråden min da! Jeg vil prøve å komme til bunns i hva som rører seg oppi hodet til disse karene. Anonymous poster hash: 56d39...9b1
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Skal vi forby diskusjoner fordi man ikke liker hva som blir sakt ? Vel det er ikke et samfunn jeg vil leve i. Vi kan ikke forby ting bare fordi vi ikke liker hva folk sier. 3
Sannerlig Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Skal vi forby diskusjoner fordi man ikke liker hva som blir sakt ? Vel det er ikke et samfunn jeg vil leve i. Vi kan ikke forby ting bare fordi vi ikke liker hva folk sier. EEh, oppfordring til vold, persondebatt og krenkelser, er faktisk grunn nok til å avvise en bruker eller to, og er tråden gått amok, også tråden. 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 EEh, oppfordring til vold, persondebatt og krenkelser, er faktisk grunn nok til å avvise en bruker eller to, og er tråden gått amok, også tråden. Hvilke oppfordringer til vold? Dere feminister må begynne å bli rimelig desperate når dere bwgynner å lyve om slike grove ting for å få andre meninger sensurert.Anonymous poster hash: cfee7...531
Sannerlig Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hvilke oppfordringer til vold? Dere feminister må begynne å bli rimelig desperate når dere bwgynner å lyve om slike grove ting for å få andre meninger sensurert.Anonymous poster hash: cfee7...531 Jeg svarte i forhold til hva ts skrev som opplysninger i forhold til hvorfor slike tråder ble sensurert. Eller har du noe i mot at det foreligger slike kriterier i en tråd? Endret 5. januar 2015 av Sannerlig 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Skal vi forby diskusjoner fordi man ikke liker hva som blir sakt ? Vel det er ikke et samfunn jeg vil leve i. Vi kan ikke forby ting bare fordi vi ikke liker hva folk sier. Hvilke oppfordringer til vold? Dere feminister må begynne å bli rimelig desperate når dere bwgynner å lyve om slike grove ting for å få andre meninger sensurert.Anonymous poster hash: cfee7...531 Poenget her og problemet er jo alle disse som oppretter en haug med tråder om feminisme, og som defensivt går til angrep mot kvinner som om de skulle være ekstremfeminister ute etter å kvitte seg med mannfolk hele gjengen. Det er greit nok å kritisere menn og kvinner for generelle ting, men dette går jo helt over styr. Dessuten trodde jeg det het kvinneguiden for en grunn? Menn er jo selvsagt velkomne her, men det får være måte på. De kunne heller opprettet et eget forum for menn i stedet for å bombardere kvinneguiden med feminisme ditt og feminisme datt. Det handler ikke om ytringsfrihet lengre når vi kvinner føler oss krenket her og generalisert, alle blir skåret under en kam, og kommer du med et tilsvar så blir du bombardert med hatefulle svar for vi som kvinner har jo fanden meg ikke noe vi skulle ha fått sagt... Anonymous poster hash: 488bb...404 Innlegget er ryddet for slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 5. januar 2015 av Yvonne 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Skal vi forby diskusjoner fordi man ikke liker hva som blir sakt ? Vel det er ikke et samfunn jeg vil leve i. Vi kan ikke forby ting bare fordi vi ikke liker hva folk sier. For sent...Vil gjøre antifeministisk trakassering straffbart En ekspertgruppe anbefaler at de nordiske landene sørger for at trusler og trakassering på grunnlag av kjønn blir straffbare. Statssekretær Ahmad Ghanizadeh mottok rapporten på vegne av regjeringen. Han er positiv til forslaget om å straffe trusler og trakassering på grunnlag av kjønn? – Det er aktuelt å se på. Jeg synes det er et veldig bra initiativ som kommer fra ekspertutvalget, kommenterer Ghanizadeh. – Hvorfor dette fokuset på antifeminisme? – Hatefulle holdninger mot likestilling og kvinner spesielt er et problem, og noe vi må møte med mer debatt, mer kunnskap og tiltak, svarer statssekretæren. http://www.nrk.no/norge/vil-straffe-antifeminisme-1.10946673 Anonymous poster hash: 84781...fb5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Det er så altfor mange idioter på forumet her, gjerne mannlige brukere, som bare må spre kvalme og usannheter om feminisme. Skulle gjerne møtt disse i virkeligheten, kan vedde på at det er noen tullinger med samme dybde som en ballong har og som ikke akkurat er av den intellektulle typen. Leser meningene som ytres om feminismen her og må si meg meget overrasket over enkelte meninger, har visst for høye forvetninger til mennesker og deres evne til refleksjon. Anonymous poster hash: 1d2e1...ce3 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Det er så altfor mange idioter på forumet her, gjerne mannlige brukere Anonymous poster hash: 1d2e1...ce3 Der kom feministen frem ja. "Alle menn er idioter!". Anonymous poster hash: 84781...fb5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Der kom feministen frem ja. "Alle menn er idioter!". Anonymous poster hash: 84781...fb5 Der viste i hvert fall du at du ikke klarer å få med deg hva som ble skrevet....Anonymous poster hash: a91b4...58d 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Der viste i hvert fall du at du ikke klarer å få med deg hva som ble skrevet....Anonymous poster hash: a91b4...58d Nettopp, et godt eksempel på hva jeg snakker om. At voksne mennesker ikke er i stand til å lese og være litt reflektert, er bare trist. Anonymous poster hash: 1d2e1...ce3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Og der var flere av trådene borte ja. Godt jobbet i deres sensurarbeid fascister. Anonymous poster hash: cfee7...531 Lever du under andre verdenskrig, eller har du bare en fetisj for å innbille deg det? Anonymous poster hash: 488bb...404 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå