ringblomst Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 Blir en del kjøring på selve dagen, hvordan løser dere det? Tenker litt på dette for noen må hente forloveren min og meg til frisøren, samt hente oss hos frisøren hvis vi ikke kler på oss der. Så skal vi kjøres til kirken og da må vi også hente broren min som skal ledsage meg opp kirkegulvet. Transporten fra kirken og til fotograf er nesten i boks, men etter som han har to forlovere, så blir det trangt med alle fem i samme bil, så da trenger vi to biler, men det går nok greit. Så er det jo det å komme seg hjem fra festen...
Jeanine Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 lillebroren til min tilkommende skal være sjåfør for oss. Je og forloveren min skal hentes hos frisøren, mannen min og hans forlover + sønnen vår må kjøres til lokalet og vi alle sammen skal til fotograf. Da må vi nok kjøre to turer, men det vil gå greit siden det bare tar et par minutter å kjøre til dit hvor vi skal ta bildene. Vi skal ikke gifte oss i kirke, men utendørs på stedet hvor vi skal ha festen, så kjøring til å fra kirke slipper vi. Hjem fra festen (til hotellet), tar vi vanlig taxi!
Måne Skrevet 1. august 2004 #3 Skrevet 1. august 2004 Nå ble jeg plutselig veldig lykkelig for at vi ikke skal bevege oss av flekkken hele dagen. Det hørtes ut som litt av et organiseringsopplegg, men så lenge man gir folk ansvaret ift slike ting går det sikkert glimrende. Hadde forøvrig ingen gode forslag...
Vimsevips Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Vi gjør det slik: *pappa kjører meg til frisøren *Ordensmannen henter hos frisøren, og vi drar til fotografen *Vi kjører til hotellet, og parkerer bilen (+sjekker inn) *Sjåfør henter oss, og kjører til Tinghuset *Sjåføren kjører oss til festlokalet *Ordensmannens forlovers lillebror kjører oss hjem fra festen *Dagen etter kjører vi selv hjem fra hotellet.
Sessa Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Her skal forloverne våre være sjåfører frem til vi har vært i kirken. Da skal vi i en annen bil med en annen sjåfør (bil avklares i morgen). Så skal vi bli kjørt hjem av forlovere dagen etter
minniepus Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Tenker at mannen kjører meg til frisøren. Han og hans forlover henter bilen vi skal ha senere, og kommer seg selv til kirken. Så ser det ut som at jeg og forloveren min og lillesøster (frisøren min) tar taxi til kirken, for vi har ingen passe stor bil å kjøre, og heller ingen sjåfør (Fiat Punto eller Polo er litt lite til en brudekjole med slep...).
majan Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 vi skal ha pappan min som sjåfør, han har en gammel bil fra 1931. Så han skal hente meg og min forlover hos frisøren. Fra kirken skal jeg og min sambo kjøre med pappa, og våre forlovere skal vi ha egen bil til som er lik den vi har bortsett fra fargen. de skal også ha med seg brudesvenner og brudepike.
Linn3c Skrevet 2. august 2004 #8 Skrevet 2. august 2004 Spanande dette med korleis ein kjem seg fram i verda! - Me skal nok bli kjørt litt rundt med bil, men eg har også lyst til å bli frakta med hest&kjerre frå A til B. Når me ska ta bilete skal me med båt. :D
ringblomst Skrevet 2. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2004 Takk for svar. Tror vi klarer å få opp kabalen nå...vi er i hvert fall nærmere mål: Til/fra frisør er ikke helt bestemt, og forloveren min må hente en blomsterpynt til håret en time uti avtalen Min onkel og tante skal hente min mors overnattingsgjest på vei til kirken Min kjære og forloverne hans henter min forlover og leverer da samtidig brudebuketten min og knapphullblomst til min bror Min mor kommer med broren min og kjører oss til kirken Etter vielsen kjører den ene forloveren til min kjære oss til/fra fotografen, de to andre forloverne tar egen bil Hjem fra festen...den tid den sorg, men kanskje den ene forloveren svipper oss hjemom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå