Gå til innhold

Hvilke merker er IKKE harry?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der snakker du veldig mot deg selv, i og med at du mener at folk som ikke evner å bære dem med stil er harry, mens du samtidig sier at man investerer i klær som gir deg muligheten til å se bra ut. En må kanskje få stilfulle klær for å kunne framstå som stolt og fin.

Da kan altså alle som er harryfolk i utgangspunktet bare kle seg i en merkevare som gjør at de ser bra ut til en spesiell anledning plutselig ikke være harry lenger. Selv om de er det i livsstilen ellers, bare de BÆRER klærne med stil akkurat der og da. Rart det der.

Her surrer du litt, kanskje av at jeg ikke var tydelig nok, men jeg skal forklare hva jeg mente litt nærmere.

Har feks sett damer i coctailkjoler i fleretusenkronersklassen på foreldremøter og på bakeren tidlig en morgen. Kun for å stæsje seg overmåte i forhold til anledningen, ikke i noen reell sammenheng med noe annet de skulle eller noe sånt. Det mener jeg blir harry.

Og det å bruke penger du egentlig ikke har på dyre merkeklær, ala luksusfelleninnkjøp blir også det jeg ville refere til som nettopp harry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her surrer du litt, kanskje av at jeg ikke var tydelig nok, men jeg skal forklare hva jeg mente litt nærmere.

Har feks sett damer i coctailkjoler i fleretusenkronersklassen på foreldremøter og på bakeren tidlig en morgen. Kun for å stæsje seg overmåte i forhold til anledningen, ikke i noen reell sammenheng med noe annet de skulle eller noe sånt. Det mener jeg blir harry.

Og det å bruke penger du egentlig ikke har på dyre merkeklær, ala luksusfelleninnkjøp blir også det jeg ville refere til som nettopp harry.

Det uthevede: Det er noen av oss som liker å pynte oss uansett hvor vi skal. Jeg går ikke i hva som helst bare fordi jeg skal på butikken for eksempel.

• Liker 1
Skrevet

Det uthevede: Det er noen av oss som liker å pynte oss uansett hvor vi skal. Jeg går ikke i hva som helst bare fordi jeg skal på butikken for eksempel.

Jeg liker også å pynte meg, men skrur da i det minste på mine sosiale antenner for hvordan til hva i hvilken sammenheng.

Skrevet

Jeg liker også å pynte meg, men skrur da i det minste på mine sosiale antenner for hvordan til hva i hvilken sammenheng.

Så din regel på gjelde alle da? Jaja, da er jeg vel harry da, som elsker å pynte meg i fine kjoler, sminke, vesker, sko og hår uansett hvor jeg skal. Greit å vite ;)

Skrevet

Så din regel på gjelde alle da? Jaja, da er jeg vel harry da, som elsker å pynte meg i fine kjoler, sminke, vesker, sko og hår uansett hvor jeg skal. Greit å vite ;)

Så lenge du har det bra med deg selv, enjoy, jeg ville aldri rynke på nesen over noen jeg møter slik sett. Artig at noen er seg selv, og det er da litt av poenget mitt i det aller første jeg skrev, mine innlegg handler mer om overkompansering, noe jeg ser du ikke sliter med:)

Skrevet

Så lenge du har det bra med deg selv, enjoy, jeg ville aldri rynke på nesen over noen jeg møter slik sett. Artig at noen er seg selv, og det er da litt av poenget mitt i det aller første jeg skrev, mine innlegg handler mer om overkompansering, noe jeg ser du ikke sliter med:)

Da er vi faktisk enige :5:

• Liker 1
Skrevet

Du gjør jo det. Du synes de er harry.

• Liker 1
Skrevet

Du gjør jo det. Du synes de er harry.

Og det synes de fleste andre også.

Men folk får nå bare drive på.

Anonymous poster hash: 98057...fb3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...