Gå til innhold

Reise til Thailand med 3 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt med seg barn til Thailand? Hvordan gikk flyturen og reisen generelt? Måtte barna ta noen vaksiner?

Anonymous poster hash: 809b1...ff2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist på fly til Thailand med mange småbarn ombord. Noen er rolige og greie mens andre hyler, springer, spenner I seter og krangler med søsken. Det er ikke så gøy på en 11 timers flytur for oss andre passasjerer og spesiellt ikke om foreldrene seg ut til å ha meldt seg ut av sitt foreldreansvar akkurat da. Jeg er glad I barn men etter den turen så ble jeg for barnefri fly faktisk. Mange tar med ungene på en slik reise og om du vet at du har et rolig barn som er lett å aktivisere og at du som foreldre er innstilt på ekstra innsats så kan det vel gå Bra. Jeg har barnebarn og ser at noen kunne man ta med på en slik tur og andre ikke avhengig av de forskjellige personlighetene. Men husk at 11 timer er lenge for en voksen og veldig lenge for en 3 åring.

Nå vet ikke jeg hvilke vaksiner en 3 åring allerede har fått I dag men hepatitt A Bør de ha ved siden av de vanlige barne og skolevaksinene. Så er det mye mygg i Thailand også dengusmygg og det bør man tenke på. Kanskje også drikkevaksine mot kolera men alt slikt hadde jeg hørt med helsesøster om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...