Gjest Evie Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 Trenger litt innspill om en ikke så veldig viktig sak, men om noen har noe å si om produktene, er jeg takknemlig for det. Jeg har brukt Redken All Soft-produkter (shampo, balsam og hårkur) en god stund nå, og synes håret mitt ble mye sunnere, friskere og finere etter få uker med disse. Har bestilt meg Redken Smooth Down shampo og balsam (har veldig tykt, halvlangt hår med fall i og vil prøve å dempe krus/småhår) nå som beholdningen med All Soft begynner å tømmes, og lurer på om det er noen her med erfaring med begge merkene? Hvordan var håret ditt før og etter, og hvordan er det nå? Hvilke var best; AllSoft-produktene eller SmoothDown-produktene??
Gjest Ethereal Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 Jeg kan ikke svare, men du bør ta en titt her Muligens må du registrere deg, men du kan finne anmeldelser av alt mellom himmel og jord.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #3 Skrevet 1. august 2004 Jeg har brukt begge sortene. Har halvlang,fall og småhår som stikker opp.Synes smooth down var bedre.Men fikk ikke prøvdt det så mange ganger fordi jeg stripet håret ,og da ble det både stivt og stritt.Har nå i noen uker brukt joico/-k-pack.
Agurk Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Et lite tips: kjøp redken produktene dine på www.lookfantastic.com Langt under halv pris på de fleste produktene..
Gjest Ethereal Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Jeg TROR at forskjellen mellom dem er slik: All Soft er for hår som er tørt, og tilfører masse fuktighet og næring til alle tørre hårtyper (også glatte). Smooth Down er beregnet for hår som er naturlig frizzy i strukturen, og ikke nødvendigvis er tørt. Den serien inneholder nok en heftig dose silikoner. Jeg har kjøpt Heat Glide-serumet, og på første plass på innholdsfortegnelsen står cyclopentasiloxane, som er en type silikon, og deretter, på tredje plass, kommer dimethicone, og litt lenger ned trimethylsilylamodimethicone. Jeg blir litt skeptisk når jeg ser det, for det betyr at serumet nesten bare inneholder silikoner... Hvis du bruker produkter som inneholder mye silikoner, bør du bruke en renseshampo en gang pr uke; her funker faktisk grønne Herbal Essences knallbra. Den gjør håret rent og mykt, og inneholder ingen silikoner eller -derivater.
Gjest Evie Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 I kveld skal ny shampo og balsam testes. Kommer tilbake med "anmeldelse"...
Gjest Evie Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Hvis du bruker produkter som inneholder mye silikoner' date=' bør du bruke en renseshampo en gang pr uke; her funker faktisk grønne Herbal Essences knallbra. Den gjør håret rent og mykt, og inneholder ingen silikoner eller -derivater.[/quote'] Ok- skjønner at jeg bør kjøpe denne. Så etter den på Prix i dag, men fant ikke. Bare gul og rosa Herbal E. i hyllene der. Hvor har de grønn?
Gjest Ethereal Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Jeg fant den i en dagligvarebutikk på en kjøretur langt innpå landet
Gjest Cuddly Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Jeg har en renseshampo fra Redken, men kan ikke bruke den hver uke - tar sinnsykt på fargen. Bruker den 2-3 hårvasker før ny farging.
Gjest Ethereal Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Men Herbal Essences er BILLIG, tar ikke farge, men renser utmerket for det! I love it! Ellers ville jeg kjøpt Paul Mitchell Shampoo Two til dette bruket. Det er fint å rense håret for silikoner og stylingprodukter også før kur, for da har den bedre effekt.
Gjest Cuddly Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Pokkers Redken! Men nå må jeg bruke opp noe av det jeg har stående, badskapene formelig buler :oops:
Gjest Odense Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Har brukt Redken ekstreme nå etter jeg herjet en del med håret mitt, men idag fikk jeg ny Redken all soft i posten og den luktet sååå godt!! Mmm gler meg til og bruken den, har aldri brukt den før..
Gjest Chica Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 De har den grønne Herbal Essences på Obs
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Har brukt Redken ekstreme nå etter jeg herjet en del med håret mitt' date=' men idag fikk jeg ny Redken all soft i posten og den luktet sååå godt!! Mmm gler meg til og bruken den, har aldri brukt den før.. [/quote'] Hvis håret ditt er ekstremt slitt anbefaler jeg å bruke både redken extreme kuren og all soft heavy cream vekselsvis. De utfyller faktisk hverandre perfekt! Gjorde underverker for mitt hår.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #15 Skrevet 6. august 2004 Samtidig har ikke Extreme noen som helst effekt på hår som ikke er slitt. Da vil det bare henge tungt og trist ned. For behandlet hår er nok Extreme best, mens for hår som er naturlig tørt, er All Soft bedre. Før eller senere skal jeg teste ut kombinasjonen av Extreme Anti-Snap og All Soft-kuren, men foreløpig har jeg nok kurer (fra Joico).
Gjest Evie Skrevet 15. august 2004 #16 Skrevet 15. august 2004 Smooth Down var perfekt for mitt hår! Eliminasjon av brusehår og mykt, relativt flatt hår rapportert. Det ser IKKE fett ut i det hele tatt, og er blitt veldig enkelt å håndtere. Storfornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #17 Skrevet 15. august 2004 Hva bruker dere til å rense håret .bruker forskjellige styling produkter og silikon .Ser at noen anbefaler Herbal essentical grønn flaske,men det er jo fler grønne.hva skal det stå på den?
Gjest Ethereal Skrevet 15. august 2004 #18 Skrevet 15. august 2004 Hva bruker dere til å rense håret .bruker forskjellige styling produkter og silikon .Ser at noen anbefaler Herbal essentical grønn flaske' date='men det er jo fler grønne.hva skal det stå på den?[/quote'] Hvis du finner den grønne, så står det at den er dyptrensende og beregnet for fett hår. Den er knall grønn. Som oftest har butikken bare den rosa og den gule serien fra Herbal Essences. Jeg liker den fordi den funker, men ikke tar fargen, eller gjør håret trått og ekkelt etterpå. En gang pr uke holder i massevis. Andre renseshampoer: Paul Mitchell Shampoo Two Sebastian Stark Naked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå