Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid, tidlige tegn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har merket noen tegn med kroppen min, som kan tyde på graviditet. Er veldig usikker, da jeg går på p-piller, men vet at de ikke er 100% trygge. Har heller ikke vært utrolig flink til å ta dem i rett tid den siste måneden... Vet det er utrolig uansvarlig av meg..... Uansett, etter en negativ graviditetstest er jeg fortsatt veldig usikker.

Skulle ha mensen, men hadde bare en "halv" blødning, om dere forstår? Jeg blødde altså ikke like lenge som jeg bruker å gjøre. Ca. 2 uker etter denne menstruasjonen, tok jeg en graviditetstest som viste negativ. Det sto på pakningen at jeg skulle bruke morgenurin, men det gjorde jeg såklart ikke.. Hadde akkurat vært på do for ca. 15 min siden, så er usikker på om det var så mye graviditetshormon i tisset mitt etter bare 15 minutter..
Fikk også høre at det var alt for tidlig å ta en test.

Dette er ca. en halv uke siden nå.
De tegnene jeg har er; trøtthet, utrolig til humørsvigninger, dilla på tomat (jeg er egentlig ikke så glad i tomat), ømme bryster, "mensensmerter"(jeg skal ikke ha mensen før om ca. to uker) og hoftesmerter, pluttselig kvalme, sure oppstøt og forstoppelse. Vet dette også kan være andre ting enn graviditet, men blir veldig usikker.... Hva tror dere? Hvilke tegn hadde dere tidlig i svangerskapet deres? Og når bør jeg ta neste test for å eventuelt oppnå et "trygt" resultat?

Tusentakk for alle svar på forhånd! :- )

Anonymous poster hash: ef112...780
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..høres ut som graviditet i mine ører :)

• Liker 2
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Først og fremst, om du vil beholde barnet du (kanskje) har i magen, slutt å ta p-piller og vent ca en uke før du tester igjen. Det kan være mensenmurringer, men jeg har aldri vært gravid så jeg skal ikke snakke for høyt om dette...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har så mange tegn på graviditet, så vil en test også mest sannsynlig vise positivt.

Anonymous poster hash: b93d4...eb6
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. :- ) skal ta en test nå neste uke, vurderer å dra til lege for å ta en blodprøve.
- ts

Anonymous poster hash: ef112...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...