AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Om to uker skal jeg til gran canaria med kjæresten, og et annet par. Jeg har veldig lyst til å få frem litt magemuskler,og litt ned i fett. Hva er realistisk å klare på to uker? Pleier å ha "cheat" day på lørdager, må jeg legge dette på hylla nå, fram til vi reiser? Råd og tips tas i mot med åpne armer :-D Anonymous poster hash: a4449...96f
Miss Cage Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Du kommer inte bli en muskelknutte på två veckor. Visst, du kan gå ner ett par kilo tills dess om du verkligen går in för det, men det dära med magmuskler kan du nog bara glömma vid det här laget. Kör på som du brukar. Ät nyttigt och ta hand om dig själv!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 spørs jo helt hvilket utgangspunkt du har nå, med mindre du allerede trener regelmessig og ligger på vippepunktet til å se magemusklene er toget gått. Du kan oppnå å trene deg støl noen ganger. Anonymous poster hash: 71f8e...b89
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Du kan gå litt ned i vekt hvertfall, men da bør du jo droppe kosedagen din Du klarer vel det i to uker? Anonymous poster hash: bd5ee...425
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg kan klare d I utgangspunktet er jeg godt trent, og kan se noe markeringer ved di øverste mage musklene Har bare lyst på mer, men lurer på om d er mulig på to uker Anonymous poster hash: a4449...96f
Gjest Runforit Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Om du skal deffe så må du leve superstrikt. Karbs, salt og sukker utgår totalt. Ren kyllingfilet, egg, nøtter, fisk, grønnsaker etc inn. Kun vann, kaffe og te som tørstedrikk. Masse lav intensitet kardio får å brenne mest mulig fett. Og så må du i et lite underskudd. Da kan du få fjernet overskuddsvann og ekstra fett. Så er spørsmålet; skal du ikke leve i ferien? For i sekundet du spiser noe sukker, karbs, alkohol etc så vil kroppen suge til seg vann og fett. Det beste er å leve så rent som mulig med normalt kosthold. Er du aktiv i ferien i tillegg så vil kroppen holde seg fit. Jeg blir alltid mer market i løpet av en ferie da jeg lever veldig sunt kombinert med mer aktivtet enn hjemme(svømming, dykking, sightseeing, kanopadling, klatring etc). 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Skal jo leve på ferie, men hvis jeg klarer å oppnå noe før ferien vil jeg opprettholde. Men det er dette jeg også er litt beskymra for, når det kommer til middag, så vet jeg jo ikke hvor mye fett dem steker grønnsaker og kylling i, om jeg bestiller d. Jeg kommer til å ha med havregryn og knekkebrød med makrell bokser, som jeg kan spise til frokost/lunsj/ kveldsmat. Ikke fordi jeg så fanatisk at det gjør noe, men jeg liker å ha oversikt og like vanene jeg har lagt meg. . Så.. Håper middagene som bestilles ute ikke er altfor usunne.. Anonymous poster hash: a4449...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå