AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Rar overskrift men Når de smaker på maten til deltagerne så "dobbeldypper" de jo, gang på gang. De bruker nytt bestikk, men tenker på når de fortsetter å spise.. En ting er å gjøre dette med kjæresten, men det er kanskje sånn forholdet blir mellom dommerne på en måte Kanskje bare jeg som er rar som tenker på det Anonymous poster hash: a8cb7...57d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 De dypper jo ikke maten de har spist på i maten på tallerkenen uansett. Og hvis de bruker bestikket på en ekstra bit, så trer man jo bare gaffelen inn i det man selv spiser, ikke alt det andre. Kniven spiser de jo ikke på.. Ser ikke dobbeldypp-problemet. Anonymous poster hash: b5bd0...164
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 De dypper jo ikke maten de har spist på i maten på tallerkenen uansett. Og hvis de bruker bestikket på en ekstra bit, så trer man jo bare gaffelen inn i det man selv spiser, ikke alt det andre. Kniven spiser de jo ikke på.. Ser ikke dobbeldypp-problemet.Anonymous poster hash: b5bd0...164 Det dobbeltdyppes over en lav sko jo.. De drar gafler og skjeer gjennom gang på gang, feks desserter. Så er ikke bare snakk om å putte gaffelen i en my bit..Anonymous poster hash: a8cb7...57d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Ikke at det er noen krise, haha. Bare tenker på det innimellom når de fråtser som verst På en annen side, jeg deler lett med mannen min og venner osv, og det er vel slik de ser på hverandre også.Anonymous poster hash: a8cb7...57d
MiniMjau Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det jeg lurer på er om alle rettene de smaker på er varme? Ser for meg st det er litt venting og slik.... Nå ser jeg på MC Australia da, ikke norsk MC 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Det jeg lurer på er om alle rettene de smaker på er varme? Ser for meg st det er litt venting og slik.... Nå ser jeg på MC Australia da, ikke norsk MC Det ser ut som de noen ganger har maten i varmeskap mens de venter på tur.Anonymous poster hash: a8cb7...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå