Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kjøper klær til barna fra NameIt? Hva synes dere om utvalget og kvaliteten? Vurderer å kjøpe noe derfra, det er jo så utrolig billig (men da begynner jeg å lure på hvor bra kvaliteten er for prisen).......

Anonymous poster hash: 01788...593
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt grei kvalitet, omtrent som de andre kjedebutikkene. Noe bra, andre ting ikke fullt så bra.

Utvalget er så som så syns jeg, kan fort bli kjedelig. men det varierer fra butikk til butikk. Syns ofte at de butikkene som ikke er ren kjedebtikk, men som bare har deler av utvalget har finere klær enn kjedebutikkene.

Anonymous poster hash: 6450d...ce2
AnonymBruker
Skrevet

Helt grei kvalitet, omtrent som de andre kjedebutikkene. Noe bra, andre ting ikke fullt så bra.

Utvalget er så som så syns jeg, kan fort bli kjedelig. men det varierer fra butikk til butikk. Syns ofte at de butikkene som ikke er ren kjedebtikk, men som bare har deler av utvalget har finere klær enn kjedebutikkene.

Anonymous poster hash: 6450d...ce2

Takk for svar!

Har sett en del på ull og slikt, så må nesten høre andres meninger

Anonymous poster hash: 01788...593

Skrevet

Jeg kjøper mye ull og fleece derfra når de har salg. Ellers kjøper jeg ikke så mye derfra fordi jeg føler det blir litt for prinsessete etter min smak og litt kleine tekster/hjerter/motiv på en del klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...