Gå til innhold

Hvordan formulere mld til daten? Om han er intr eller ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr for tiden. Når vi er sammen så virker alt bra. Han er veldig "min type". Jeg vet at han er litt usikker på om han er klar for et forhold enda, og vi har pratet litt om det. Derfor har vi blitt enig om å bli bedre kjent, og så får vi se om en stund.

Men jeg har lyst å vite mer om hva han tenker. Jeg så feks i dag at han var på tinder for ca et par timer siden. I tillegg har han oppdatert bildene sine der. Vi har ikke snakket noe om at vi kun skal ha hverandre nå, men jeg synes jo det er det mest naturlige. Og grunnen til at jeg var på tinder, var faktisk bare for å se om han hadde vært aktiv der den siste tiden.

Så nå føler jeg at jeg må sende en mld til han og spørre litt mer om hva han tenker. Han er ganske dårlig på å komme med konkrete svar, men jeg tenker at hvis jeg "krever" litt, så kanskje han klarer å svare noe fornuftig? Jeg vil jo ikke drite helt i han, da han virker som en super type. Men hvis han ikke vil mer, så får det jo bare bli slik.

Jeg tenkte at jeg kunne ta en tlf til han, men jeg er så forferdelig dårlig på å formulere meg over tlf. Så mulig mld blir lettere da. Men jeg vil jo helst ikke få med at jeg smugtittet på tinder for å se om han var aktiv :fnise: Hva kan jeg skrive til han?

Hittil har vi stort sett bare vært hjemme hos hverandre å sett film (har hatt sex og.....). Så vi har ikke fått pratet så mye. Jeg tenker at jeg kanskje burde fått med noe om han kanskje er interessert i å finne på andre aktiviteter også for at vi slik kan bli bedre kjent. Og hvis han ikke er intr. i det, så er han vel ikke helt klar.....

Anonymous poster hash: c41ba...fed
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han, TS?

Anonymous poster hash: 49bef...9e2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke denne situasjonen er uklar. Dere hooker up, men er ikke i et forhold og er åpne for å treffe andre. At han er usikker på at forhold sier jo sitt og når du likevel treffer ham og har sex med ham har du jo akseptert det som en casual greie. Hvis han ikke tar initiativ til å bli virkelig kjent med deg eller inngå i et forhold når han vet det er det du vil (som antakelig er tydelig) så sier det jo sitt.

Han liker deg godt nok til å tilbringe tid med deg og ha sex med deg, men ikke godt nok til at han vil droppe å treffe andre jenter.

Anonymous poster hash: 3be43...1ff
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke denne situasjonen er uklar. Dere hooker up, men er ikke i et forhold og er åpne for å treffe andre. At han er usikker på at forhold sier jo sitt og når du likevel treffer ham og har sex med ham har du jo akseptert det som en casual greie. Hvis han ikke tar initiativ til å bli virkelig kjent med deg eller inngå i et forhold når han vet det er det du vil (som antakelig er tydelig) så sier det jo sitt.

Han liker deg godt nok til å tilbringe tid med deg og ha sex med deg, men ikke godt nok til at han vil droppe å treffe andre jenter.

Anonymous poster hash: 3be43...1ff

Må si meg enig her...

Men det er uansett ingen dårlig idè og få kartlagt hva han tenker, sånn at du eventuelt kan komme deg videre og finne en mann som er villig til å gå all the way :)

Han du beskriver minner meg VELDIG om en jeg datet for ett års tid siden. Er litt lei meg for at jeg ikke fant meg i det og stakk med en gang...

AnonymBruker
Skrevet

Han du beskriver minner meg VELDIG om en jeg datet for ett års tid siden. Er litt lei meg for at jeg ikke fant meg i det og stakk med en gang...

Jeg er litt usikker på formuleringen din og lurer på om du er lei deg for at stakk for sent, eller for at du stakk uten å prøve å få til noe mer med ham? Jeg er nemlig i et lignende dilemma selv.

Anonymous poster hash: ebcb0...8de

Skrevet

Jeg er litt usikker på formuleringen din og lurer på om du er lei deg for at stakk for sent, eller for at du stakk uten å prøve å få til noe mer med ham? Jeg er nemlig i et lignende dilemma selv.

Anonymous poster hash: ebcb0...8de

Ups, jeg ser den. Jeg er altså lei meg for at jeg drøyde for lenge med å stikke. Jeg lot han "herje" i godt og vel syv måneder før jeg endelig innså at mannen på 32 enda ikke var klar for noe forhold.

Det er mye lettere å se det når man har fått det på avstand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...