AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hei, jeg har nå i julen hatt min første kur med pergotime. To tabletter i 5dager, har forstått at dette er en dobbelkur? Jeg tar pergo da jeg har pco (cyster men normalt vektig). Det er usikkert om jeg har hatt eggløsning etter at jeg sluttet på p piller for ca 10mnd sider. Jeg har hatt lange sykluser opp til 80dager, men har hatt eggløsningsslim og smerter i ca 14 dager før blødninger. Jeg er nå på dag 17 og har nesten helt negative eggløsningstester og ikke tegn til noe eggløsningsslim. Kan eggløsningtest være veldig sen? Når har dere fått eggløsning ved pergotime? Jeg har før hatt slim i noen dager før det som har kjentes som eggløsning men nå har jeg ingenting. Noen som har opplevd annerledes eggløsningtest på pergotime? Jeg trodde eggløsningsslim skulle kjennes enda bedre nå med pergotime og ikke forbigå i stillhet. Settes veldig stor pris på svar.Anonymous poster hash: 4afa6...628
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fikk verken el på enkel eller dobbel kur. Dette skal dog sjekkes med blodprøve hos enten lege eller sykehus. Har hørt noen får el senere ved pergo. Jeg hadde ohså slim og smerter, men kroppen slapp aldri egget..
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 OK, takk for svar. Hva skjedde videre da du ikke fikk eggløsning? Er det noen annen behandling enn pergotime? Neste er vel ivf tror jeg. Siden jeg hadde lange sykluser fikk jeg kun prøvd to kurer før vi ble henvist videre til riksen. Sto k kø til ivf, men ble spontant gravid uten noen hjelp i sommer. Er 30+1 i dag. Mulig de også vil ta en laproskopi av deg for å se at du ikke har tette eggledere. Hvis du er veldig usikker ville jeg bedt om ny time hos gun for å få svar på alle spørsmål😊 skal svare deg så langt jeg har erfaring, ellers håper jeg noen av de andre ivf damene kan svare deg😊
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Takk for svar igjen Solstråla88, og gratulerer så mye med og være 30+1, heldiggen deg. Vi står i kø til ivf, men jeg har jo et håp om og slippe dette. Jeg er på dag 18 i syklus nå, så eggløsning må komme i dag eller i morgen for og trekke mellom dag 5-10 etter siste tablett som gynekologe forespeilet. Jeg kjenner en del smerter i livmor, men har så og si ikke noe eggløsningssekter, og det pleier jeg alltid og ha. Jeg håper at kroppen gjerne bare reagerer annerledes nå først runde på stimulering. Skal ta eggløsningstest når jeg kommer hjem fra jobb. Fikk snakket med gylekologen min, så jeg skal inn om en uke og ta blodprøve for å sjekke om eggløsning har vært. Krysser fingrene, Tusen takk😊 Flott at dere er satt i kø til ivf. Lykke til Videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå