Gå til innhold

MP3 spiller med spotify (android)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen spillere som ikke er for store og som er android så jeg får spotify?

Liker å ha musikk på øret når jeg trener, men telefonen blir både for stor og batteriet blir flatt ganske fort. Ikke så veldig interessert i Apple-produkter, da de er overpriset og bare plastikk. Men om det ikke finnes annet, så må man vel krype til korset?

Ikke mer enn 800,-

Alle tips, gjerne med link tas i mot :)

Anonymous poster hash: ff834...a96
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror du må gå for en telefon her. For at du skal få hørt på spotify. Må det skje enten via telefonnettet eller WIFI. Det er ikke MP3, men musikk du streamer live.

Så her bør du ha et nettbrett eller en telefon.

Skal du ikke ha et SIM-kort i den og telefonabonnement. Må du være sikker på at det er tilgjengelig WIFI der du skal bruke den.

Dette er en forholdsvis liten og rimelig telefon med Android. Som gjør at du kan laste ned Spotify. Men som nevnt må du ha telefonabonement på den, eller tilgang til Wifi der du trenger for å streame spotify over nettet.

http://www.netonnet.no/art/mobil/samsung/samsung-gt-s6790ngalaxyfamelite/207286.6799/

Endret av Alexander
  • Liker 1
Skrevet

Samsung har i hvert fall laget mp3-spillere med wifi, a la iPod touch, men de var ganske langt over din prisklasse. Tror nok heller jeg ville satset på en rimelig android-telefon, jeg også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...