AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har datet en fyr i snart 6 mnd, og han kaller meg alt fra kjære, skatten, elskling. Dette kalte ham meg allerede på vår andre date. Vi er ikke sammen, så jeg synes det er ganske rart han kaller meg dette. Skal ikke klage, jeg liker det veldig godt Spesielt elskling. Jeg er blitt veldig gald i ham og ønsker et forhold med ham, men det er han som er litt "treig" her. Virker som han ønsker å ta dette i hans tempo, så derfor veldig rart at han kaller meg alle disse flotte navnene. Men er det vanlig at man kaller sin daten sin for elskling, skatt? Trodde dette var heller vanlig når man faktisk er i et forhold. Hilsen ei som ikke har datet mange gutter. Anonymous poster hash: 621c8...5fe
Gjest Riviera Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Mitt råd er å ikke se på hva han sier, men på hva han gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Folk har forskjellig omgang med sånne ord. Jeg har hatt kollegaer som kaller med kjæres og elskling, uten at det ligger noe mer i det, mens for andre reserverer man sånne ord til forpliktende og langvarige forhold. Anonymous poster hash: a7dc7...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå