Prudence Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvor laget dere nettside? Jeg står mellom 1) eget domene og sette opp wordpress. Litt dyrere, men lekrest. 2) bruke wordpress-blogg og da ha en url som minner litt om en blogg. 3) bruke en gratistjeneste som de tilbyr et sted. Er dette lurt? Blir det bra? Hva gjør/gjorde dere? Supertakknemlig for svar!
peppermyntete Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Kan jeg bare spørre hva dere bruker disse sidene til? Ble veldig nysgjerrig nå!
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Kan jeg bare spørre hva dere bruker disse sidene til? Ble veldig nysgjerrig nå! Vi la ut updates i forkant av bryllupet, ønskeliste, veibeskrivelse, info om brudeparet, info om kirken og lokalet, info om forlovere etc:)
Prudence Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2015 Vi har mye informasjon om overnatting etc som må legges ut der Samt alt lillemeg90 nevnte
Myzia Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Vi har brukt wordpress - tror ikke gjestene bryr seg om det er wordpress i URLen.. jeg hadde ikke valgt å bruke penger på det, men det er jo prioritering det som alt annet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå