Alethia Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Kjøpte en veske for en stund siden, og når jeg fikk den i posten så jeg at det ikke fulgte med reim. Sjekket på nettsiden, og det var ingenting som manglet, den var bare ikke utstyrt med det. Noen som aner hvor man kan få kjøpt?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Flytt over fra en annen veske da vel? Anonymous poster hash: e7e12...937
Alethia Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2015 Flytt over fra en annen veske da vel?Anonymous poster hash: e7e12...937 Så du mener at jeg skal kjøpe en helt ny veske bare for å bruke reima?
Gjest Evans Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Det er en del skomakre som selger veskereimer. Tror også det er noen veskebutikker som selger det.
Gjest Badabing Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Jeg lurer egentlig på det samme, for jeg var greid å miste reimen til den ene vesken min. Sendte mail til produsenten, og de selger faktisk reimer. Har ikke sjekket opp pris, og det er jo ikke sikkert at man finner en som passer så lenge det er en veske som egentlig ikke har reim. Har også hørt at man kan sjekke hos salmaker hvis det er snakk om en skinnveske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå