Gå til innhold

Flared jeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på kule flared jeans i lys farge. Tips til merker eller butikker, både fysiske og på nett hvor jeg kan finne noe? Både rimelige og dyrere (innenfor rimelighetens grenser) er interessant.

Anonymous poster hash: ef9ad...dfe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finner ingen på Zalando som faller i smak.

Skrevet

Kjøpte skikkelig fin en på gina trikot før jul, på nett. Men vet ikke om de har flere igjen. Jeg også savner flere utvalg av flare jeans. Lei av skinny jeans.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte skikkelig fin en på gina trikot før jul, på nett. Men vet ikke om de har flere igjen. Jeg også savner flere utvalg av flare jeans. Lei av skinny jeans.

Jeg liker skinny jeans, men har alltid digget jeans med skikkelig sleng også.

Skal sjekke Gina tricot, selv om jeg er skeptisk pga mye dårlig kvalitet derfra.

Flere tips?

AnonymBruker
Skrevet

Gode Gud, ikke mer slengbukser!

Anonymous poster hash: a2889...6d9
Gjest Badabing
Skrevet

Free People pleier å ha dette. :)

Skrevet

Jeg liker skinny jeans, men har alltid digget jeans med skikkelig sleng også.

Skal sjekke Gina tricot, selv om jeg er skeptisk pga mye dårlig kvalitet derfra.

Flere tips?

nelly.com har hatt det.

Her er den jeg kjøpte. http://www.polyvore.com/matilda_flare_jeans/thing?id=116887472 Matilda flare jeans

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket de tre ovennevnte på nett. Ingenting der heller av interesse. Mulig zara har noe i butikk, men jeg aldri buksene deres over rumpa. :/

Skrevet

Gode Gud, ikke mer slengbukser!

Anonymous poster hash: a2889...6d9

Noen kler det bedre en skinny jeans. Fint med litt variasjon :) Håper det kommer mere av det etterhvert.

Gjest Badabing
Skrevet

Sjekket Free People nå, og de har en lys som ser ganske fin ut. Eneste er at man kanskje bør legge en ny søm nederst på buksebeina, men du kjenner kanskje noen som kan sy?

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting på Asos heller?

Næh.

Skrevet

Ser bra ut, men jeg vil ha lysere.

(Ja, jeg vet jeg er ekstremt vrang når det gjelder jeans) :P

Skjønner den. Er lov det ;) Jeg liker å ha dem i forskjellige farger, så skulle gjerne hatt en i lys jeg også. Passer så bra til vår/sommer :P

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket Free People nå, og de har en lys som ser ganske fin ut. Eneste er at man kanskje bør legge en ny søm nederst på buksebeina, men du kjenner kanskje noen som kan sy?

Jeg kan sy :) Men var ingen som ropte DEN! mot meg. Fant forøvrig en kul en i rødt nå! :))

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner den. Er lov det ;) Jeg liker å ha dem i forskjellige farger, så skulle gjerne hatt en i lys jeg også. Passer så bra til vår/sommer :P

Jeg vil helst ha en helt mørk, en lys og en i cordfløyel. Noen her som har bestilt fra free people og vil dele erfaringer?

Gjest Peanut
Skrevet

Goshies. Jeg har liggende slengbukser fra en annen tid i skapet- og de er in i år igjen? O_o

(Jeg tror jeg holder meg til skinniesene mine jeg... :sjenert: )

AnonymBruker
Skrevet

Yes yes! Er så lei skinny jeans :) Og så er jeg skikkelig nostalgisk mot sent 90 tall/tidlig 2000-tall for tiden. Og da levde jeg i cordfløyel med lett sleng. I herlige farger. Farger skriker jeg også etter. Nekter å ta inn mer grått i garderoben nå.

Anonymous poster hash: 9ab8d...5e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...