Gå til innhold

Nå skal alle KG menn, bli en legende når det gjelder damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Casen er at du som dame, mann, transe, homo, bi, lesbe, brunette, blondine osv… Gir oss gutta dine beste tips får å få tak i ONS, date, venner eller kjæreste.

Alt fra utseende, klær, kroppspleie eller kanskje noen har noen helt supre triks som alltid funker?

Mitt problem om dagen er som følger:

Jeg (gutt 19) har truffet en helt herlig jente (21) på jobb, og vi har hatt det så koselig på jobb så dere aner ikke. Noen som har noen tips videre her?

Anonymous poster hash: cceb2...712
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engasjere deg seksuelt med ei på jobb? Til og med jeg var ikke så dum i din alder. Og jeg var bra dum.

• Liker 2
Skrevet

Engasjere deg seksuelt med ei på jobb? Til og med jeg var ikke så dum i din alder. Og jeg var bra dum.

Hæ? Av innlegget, så leser du seksuelt?

Det finnes jo ikke dumskap i å involvere seg i en på jobb. Mange møtes der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt å knulle henne bare. Kunne godt tenke meg å bli sammen med ho, eller rett og slett bare venner

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt å knulle henne bare. Kunne godt tenke meg å bli sammen med ho, eller rett og slett bare venner

Bare venner tror jeg ikke noe på.

Anonymous poster hash: 7e164...5a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tips for å få ONS. Det er bare bortkasta tid.

Men finner du en dame interessant, så si det til henne. Om det så bare er et "jeg liker deg" i begynnelsen. Det skal ikke mer til. Og det har ingen ting med størrelsen på bisepsen, hvilket merke jakka de er eller hva parfymen din heter. Men du må være tøff nok i det selv til å stå støtt i ditt ønske om å bli kjent med henne.

Anonymous poster hash: 50031...20b
  • Liker 1
Skrevet

Casen er at du som dame, mann, transe, homo, bi, lesbe, brunette, blondine osv… Gir oss gutta dine beste tips får å få tak i ONS, date, venner eller kjæreste.

Alt fra utseende, klær, kroppspleie eller kanskje noen har noen helt supre triks som alltid funker?

Mitt problem om dagen er som følger:

Jeg (gutt 19) har truffet en helt herlig jente (21) på jobb, og vi har hatt det så koselig på jobb så dere aner ikke. Noen som har noen tips videre her?

Vær deg selv, men du trenger ikke komme på jobb full av svette og være ustelt selv om det er typisk deg. Fortsett å kose deg med henne på jobb. Prat med henne og bli kjent med henne. La henne bli kjent med deg. Gjør små, fine ting for henne.

Send henne melding og ønsk henne god helg. Eller gi henne en lapp med god helg. Det er ganske søtt og sjarmerende.

Lær deg henne å kjenne og utnytt dette. Bruk hennes interesser til din fordel. Vis at du følger med på hva hun sier. Hvis henne at du lytter.

Gå rolig fram, ikke stress. Stress er sjelden bra. Ta deg god tid.

Skrevet

En 19 år gammel gutt som tenker på langvarig kjærlighet altså ......

Gjest Blubberella
Skrevet

Når du treffer på henne, så smil og vær hyggelig. Spøk litt og få henne til å le, de fleste liker å le sammen med andre og det blir en avslappet stemning. Hvis hun aldri ler av vitsene/spøkene dine er hun ikke rette dama for deg uansett.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, nei, nei...

Skrevet

Vær deg selv, men du trenger ikke komme på jobb full av svette og være ustelt selv om det er typisk deg. Fortsett å kose deg med henne på jobb. Prat med henne og bli kjent med henne. La henne bli kjent med deg. Gjør små, fine ting for henne.

Send henne melding og ønsk henne god helg. Eller gi henne en lapp med god helg. Det er ganske søtt og sjarmerende.

Lær deg henne å kjenne og utnytt dette. Bruk hennes interesser til din fordel. Vis at du følger med på hva hun sier. Hvis henne at du lytter.

Gå rolig fram, ikke stress. Stress er sjelden bra. Ta deg god tid.

Følg noen av disse trinn, og du ender opp med en venn. Intet mer.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Hvordan føler du kjemien er da? Flørter dere eller er det bare en vennskapelig tone mellom dere?

Spør om hun vil finne på noe.

Skrevet

Oooo. En tråd for meg ^^ Som TS skriver, ikke bare sex, men forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei...

Hahaha, jeg lurer på hvordan du er i virkeligheten jeg. Du må være utrolig morsom! Ler ofte av kommentarene dine :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hahaha, jeg lurer på hvordan du er i virkeligheten jeg. Du må være utrolig morsom! Ler ofte av kommentarene dine :)

Er et vandrende stand-up show :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Første bud er å være ærlig med deg selv. Du vil knulle henne. Du vil ikke være venner.

Anonymous poster hash: da5bf...fdd

Skrevet

Følg noen av disse trinn, og du ender opp med en venn. Intet mer.

Fungerte utmerket fint for meg. Holdt riktig nok bare i 3 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...