Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får, av alle merkelige ting, kviser av BB-kremer. Prøvd en god del forskjellig. Alt fra Body Shop til noe fra Korea.

Etter et par dager med BB-krem har jeg flere nye kviser. Synd, fordi jeg liker effekten BB-krem gir. Den gir jo så fin glød i huden. Men kan CC-krem være bedre? Og hva er forskjell på BB og CC?

Anonymous poster hash: 258d1...b76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En CC-krem er en Color Correcting cream. Altså det gjevner ut fargen i huden. =P Bruker du garnier sin BB krem eller en annen type. Garnier sin er i hvert fall VELDIG fet, så da ville jeg heller testet en annen BB krem først

Skrevet

Vet ihvertfall at CC står for color correcting. Jeg har brukt Clinique sin CC krem lenge og er veldig fornøyd :) Mener å ha hørt at CC gir mindre fuktighet enn BB, men mulig jeg tar feil her, jeg merket ikke noe forskjell da jeg gikk over fra BB til CC.

AnonymBruker
Skrevet

CC krem er colour correcting cream som er ment å jevne ut hudtone og gi glød

BB krem er beauty balm som er ment å dekke over eventuelle urenheter, ikke

gi nye urenheter osv.

Det kan godt være at du ikke vil reagere med urenheter på cc krem fremfor bb krem.

Men det kommer an på hvilke bb kremer du har prøvd ut før og reagert på, hvis det

er fra "dårlige" merker og du kjøper samme merker i cc krem tror jeg ikke det vil

ha så mye å si.

En BB krem som ikke gir meg urenheter, noe jeg fort får fra andre er

Jane Iredal BB krem.

Anonymous poster hash: 8341e...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...