AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Sønnen min har bursdag første uken i februar, og uken etter har en av de andre guttene i klassen bursdag. Vi pleier å ha hjemmebursdag, men pga totalrenovering av hus tenkte vi ta lekeland denne gangen. Så lurte jeg på om jeg skulle hørt med den andre mammen om vi skulle slått sammen og feiret guttene sammen, med alle guttene i klassen (de er 15 stk). Hva tenker dere andre foreldre om sammenslåing av bursdager? Praktisk? Anonymous poster hash: a8d44...24e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville ikke likt å få et sånt spørsmål fra en som jeg ikke kjente veldig godt, fordi det er vanskelig å si nei uten å få ord på seg for å være vanskelig og sær. Anonymous poster hash: 07bc3...da9 1
AnnetteF Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Datteren min gjorde det med ei venninne i klassen. Da var det hennes mor som spurte meg om jeg var intressert i å ha det sammen på lekeland. Datteren min fikk velge og hun ville feire sammen med sin venninne. Syntes det var en kjempefin løsning. Null problemer. 3
Strikkemamsen Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Vi feiret også sammen med en annen i klassen. Det gikk veldig fint . Er bare å spørre 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Jeg hadde ikke likt det når det gjelder lekeland på grunn av prisen det koster å få være der, men om det hadde vært hjemmebursdag dersom den andre parten hadde et eget hus (vi har leilighet) så hadde jeg vært tilbøyelig til å vurdere det. Det er surt om man har bursdager så nærme hverandre og de andre ikke kan komme i ens unge sin bursdag siden de allerede har takket ja til noen andre. Så jeg ser jo fordelene. Anonymous poster hash: 986fb...ea9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Er jo bare å spørre, høres ut som en superide. Anonymous poster hash: 30e30...b69 1
LatersBaby Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Vi feiret sammen på lekeland med en annen gutt i klassen til datteren min. Spurte datteren min om hun ønsket det, og det gjorde hun. Og for meg var det helt supert, og veldig greit økonomisk da utgiftene ble delt på 2. 2
peppermyntete Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Ser ikke noe problem i å spørre! Hvis penger blir et problem kan du jo også foreslå at dere kan ha bursdagen hjemme hos den andre familien med masse hjelp fra dere siden dere ikke har muligheten til å ha det hjemme.
Kittykat Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Vi har gjort det en gang, på lekeland. Den var ikke positiv opplevelse for meg gitt. Det andre bursdagsbarnet klagde høylydt på maten fordi de var gått tom for det han ville ha... Jeg følte meg rett og slett brydd av hele greien. Ikke kjente jeg moren veldig godt heller. Første og siste gang for meg. Men klart, alle er jo ikke like ille. Det spiller ingen rolle om du kjenner foreldrene godt eller ikke. Det er bare til å spørre om dere kan slå sammen bursdagene.
Millimani Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Sønnen min har bursdag første uken i februar, og uken etter har en av de andre guttene i klassen bursdag. Vi pleier å ha hjemmebursdag, men pga totalrenovering av hus tenkte vi ta lekeland denne gangen. Så lurte jeg på om jeg skulle hørt med den andre mammen om vi skulle slått sammen og feiret guttene sammen, med alle guttene i klassen (de er 15 stk). Hva tenker dere andre foreldre om sammenslåing av bursdager? Praktisk? Anonymous poster hash: a8d44...24e Klart du kan! Lekeland er supert for barna, - og hvis den andre gutten vil være med, så er det jo bare å gjøre det La sønnen din spørre den andre gutten selv, men snakk med foreldrene til gutten før han blir spurt, slik at du vet at det er greit for dem. Kjenner du denne gutten og foreldrene ( i det minste en av dem) godt, så er det jo en sannsynlighet for at de vil være med på det. Sannsynligvis sparer du også endel utgifter på det, da begge familiene deler på utgiftene Skader ikke å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå