AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hei alle i hop! Ble litt inspirert av en bekjent på facebook, som hadde laget et album med tittelen "opplevelsesåret 2015" Dette vil jeg og få til! :D Slik som første halvår ser ut, har meg og mannen nesten annenhver helg alene, uten jobbing hele helgen eller barn i hus. Så jeg har da lyst å gjøre noe kjekt sammen, gjerne litt uvanlig for oss, som vi kan mimre om når vi blir gammel hehe Tenker å få dette til en eller to ganger i måneden Kanskje noen flere vil henge seg på, og dele sine utflukter, erfaringer, tips...? Trenger ikke koste all verden, da vi i hvert fall setter mer pris på opplevelsene sammen, enn hva det koster. Så lang har jeg tenkt ut litt; Setter av 500kr på egen konto hver mnd, + det jeg klarer å spare utenom, til en juleferie. Middag på standen når snøen forsvinner litt mere. Ta ulriksbanen opp en fin vårdag og gå til fløyen, spise god lunsj på veien Kjøpe ferske reker, noe god drikke og finne oss et usjenert sted og kose oss på fjellturer sammen på lokale småfjell, se mere av nærområdet. Låne hytte og reise vekk en helg, og gjerne med vennepar. Håper flere vil være med å dele Anonymous poster hash: 137a9...4d0
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Hvor hen er ungene hen i de helgene de har "barnefri"?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Hvor hen er ungene hen i de helgene de har "barnefri"? Hos den andre forelderen, selvsagt. Hilsen en som ikke er ts. Anonymous poster hash: c0695...32a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Siden du nevner Ulriken, så går jeg ut fra at du bor i Bergen. Anbefaler en tur på Gullfjellet! Magisk opplevelse og skikkelig høyfjell-landskap. Nå om vinteren - skiturer på Totland eller Gullfjellet, tur til Myrkdalen? Skiskole sammen hvis dere ikke kan gå på ski? Tur til vindtunnelen på Voss? Anonymous poster hash: 8ff17...fbf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Stemmer det, barna er hos andre forelderen ja. Barna skal selvfølgelig å få være med på opplevelser, men de skal få være med å bestemme hva vi skal gjøre når de er med Gullfjellet har hørt om, men aldri tenkt over hvor er?! hehe Bor i Bergen ja, men er tydeligvis ikke godt nok kjent her. Anonymous poster hash: 137a9...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå