Gå til innhold

Rart om jeg spør etter nummeret til en søt jente på butikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rart om jeg sjekker om den søte jenten på lokale butikken min?.

Blir helt rar og fortumlet når jeg snakker med henne og vær gang angrer jeg på at jeg ikke spurte etter nummeret hennes.

Anonymous poster hash: 3e5a1...b03
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt. Du er sikkert den første som gjør det.

Anonymous poster hash: bd7d1...577
AnonymBruker
Skrevet

Hehe det tror jeg ikke nok. Men altså er en veldig liten lokal butikk og jeg går på den ofte og en viss dag er det en utrolig søt jente som står der og angrer sykt på at jeg ikke spør henne om nummeret vær bidige gang. Men tenker det kan bli rart med tanke på at jeg handler der så ofte.... Og hvordan skal jeg liksom innlede til at jeg kan spørre om nummeret hennes uten at det også blir kleint?

Skrevet

Du kan kjøpe to stykk store meloner. Når hun slår de inn i kassa, kan du si: "Oi, det der var noen store meloner" mens du stirrer på puppene hennes.

Det var sånn typen min og jeg ble sammen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe to stykk store meloner. Når hun slår de inn i kassa, kan du si: "Oi, det der var noen store meloner" mens du stirrer på puppene hennes.

Det var sånn typen min og jeg ble sammen :)

De har ikke meloner, pluss at den tror jeg hadde blitt jævlig klein når jeg allerede er ganske rar av meg når jeg treffer hun der inne.

Skrevet

Kjør på! Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke gjorde :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja tror jeg vil angre om jeg ikke gjør det. Så om 2 uker når jeg kommer tilbake må jeg nesten gjøre det. Plutselig en dag er hun borte.

Skrevet (endret)

Si det til heroinvrakene som tigger etter penger utafor Oslo City i 20 minusgrader på nyttårsaften.

Endret av MinnisMus
  • Liker 6
Skrevet

Si det til heroinvrakene som tigger etter penger utafor Oslo City i 20 minusgrader på nyttårsaften.

Det er jo tatt helt ut av sammenheng, å spørre om et telefonnummer har da ingenting med heroin å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville syns det var både rart og pinlig.

Anonymous poster hash: 08cdd...72d
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville gjort det! Tror det er mange par som har blitt sammen på den måten, og hvis ingen av disse skulle være den som tok initiativet så ville de jo aldri blitt noe mer?

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg tror ikke det er en fasit på om det er rart eller ikke. Husk at når man er på jobb må man være hyggelig og serviceinnstilt. Har jobbet i butikk selv, og opplevde at et par menn spurte om nr mitt. Jeg synes det var ubehagelig, men det er meg da. Kan hende hun har et lite øye til deg også, umulig å vite. Bare viktig å ha i bakhodet at man ikke nødvendigvis flørter selvom man er hyggelig når man er på jobb. Det er en del av jobben.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er en fasit på om det er rart eller ikke. Husk at når man er på jobb må man være hyggelig og serviceinnstilt. Har jobbet i butikk selv, og opplevde at et par menn spurte om nr mitt. Jeg synes det var ubehagelig, men det er meg da. Kan hende hun har et lite øye til deg også, umulig å vite. Bare viktig å ha i bakhodet at man ikke nødvendigvis flørter selvom man er hyggelig når man er på jobb. Det er en del av jobben.

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon, fleiper det bort, eller sier bare høflig nei? Hadde vært ganske pinlig om det var faste kunder...

Anonymous poster hash: 08cdd...72d

AnonymBruker
Skrevet

Rart og rart. Jeg tror de fleste vil synes det er greit så lenge du gjør det høflig og ikke påtrengende. Er nok enkelte kassadamer som er lei av pågående kunder, enten de ber om nummer eller kommer med "morsomme replikker", men det er jo ikke slik at det alltid er uakseptabelt. Oppfør deg pent, så har du ingenting å tape og slipper at hun blir ukomfortabel.

Anonymous poster hash: 15b9c...855
Skrevet

HAr gjort det samme selv, ble kleint etterpå, selv om vi pleide å slå av en prat før jeg spurte. Men er helt greit for meg, for da prøvde jeg ihvertfall å slipper å tenke "hva om jeg hadde".

Skrevet (endret)

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon, fleiper det bort, eller sier bare høflig nei? Hadde vært ganske pinlig om det var faste kunder... Anonymous poster hash: 08cdd...72d

Den første gangen ga jeg faktisk bort nr mitt, for jeg ble så paff å klarte ikke gjøre noe annet enn å taste inn nr da han sto med mobilen foran meg. Jeg hadde snakket mye med han, og han virket litt merkelig. Typisk sånn type som er litt klønete sosialt, så jeg tror han tok det som at jeg viste interesse.. Han sendte to mld jeg aldri svarte på, så hørte jeg ikke mer.

Etter dette begynte jeg å tenke på hva jeg skulle si dersom det skjer igjen, så de andre gangene har jeg sagt vennlig at jeg dessverre ikke ønsker å gi bort nr mitt på jobb. Det har gått greit :)

Endret av Lady
Gjest Minesveiper
Skrevet

Tror det er bedre om du bare gir henne en lapp for så å gå. På lappen kan du skrive noe alla: Hei :), synes du er søt :) Send melding om du synes det samme om meg!

Da tar du vekk mye av presset og hun slipper å måtte forholde seg til en eventuelt klein situasjon.

Du skrev at dere hadde snakket noe sammen? Er det slik at dere snakker mye sammen? I så fall kan du sikkert spørre om hun vil ta en kaffe en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Ja all sjekking utenfor etablerte sjekkearenaer er trakassering i følge kvinnene på KG.

Anonymous poster hash: 44233...557
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt sjarmert, så jeg sier go for it. Mener uansett folk må tåle at noen melder sin interesse. Det er faktisk bare å si nei på en fin måte dersom man ikke er gjensidig interessert.

Anonymous poster hash: e2375...9ca

Skrevet

Hadde blitt skremt og satt ut.. Men hvis du hadde virket litt sjenert og nervøs (ikke for nervøs, fin balansegang der), så hadde det kanskje vært litt søtt. Men hvis det hadde kommet en selvsikker mann/gutt bort til meg hadde jeg syntes det var creepy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...