AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Vurderer og søke jobb som lagerarbeider, men har dysleksi så lurte på om det er masse lesing innen lagerarbeid. Hemmer meg vel litt, og frykter vel litt for en jobb med mye lesing, eller bare litt lesing. Spesielt foran andre. Anonymous poster hash: de74e...eca
kjøttmeis Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 http://www.studenttorget.no/index.php?show=5192&expand=4631,5192&yrkesid=691
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Det kommer vel helt an på hva slags lager det er? Vårt lager har kun 2-3 ansatte og behandler gjerne et par hundre ordrer om dagen, både inn- og utkommende. Alle disse med skriftlige bestillinger (sendt fra lageret - de må altså skrive bestillingene selv) eller fra andre til lageret (alt fra "send X til ola nordmann i bergen). Jeg kan ikke mye om dysleksi, så jeg vet ikke hva som er vanskeligst - det er ikke snakk om lange avhandlinger, men man må klare å holde styr på navn, datoer, varemerker og -undermerker. Det tar seg veldig dårlig ut å sende en X600 når det er bestilt en X680, feks. Anonymous poster hash: e8cb8...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå