Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StarBar
Skrevet

Jeg fikk en tilgodelapp etter at jeg byttet en julegave hos intersport. Kan jeg bruke denne i andre intersport-butikker, eller kun i samme som jeg byttet i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Etter min erfaring skal de kunne brukes hos alle butikker i samme kjede :)

AnonymBruker
Skrevet

Hos Tilbords har jeg opplevd at tilgodelappen må brukes i butikken der den ble utlevert, så ville ikke antatt at den kan brukes i alle butikkene i kjeden.

Anonymous poster hash: cd0b0...be6

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig på alle butikkene, men hvorfor spør du ikke Intersport direkte om dette? :klo: De har antakelig mail og telefon.

Anonymous poster hash: 12256...bfa

• Liker 3
Skrevet

Hos Tilbords har jeg opplevd at tilgodelappen må brukes i butikken der den ble utlevert, så ville ikke antatt at den kan brukes i alle butikkene i kjeden.

Jeg brukte akkurat en tilgodelapp fra en tilbordsbutikk i en annen.

Poenget med kjeder er jo at man skal kunne bytte varen i en annen butikk, og bruke tilgodelapp på tvers av butikk. Butikken som ga ut lappen har jo fått inn en vare til tilsvarende verdi som lappen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte akkurat en tilgodelapp fra en tilbordsbutikk i en annen.

Poenget med kjeder er jo at man skal kunne bytte varen i en annen butikk, og bruke tilgodelapp på tvers av butikk. Butikken som ga ut lappen har jo fått inn en vare til tilsvarende verdi som lappen.

Ja, men butikken som lar deg bruke tilgodelappen må gi ut en vare uten å ha fått noe tilbake.

Skrevet

Ja, men butikken som lar deg bruke tilgodelappen må gi ut en vare uten å ha fått noe tilbake.

Nei, tilgodelappen er verdi inn for butikken. Den overfører verdien fra varen en annen butikk har tatt inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en tilgodelapp etter at jeg byttet en julegave hos intersport. Kan jeg bruke denne i andre intersport-butikker, eller kun i samme som jeg byttet i?

Og på tilgodelappen står det..?

Anonymous poster hash: 1ff6d...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Tilgodelapp brukes i samme butikk. Det er ikke et gavekort (som brukes i hele kjeden).

Anonymous poster hash: 963a5...568

Gjest Brillefin
Skrevet

Jeg kjøpte en vare på clas ohlson i hjembyen min, en sekk. Da jeg skulle reise til studiebyen røyk den på veien. Ringte, og de sa jeg bare kunne levere den igjen på en clas ohlson der jeg bodde nå. Det hadde ingenting å si hvilken butikk :) slik var det hvertfall hos dem da

AnonymBruker
Skrevet

Tilgodelapp brukes i samme butikk. Det er ikke et gavekort (som brukes i hele kjeden).

Svarer du spesifikt for Intersport nå? For det du skriver gjelder ikke for de fleste kjedene jeg har erfaring med, og utsagnet ditt blir nokså villedende.

Anonymous poster hash: 12256...bfa

Skrevet

Det ville jeg også tro gjaldt mange steder. Men sikkert noen unntak. Bla hos Hans Iversen tror jeg tilgodelappene kan brukes i de ulike butikkene.

Gjest StarBar
Skrevet

TS her! Føler ikke helt at jeg ble så mye klokere av dette :P men takk for svar likevel! Tror jeg skal sende en mail til de å høre :)

Gjest StarBar
Skrevet

Og på tilgodelappen står det..?Anonymous poster hash: 1ff6d...0ba

Hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...