AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Det skjer ingen ting fordet.. Er litt nysgjerrig på dette, fordi jeg nemlig nesten aldri har gått på noen hormonprevensjon, har gått på cherazette, men har glemt å tatt, og heller bare droppet å ta dem, på de 4 årene jeg har hatt dem så har jeg ikke gått på de mer enn et år tilsamen engang, vært av og på i perioder. og er lang over et år siden jeg tok en pille sist. Vi har da for det meste "hoppet av i svingen" men Vi har nå prøvd i 3 mnd uten at det har klaffet. Bruker ELkalkulator, og føler det stemmer overens med hva jeg føler på kroppen (kjenner ca når jeg har EL). Men alikevell ikke skjedd noe ennå. Hører mye om at hormonprevensjon kan gjøre at det tar lang tid. Men jeg har nesten ikke gått på det... Flere som enten aldri har gått på noe, eller noe liknende som jeg har skrevet? Eller kanskje bare kan litt om det? Hadde vært til stor hjelp. Beklager for rotete og langt innlegg..Anonymous poster hash: 06040...d5d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Hvor gamle er dere? Det kan ta lang tid selv om man ikke har gått på hormonprevensjon. Du kan jo begynne å ta el tester eller tempe? 3 mnd er forøvrig ikke så lang tid... Anonymous poster hash: bb671...d9c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Hvor gamle er dere? Det kan ta lang tid selv om man ikke har gått på hormonprevensjon. Du kan jo begynne å ta el tester eller tempe? 3 mnd er forøvrig ikke så lang tid... Anonymous poster hash: bb671...d9c Tidlig i 20-årene begge to. Hva er "tempe" foresten? Anonymous poster hash: 06040...d5d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 3 prøveperioder ikke lang tid - det er bare å prøve videre. Lykke til Anonymous poster hash: 7f4f4...c51
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Tidlig i 20-årene begge to. Hva er "tempe" foresten? Anonymous poster hash: 06040...d5d Det er å ta temperaturen for å ha kontroll på når man har eggløsning. Søk på google så finner du stoff om det:)Anonymous poster hash: bb671...d9c
Gjest Gjest_Idja Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 3 mnd prøving er ingenting. sannsynligheten for å bli gravid er 20% hver syklus HVIS man treffer eggløsning. Så man skal ha litt flaks for at det skal klaffe raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå