silja Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 hvilken concealer er din favoritt? skal kjøpe meg en av disse, men usikekr på hvilken... har ofte problemer med at jeg synes de tørker for mye ut - spes på urenheter/kviser, og da synes jeg de bare synes enda mere - at poenget faller litt bort... så kanskje kanebo er den beste da? har hørt den er bra for tørr hud... men YSL sin er jo lysreflekterende - og det liker jeg. (og er ikke denne ganske billig på duft.no? 260kr???) dior sin har jo også fått mye skryt, virker bra den og - liker annet fra dior også da. og god dekkevne på denne, er det ikke? hmmm.... vanskelig valg.
Gjest Ethereal Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 YSL er beregnet til bruk under øynene, og dekker ikke så mye. Den er mer lysreflekterende enn egentlig dekkende. Kanebo dekker litt mer, og kan (tror jeg) også brukes på urenheter. Dior har jeg ikke prøvd, men den skal prøves neste gang. YSL koster 325,- de to andre koster 245,- ( i vanlige parfymerier; hos duft.no kommer porto på 58,- pr bestilling i tillegg)
Alterna Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Bruker en fra Clinique, og den er helt klart favoritten!
Gjest Cuddly Skrevet 1. august 2004 #8 Skrevet 1. august 2004 Kan ikke stemme, fordi jeg bare har prøvd Kanebo av disse - men er fornøyd med den. Muligens prøver jeg Dior neste gang, blir litt nysgjerrig av all praten om den
Gjest Odense Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Dior' date=' dior, dior! [/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #10 Skrevet 2. august 2004 Syns ikke noe særlig om ysl jeg..syns den er litt oppskrytt. Har ikke prøvd Dior. Kjøpte clinique sin nå og er suuuperfornøyd!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Av de tre har jeg bare prøvd Kanebo. Var utolig godt fornøyd med den, helt til fargen ikke passet meg lengre (den virket så gul i fargen i fohold til huden min..) og jeg måtte kjøpe en ny. Da kjøpte jeg Clarins - og den var dritgod!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 sinnsykt close race da Jeg har prøvd flere ganger å få avgjort hvilken av disse 3 som er best, men tror ikke det er så mange som har prøvd alle 3...
Gjest Veslepuz Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse merkene. men jeg har funnet en annen en jeg er veldig fornøyd med da. er ikke sikker men tror det er collection2000. men hvordan legger dere concealer? jeg tar den på noen av kvisene mine og på kinnene mine for de blir så lett røde men da ser det så falskt ut for jeg blir punktvis hvit! så da tar jeg forsiktig mer concealer over hele ansiktet da. litt uøkonomisk da men jeg klarer ikke få finere resultat.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse merkene. men jeg har funnet en annen en jeg er veldig fornøyd med da. er ikke sikker men tror det er collection2000. men hvordan legger dere concealer? jeg tar den på noen av kvisene mine og på kinnene mine for de blir så lett røde men da ser det så falskt ut for jeg blir punktvis hvit! så da tar jeg forsiktig mer concealer over hele ansiktet da. litt uøkonomisk da men jeg klarer ikke få finere resultat. Concealer over hele ansiktet? :o
Alterna Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse merkene. men jeg har funnet en annen en jeg er veldig fornøyd med da. er ikke sikker men tror det er collection2000. men hvordan legger dere concealer? jeg tar den på noen av kvisene mine og på kinnene mine for de blir så lett røde men da ser det så falskt ut for jeg blir punktvis hvit! så da tar jeg forsiktig mer concealer over hele ansiktet da. litt uøkonomisk da men jeg klarer ikke få finere resultat. Da bruker du nok feil farge på concealeren...
Gjest Cuddly Skrevet 4. august 2004 #17 Skrevet 4. august 2004 jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse merkene. men jeg har funnet en annen en jeg er veldig fornøyd med da. er ikke sikker men tror det er collection2000. men hvordan legger dere concealer? jeg tar den på noen av kvisene mine og på kinnene mine for de blir så lett røde men da ser det så falskt ut for jeg blir punktvis hvit! så da tar jeg forsiktig mer concealer over hele ansiktet da. litt uøkonomisk da men jeg klarer ikke få finere resultat. Vurdert foundation?
Gjest Ethereal Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 @My: samme person bruker hvetemel i stedet for løst pudder. I rest my case.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #19 Skrevet 4. august 2004 jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse merkene. men jeg har funnet en annen en jeg er veldig fornøyd med da. er ikke sikker men tror det er collection2000. men hvordan legger dere concealer? jeg tar den på noen av kvisene mine og på kinnene mine for de blir så lett røde men da ser det så falskt ut for jeg blir punktvis hvit! så da tar jeg forsiktig mer concealer over hele ansiktet da. litt uøkonomisk da men jeg klarer ikke få finere resultat. Har du vurdert en concealer som ligger nært din egen hudtone? Bruker du en som er alt for lys er det klart at du får hvite flekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå