Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Noen ganger hender det at man følger med i kinoprogrammet, tenker at denne filmen VIL jeg se, men likevel får man ikke sett den før den kommer ut på DVD. Andre ganger får man ikke ordentlig øye på en film før lenge etter at den var på sitt mest populære. Når man da får sett filmene hjemme, enten på dataen eller på TV'en kan man merke at man blir IRRITERT eller synes det er veldig trasig at man ikke fikk sett hvordan den var i en kinosal. Noen filmer er så fantastiske at jeg kan se på dem om og om igjen. Noen fellestrekk disse har er dessverre det at jeg aldri oppdaget dem i den tiden da de gikk på kino. For min egen del gjelder dette filmene A walk to remember og ikke minst Twilight. Hvordan er det med dere på denne fronten? Har dere sett noen filmer på DVD som dere synes det er vanvittig frustrerende at dere ikke fikk sett på kino siden de er så gode/nydelige etc.?
embla1807 Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har det sånn med et par av Harry Potter-filmene.. Irriterer meg at jeg ikke fikk se de på kino, da hadde jeg hatt en helt annen opplevelse! 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har det sånn med et par av Harry Potter-filmene.. Irriterer meg at jeg ikke fikk se de på kino, da hadde jeg hatt en helt annen opplevelse! Det forstår jeg. Harry Potter føler jeg også er store og spennende filmer!
Upadiela Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Avatar! Nå gidder jeg ikke å se den, for jeg tror den blir kjip uten alle de store effektene.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Avatar! Nå gidder jeg ikke å se den, for jeg tror den blir kjip uten alle de store effektene. Den har vi. For min del er ikke den helt på samme nivået som HP og Twillight, men om man ikke har noe å gjøre en kveld så går det jo an å se den om man ikke har sett den før.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Avatar! Nå gidder jeg ikke å se den, for jeg tror den blir kjip uten alle de store effektene. Den har vi. For min del er ikke den helt på samme nivået som HP og Twillight, men om man ikke har noe å gjøre en kveld så går det jo an å se den om man ikke har sett den før. Men Upadiela har jo rett. Noe av det store med Avatar er jo at den er filmet i 3D. Helt klart best på kino. En helt annen opplevelse. Anbefaler likevel å se på Avatar. Nå kommer jo også Avatar 2 om en stund, så da kan du jo se den, Upadiela. Anonymous poster hash: a24f8...c29
Gjest Vux Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Star Wars A New Hope (1977) Var bare 2 år gammel da, men skulle ønske jeg fikk sett denne filmen på kino.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Star Wars A New Hope (1977) Var bare 2 år gammel da, men skulle ønske jeg fikk sett denne filmen på kino. Muligens alle kommer på kino når den nye kommer? Eller kanskje det er for mange? Jeg har ikke spesielt innsikt i Star Wars. Jeg husker bare at alle HP-filmene gikk på kino da den siste kom ut. Helt fantastisk. Anonymous poster hash: a24f8...c29
Batteri Skrevet 10. januar 2015 #9 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Gravity. Den var så skrytt opp i skyene at jeg hadde enorme forventninger. Skjønte fort at skrytet var basert på spesialeffektene som ikke kom fram på tvskjermen hjemme. Historien suger balle, den var ekstremt forutsigbar. Jeg elsker vanligvis astronautfilmer, men dette var bare platt og kjedelig. Jeg tror kanskje jeg hadde hatt et annet syn på filmen om jeg hadde sett den på kino. Endret 10. januar 2015 av Batteri
Gjest Gaea Skrevet 10. januar 2015 #10 Skrevet 10. januar 2015 Gravity. Den var så skrytt opp i skyene at jeg hadde enorme forventninger. Skjønte fort at skrytet var basert på spesialeffektene som ikke kom fram på tvskjermen hjemme. Historien suger balle, den var ekstremt forutsigbar. Jeg elsker vanligvis astronautfilmer, men dette var bare platt og kjedelig. Jeg tror kanskje jeg hadde hatt et annet syn på filmen om jeg hadde sett den på kino. Synes den var dritkjedelig på kino også, jeg. Skulle gjerne sett Ringenes Herre-trilogien på kino... Avatar også, selv om jeg foretrekker filmer som ikke er i 3D. Ikke akkurat svar på spørsmålet, men jeg så Interstellar på kino, noe jeg er veldig glad for - hadde neppe vært like bra hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå