Gå til innhold

Ingen annen måte å få vekk magefett på enn å slanke seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,68 cm og 58 kg, dvs helt normalvektig. Jeg trenger ikke å slanke meg, annet enn at jeg har magefett som jeg ikke liker. Hadde helt flat mage frem til ca 27 år (for ti år siden), skulle så gjerne fått det igjen. Hvis jeg slanker meg generelt er jeg redd jeg blir for tynn ellers.

Anonymous poster hash: 34075...e54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trening! ;)

Hvordan trening er best for å få vekk mage?

Hilsen en annen en TS med samme problemstilling

Anonymous poster hash: 1d678...64f

Skrevet

Cardio (intervaller har vært mest effektivt for meg) kombinert med styrke -og et normalt kosthold (siden du ikke vil slanke deg)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening. Få opp muskelmassen og stram opp kroppen.

Anonymous poster hash: cc1fe...d89
  • Liker 2
Skrevet

Anbefaler også styrketrening - gjerne baseløft (knebøy, markløft osv.) . Kan du ikke teknikk er det viktig at du får kyndig veiledning i teknikk. Ellers øvelser for kjernemuskulatur.

Men du må selvsagt kombinere dette med et sunt kosthold og cardio.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Fettsuging, som er waste of money.....

Gjest HeiHade
Skrevet

Punktslanking er ikke mulig, så hvis du prøver å gå ned i vekt er det mulig at det forsvinner andre steder enn fra magen først. Jeg ville prøvd styrketrening for å bli litt fastere i fisken. Hvis ikke så kan du alltids prøve å slanke deg litt og se hvor fettet slipper først.

AnonymBruker
Skrevet

Pilates kombinert med kaloriforbrenning som jogging, sykling, crosstrainer, stepper el

Anonymous poster hash: 4b0f4...b37
Skrevet

Trening er tingen. Finn øveler som går på kjernemuskulaturen.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen😊 Da får jeg komme meg opp av sofaen og i trening, skjønner jeg😊

Gjest Brillefin
Skrevet

Styrketrening (baseøvelser), så kan du kombinere det med noe coretrening og gjerne kortintervaller på slutten av økta :) men styrketrening og økning av muskelmasse helt klart! Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening (baseøvelser), så kan du kombinere det med noe coretrening og gjerne kortintervaller på slutten av økta :) men styrketrening og økning av muskelmasse helt klart! Lykke til!

Tusen takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...