Gå til innhold

Noen som har LV Neverfull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne vesken, men har ikke prøvd de enda.

Er usikker på om jeg skal ha MM eller GM?

Jeg er høy, og liker generelt store vesker, så lener mot GM.

Noen som har denne og har noen innspill?

Er stroppene lange nok til at man ha den på skulderen?

Anonymous poster hash: 6c137...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har MM, og kunne ikke hatt større. Jeg er ganske lav da, så på meg ville det sett veldig dumt ut med en GM. Føler MM er mer hverdagsstørrelse. Det beste er egentlig å be de ta frem begge to så du kan prøve de. Stroppene går over skulderen :)

Endret av Siyha
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MM, og kunne ikke hatt større. Jeg er ganske lav da, så på meg ville det sett veldig dumt ut med en GM. Føler MM er mer hverdagsstørrelse. Det beste er egentlig å be de ta frem begge to så du kan prøve de. Stroppene går over skulderen :)

Takk for svar! Er du generelt fornøyd med den?

Jeg liker utseendet veldig godt, men har et par ting som gjør meg skeptisk:

At det ikke er ekte skinn (?). De andre veskene jeg har kjøpt, har jeg kunne med at de er håndsydde/ekte skinn..

At det kun er et stort rom, og ikke mulig å lukke vesken.

AnonymBruker
Skrevet

At det ikke er ekte skinn (?). De andre veskene jeg har kjøpt, har jeg kunne FORSVARE med at de er håndsydde/ekte skinn..

At det kun er et stort rom, og ikke mulig å lukke vesken.

La til et ord :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Du kan kjøpe en neverfull i ekte skinn og, men da må du belage deg på å betale en del mer. Dessuten får du ikke noe monogram, hvis det var det du ønsker. Canvas-veskene til LV er uansett veldig slitesterke.

De nyeste neverfullmodellene har en avtagbar pouch som kan brukes som ekstra lomme, i tillegg til den lille glidelåslommen på den ene siden. Så det er ikke bare et stort rom, og jeg synes det er greit å ha den plassen med glidelås til å legge feks mobil osv.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe en neverfull i ekte skinn og, men da må du belage deg på å betale en del mer. Dessuten får du ikke noe monogram, hvis det var det du ønsker. Canvas-veskene til LV er uansett veldig slitesterke.

De nyeste neverfullmodellene har en avtagbar pouch som kan brukes som ekstra lomme, i tillegg til den lille glidelåslommen på den ene siden. Så det er ikke bare et stort rom, og jeg synes det er greit å ha den plassen med glidelås til å legge feks mobil osv.

Ja, det er nettopp det. Jeg vil ikke bruke enda mer penger for å få i ekte skinn. Hadde vært lettere å forsvare kjøpet (for meg selv) dersom det var skinn og ikke canvas.

Jeg skal ha i damier.

En annen ting jeg har tenkt på, er om sidene holder seg ute i lengden. Siden man kan snøre de inn, at de da ikke blir slappe etterhvert og ikke vil holde seg ut etterhvert.

Skrevet

De i epi lær er utrolig fine men de koster det dobbelte av canvas veskene.

Skrevet

Har MM, og synst den er mer en stor nok. Perfekt størrelse for feks flyreiser. Plass til macbooken, litt mat og drikke osv

Skrevet

At det ikke er ekte skinn (?). De andre veskene jeg har kjøpt, har jeg kunne med at de er håndsydde/ekte skinn..

At det kun er et stort rom, og ikke mulig å lukke vesken. Anonymous poster hash: 6c137...16e

Veldig fornøyd med den! Blitt en av mine favorittvesker til hverdagene. Jeg har ikke vært plaget med at en ikke kan lukke den, hvis jeg er i store folkemengder har jeg bare den over skulderen og strammer stroppene, da er den så godt som stengt. Jeg har også vekslet mye mellom å gjøre den mindre/større igjen ved bruk av stroppene, og den ser fortsatt ut som ny. Plager meg ikke så mye at det ikke er ekte skinn. Fikk et merke på den en gang, og bare tørket over med en fuktig klut så var det borte.
Skrevet

Jeg har ikke Neverful, men Delightful.

Irriterer meg litt over at den er litt slaskete. Neverful er vel stivere tror jeg, men ellers er de litt i samme stilen. Jeg syns det er kjipt med det ene store rommet og at den ikke kan lukkes.

Vurderer å bytte den ut med noe annet...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Neverfull MM og er veldig fornøyd med den :) en perfekt hverdagsveske, men også fin å bruke på flyreiser. Canvas er utrolig slitesterkt og jeg tenker at akkurat i en sånn type veske er nesten canvas bedre enn skinn. Stroppene er laget av skinn da. Du kan bære opptil 100 kg i veska, dvs det er nesten uendelig hvor mye du kan bruke den til. Anbefaler den virkelig!

Anonymous poster hash: 268a4...286
Skrevet

Jeg har MM og er veldig fornøyd. Jeg er 1.76 og syns den er stor nok! Får plass til ekstremt mye I den og om jeg skal i store folkemengder og har en del små ting i den, pleier jeg å legge skjerfet mitt oppi veska :)

Beklager at jeg kuppet tråden din litt nå, men da hunden min var valp klarte den P gnage litt på skulder reimen på veska mi, og jeg er redd den ikke vil tåle like mye over tid. Noen som vet om dette kan fikses? Og eventuelt hva de tar for å fikse dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MM og er veldig fornøyd. Jeg er 1.76 og syns den er stor nok! Får plass til ekstremt mye I den og om jeg skal i store folkemengder og har en del små ting i den, pleier jeg å legge skjerfet mitt oppi veska :)

Beklager at jeg kuppet tråden din litt nå, men da hunden min var valp klarte den P gnage litt på skulder reimen på veska mi, og jeg er redd den ikke vil tåle like mye over tid. Noen som vet om dette kan fikses? Og eventuelt hva de tar for å fikse dette?

Ei venninne av meg fikk fikset stroppen på en veske gratis på LV i Oslo hvertfall :) men vet ikke om de skiller mellom slitasjeskade og hundeskader..

Anonymous poster hash: 268a4...286

Skrevet

Ei venninne av meg fikk fikset stroppen på en veske gratis på LV i Oslo hvertfall :) men vet ikke om de skiller mellom slitasjeskade og hundeskader.. Anonymous poster hash: 268a4...286

haha valper altså... Men da kan de fet ihvertfall. Så om jeg må betale litt så går det bra :) da får jeg ringe de i morgen :)
AnonymBruker
Skrevet

Så bra. Vi er ca like høye. Jeg er litt kraftig, og føler meg enda tykkere med små vesker. Liker generelt store vesker med plass til mye rart :)

Er stroppene solide? De ser jo veldig enkle/tynne (og vonde?) ut?

Skrevet

Jeg synst stroppene er vonde om jeg har noe tungt i vesken ja. Foretrekker derfor Gallieraen som har bredere stropp

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synst stroppene er vonde om jeg har noe tungt i vesken ja. Foretrekker derfor Gallieraen som har bredere stropp

Er de ok til daglig når man ikke har fullstappet/tung veske?

AnonymBruker
Skrevet

Den er dessverre ikke helt min stil, selv om den er lekker.

Liker stilen til Neverfull, Michael kors sin jet set osv.

Forlag til noen andre fine vesker i samme stil i brun?

Skrevet

Så bra. Vi er ca like høye. Jeg er litt kraftig, og føler meg enda tykkere med små vesker. Liker generelt store vesker med plass til mye rart :)

Er stroppene solide? De ser jo veldig enkle/tynne (og vonde?) ut?Anonymous poster hash: 6c137...16e

jeg syns ikke de er vonde, og de er veldig solide. Min valp med sylskarpe valpetenner og nå er det bare inntrykkte tannmerker i den ene stroppen. Men jeg har fortsatt Mac, og sminke og alt mulig annet oppi der. Er også blitt brukt som håndbagasje på fly mange ganger etter dette, og da blir den rimelig stappa kan du si =P
AnonymBruker
Skrevet

Den er dessverre ikke helt min stil, selv om den er lekker.

Liker stilen til Neverfull, Michael kors sin jet set osv.

Forlag til noen andre fine vesker i samme stil i brun?

Altså, det blir nok Neverfull, men er takknemlig for andre forslag som jeg kan ha oversett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...