WubWub Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor ikke fortsette med gjennomsiktig treningstights? Det har jo ikke noe å si for din egen del, men for oss gutta på treningsstudio er det ekstra stas å titte på når man ser ræva og fitta når dere tar knebøy Da følger hvertfall Wubisen ivrig med! Har lagt merke til at de fleste jenter trener uten truse eller string under treningstightsen
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor ikke fortsette med gjennomsiktig treningstights? Det har jo ikke noe å si for din egen del, men for oss gutta på treningsstudio er det ekstra stas å titte på når man ser ræva og fitta når dere tar knebøy Da følger hvertfall Wubisen ivrig med! Har lagt merke til at de fleste jenter trener uten truse eller string under treningstightsen ...og dette er grunnen til at jeg unngår "apegjengen" i styrkeavdelingen. Har ingen interesse av at andre skal stå og nistudere ræva og "fitta" når jeg trener. Jentestudio ftw <3 Anonymous poster hash: f72e0...fd3 11
WubWub Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2015 ...og dette er grunnen til at jeg unngår "apegjengen" i styrkeavdelingen. Har ingen interesse av at andre skal stå og nistudere ræva og "fitta" når jeg trener. Jentestudio ftw <3 Anonymous poster hash: f72e0...fd3 jeg er ikke bare i styrkeavdelingen. jeg er også ute blandt apparatene, noen ganger er jeg med på body pump og zumba om det er noen digge damer med i gruppene, kjekt å finne seg en plass bak de :D
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor ikke fortsette med gjennomsiktig treningstights? Det har jo ikke noe å si for din egen del, men for oss gutta på treningsstudio er det ekstra stas å titte på når man ser ræva og fitta når dere tar knebøy Da følger hvertfall Wubisen ivrig med! Har lagt merke til at de fleste jenter trener uten truse eller string under treningstightsen Creep. Seriøst. Er også førnøyd med Nike, tynn i stoffet, men ikke gjennomsiktig. Anonymous poster hash: c5230...2dc 2
WubWub Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Innlegget er ryddet for personangrep og er flyttet til egen tråd. Daenerys, mod. Det er en gylden regel som går som så : er lov å se men ikke røre. Ingen som kan bestemme hvilken retning andre mennesker skal titte Endret 4. januar 2015 av Daenerys
The Wig Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Det er en gylden regel som går som så : er lov å se men ikke røre. Ingen som kan bestemme hvilken retning andre mennesker skal titte ..og DERFOR vil jeg ikke bruke gjennomsiktig treningstights. Man må gjerne se, men da velger jeg å ikke vise frem "alt". 1
WubWub Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Quote slettet pga svar til trusler om vold, og innlegget er flyttet til splittet debatt. Daenerys, mod. Det er faktisk slik at vi mennesker fremdeles har primale drifter og biologiske instinkter på mange plan. Seksuell fysisk attraksjon og tenning er primitive drifter. Mennesker har dyriske drifter selvom det ikke er så synlig i det moderne samfunnet. Ta sjekking på byen f.eks, hele sjekkings ritualet man går igjen er på mange måter "dyrisk" hvor biologiske instinkter avgjør om man får napp eller om man er interressert. Men gutter og jenter har som vi alle vet forskjellige tennings mønstre, mens menn ser mer etter visuelle holdningspunkter og fysiske attributter (pupper,hofter,lår, fertilitet) så ser kvinner gjerne etter andre trekk som f.eks ser han snill ut? , er han pent kledd? ser han sunn og sterk ut? har han bra sosial status? ser han ressurssterk ut? kan han bli en bra far? såklart tenker man ikke disse tankene mens man er på sjekkern men disse spørsmålene ligger å kværner i underbevisstheten. om du hadde lest litt om biologiske forskjeller i tenningsmønstre mellom kjønnene så hadde du vist det. i mange situasjoner er blikk jenter får fra gutter drevet av refleks og urdrifter / instinkter. du må ikke glemme at vi er patteDYR, og det er ikke slik at gutter er mer primitive enn jenter. det simple faktum er at vi har forskjellige drifter og er koblet litt forskjellig (ikke så veldig forskjellig). de fleste gutter jeg har pratet med har enes i det, at det er en automatisert prosess når øyne møter rompe/pupper. ta videon her f.eks så ser du at mange av blikkene fremstår automatisert (hu har montert et skjult kamera bak på rompa si så går hu en tur på kjøpesenter) : Endret 4. januar 2015 av Daenerys
*melis* Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Det er faktisk slik at vi mennesker fremdeles har primale drifter og biologiske instinkter på mange plan. Seksuell fysisk attraksjon og tenning er primitive drifter. Mennesker har dyriske drifter selvom det ikke er så synlig i det moderne samfunnet. Ta sjekking på byen f.eks, hele sjekkings ritualet man går igjen er på mange måter "dyrisk" hvor biologiske instinkter avgjør om man får napp eller om man er interressert. Men gutter og jenter har som vi alle vet forskjellige tennings mønstre, mens menn ser mer etter visuelle holdningspunkter og fysiske attributter (pupper,hofter,lår, fertilitet) så ser kvinner gjerne etter andre trekk som f.eks ser han snill ut? , er han pent kledd? ser han sunn og sterk ut? har han bra sosial status? ser han ressurssterk ut? kan han bli en bra far? såklart tenker man ikke disse tankene mens man er på sjekkern men disse spørsmålene ligger å kværner i underbevisstheten. om du hadde lest litt om biologiske forskjeller i tenningsmønstre mellom kjønnene så hadde du vist det. i mange situasjoner er blikk jenter får fra gutter drevet av refleks og urdrifter / instinkter. du må ikke glemme at vi er patteDYR, og det er ikke slik at gutter er mer primitive enn jenter. det simple faktum er at vi har forskjellige drifter og er koblet litt forskjellig (ikke så veldig forskjellig). de fleste gutter jeg har pratet med har enes i det, at det er en automatisert prosess når øyne møter rompe/pupper. ta videon her f.eks så ser du at mange av blikkene fremstår automatisert (hu har montert et skjult kamera bak på rompa si så går hu en tur på kjøpesenter) : Jeg vet litt om hvordan biologien fungerer, det jeg kritiserer er at menn bruker dette som en unnskyldning for å glo, og påberoper seg således en manglende evne til å kontrollere disse "primaldriftene". Det er altså stirring det er snakk om her, og ikke et kort blikk. De fleste menn jeg kjenner velger selv om de skal stirre eller ikke (og de aller fleste vet også når de bør la være). 2
WubWub Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vet litt om hvordan biologien fungerer, det jeg kritiserer er at menn bruker dette som en unnskyldning for å glo, og påberoper seg således en manglende evne til å kontrollere disse "primaldriftene". Det er altså stirring det er snakk om her, og ikke et kort blikk. De fleste menn jeg kjenner velger selv om de skal stirre eller ikke (og de aller fleste vet også når de bør la være). å ugle-stirre er jeg veldig imot. om man går rundt å treningsstudio og hele tider stirrer på ei dame så er det ikke greit men om blikka er kortvarige så er det innafor. må være lov å titte på andre mennesker, folk titter på meg hele tiden og før hadde jeg sosial angst så da syntes jeg var ubehagelig, men det gir meg ingen rett til å slå deg rett ned slik LaurenC ville gjort bare fordi du ser litt på meg. det er ikke ulovlig å titte på folk, det er derimot ulovlig å ty til vold. men laurenc tror det sikkert er greit å slå folk fordi hu er jente å har sær rettigheter. her i gården går det bare i 5-10 sek om gangen og da titter jeg aldri på de igjen. noen ganger er det automatisert som f.eks vis jeg sitter å trener og er i mine egne tanker så går det plutselig ei råflott rompe forbi meg så havner øyne automatisk på den i 5-10 sekunder. da er det snakk om en automatisert prosess. mens andre ganger titter jeg bevist, som f.eks vis jeg observerer at ei jente foran meg skal bøye seg ned å plukke opp noen vekter så ser jeg litt, kanskje 5 sek så er jeg ferdig med den saken. og titter ikke mer på hu i løpet av treningsøkta for da har jeg allerede sett det jeg trengte og jeg har såppass bra hukommelse at jeg ikke trenger se noe mer. det er noe helt annet å se på ei jente i 5-10sekunder kontra det å stirre på samme dama i 30-40mins i løpet av en hel treningsøkt. første situasjon er normal og kurant, siste situasjon er creepy.
Sugar&Spice Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 å ugle-stirre er jeg veldig imot. om man går rundt å treningsstudio og hele tider stirrer på ei dame så er det ikke greit men om blikka er kortvarige så er det innafor. må være lov å titte på andre mennesker, folk titter på meg hele tiden og før hadde jeg sosial angst så da syntes jeg var ubehagelig, men det gir meg ingen rett til å slå deg rett ned slik LaurenC ville gjort bare fordi du ser litt på meg. det er ikke ulovlig å titte på folk, det er derimot ulovlig å ty til vold. men laurenc tror det sikkert er greit å slå folk fordi hu er jente å har sær rettigheter. her i gården går det bare i 5-10 sek om gangen og da titter jeg aldri på de igjen. noen ganger er det automatisert som f.eks vis jeg sitter å trener og er i mine egne tanker så går det plutselig ei råflott rompe forbi meg så havner øyne automatisk på den i 5-10 sekunder. da er det snakk om en automatisert prosess. mens andre ganger titter jeg bevist, som f.eks vis jeg observerer at ei jente foran meg skal bøye seg ned å plukke opp noen vekter så ser jeg litt, kanskje 5 sek så er jeg ferdig med den saken. og titter ikke mer på hu i løpet av treningsøkta for da har jeg allerede sett det jeg trengte og jeg har såppass bra hukommelse at jeg ikke trenger se noe mer. det er noe helt annet å se på ei jente i 5-10sekunder kontra det å stirre på samme dama i 30-40mins i løpet av en hel treningsøkt. første situasjon er normal og kurant, siste situasjon er creepy. Men du er klar over at dine innlegg i tråden her gjør at du faller inn i kategori nr to: creepy? Du sier selv at du misliker uglestirring. Det er det jeg også misliker. Så når vi er enige skjønner jeg ikke helt hvorfor du skulle være så i mot meg... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå