AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har aldri møtt han selv, men skal sjekke han opp. Jeg "kjenner" han kun gjennom venner. Er det greit si at noen virker snille, hyggelige, morsomme, fine etc? Evt. annet mer passende? Anonymous poster hash: 61068...458
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Hva liker du ved ham da? At han virker snill, er morsom og ikke så tafatt, men kan vel ikke bruke dette? Høres litt barneskoleaktig ut Anonymous poster hash: 61068...458
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Genuine komplimenter som er spontane og ekte er de beste. Ikke gå inn for å gi et kompliment. Gi det når det føles naturlig i samtalen. Siste uttalte kompliment jeg gav til en kvinne var, "For en herlig latter!". Vet ikke om det var bra eller ikke, men det kom spontant. Er det en mann du ikke kjenner, så er det å vise interesse for han og livet hans en god start. Ellers er barneskolekomplimenter helt i orden. Ikke vær redd for det. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Siste uttalte kompliment jeg gav til en kvinne var, "For en herlig latter!". Vet ikke om det var bra eller ikke, men det kom spontant. Husker en sa til meg: "Jeg elsker den latteren din." Og da var jeg ikke klar over at jeg en gang hadde ledd. Ble veldig overrasket, og veldig glad for det. Men han var ikke snill etterpå, og er ikke tilgitt for det. Anonymous poster hash: 865b4...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå