AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Er man ute på byen og skal sjekke opp jenter, er man aldri den eneste som "prøver seg", så da gjelder det å være litt flink til å prate (med mindre man ser ut som Chris Hemsworth eller noe). Så om dere jenter kan komme med noen tips hadde det vært hyggelig. Det gjør alt lettere for både oss og dere På forhånd takk! Anonymous poster hash: 8359c...d37
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Du sa det selv: "Da gjelder det å være litt flink til å prate!" Det er bare å begynne å øve!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Er man ute på byen og skal sjekke opp jenter, er man aldri den eneste som "prøver seg", så da gjelder det å være litt flink til å prate (med mindre man ser ut som Chris Hemsworth eller noe). Så om dere jenter kan komme med noen tips hadde det vært hyggelig. Det gjør alt lettere for både oss og dere På forhånd takk! Anonymous poster hash: 8359c...d37 sorry kompis ser du ikke ut som en film stjerne nå tildags og har 100 andre kvaliteter så er det jammen ikke lett lengre. Anonymous poster hash: 38da1...ef5 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Er man ute på byen og skal sjekke opp jenter, er man aldri den eneste som "prøver seg", så da gjelder det å være litt flink til å prate (med mindre man ser ut som Chris Hemsworth eller noe). Så om dere jenter kan komme med noen tips hadde det vært hyggelig. Det gjør alt lettere for både oss og dere På forhånd takk! Anonymous poster hash: 8359c...d37 Nok en tråd opprettet av en garantert fjortiss. Hadde du søkt på forumet så hadde du funnet maaaange om dette emnet. Når du skriver Jenter, hvordan liker dere å bli sjekket opp?, forventet du da at toppen av kransekaka skulle svare tilbake? Kvinner flest på KG er bitre, egoistiske feminister. Anonymous poster hash: d0193...513
Gjest HeiHade Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Liker ikke å bli "sjekket opp". Har aldri endt opp i prat med noen som åpenbart startet med å bruke faste linjer eller flørte. Jeg liker at noen setter seg og prater normalt med meg om alle andre slags ting. Finner jeg ut i løpet av samtalen at du er morsom å prate med så kan det ende med noe mer. 2
BeautyBox Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Nok en tråd opprettet av en garantert fjortiss. Hadde du søkt på forumet så hadde du funnet maaaange om dette emnet. Når du skriver Jenter, hvordan liker dere å bli sjekket opp?, forventet du da at toppen av kransekaka skulle svare tilbake? Kvinner flest på KG er bitre, egoistiske feminister. Anonymous poster hash: d0193...513 Vel, toppen av kransekaka eller ikke - men jeg er ikke av verste sort når det gjelder kvinnfolk, og jeg kan fint greie å komme med et konstruktivt svar på denne tråden. Om TS er fjortis eller ei, han vil da vel bare ha et ordentlig svar? Vil anbefale deg TS å øve på karisma. Hvordan tror du det du sier og gjør vil oppfattes av det motsatte kjønn? Har du tenkt over hvordan du bruker blikkontakt? Hvordan innleder du kontakt med damer til å begynne med? Som sagt over meg, ikke bruk "sjekkereplikker", det er bare turn-off. Vis heller interesse for hvem de er, spør etter hva de er interessert i, og vis at du er genuint interessert i å bli kjent med dem. Ikke prat for mye om deg selv, men kom gjerne med små innspill hvor du kan vise henne at dere kanskje har noe til felles. Og for all del, ikke sikt for høyt blant damene - gå heller etter de som ser mer "gjennomsnittlige" ut enn de aller flotteste Lykke til! Endret 4. januar 2015 av BeautyBox
Ingvild1001 Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Blikkontakt - oh yes! La det gå litt utover kvelden, for å skape en connection. Prat med henne, prøv å ver morsom, men flørtende. Dans litt med henne, kanskje. Ver oppmerksom og interessert. Ikke la pratingen ver det eneste, når man er på et utested er det jo både upraktisk (høy lyd) og kanskje ikke det man var ute etter ,selv om man gjerne vil noe mer enn ons. Prøv å få hun til å ha det gøy! 1
Jus sanguinis Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Liker ikke å bli "sjekket opp". Har aldri endt opp i prat med noen som åpenbart startet med å bruke faste linjer eller flørte.Nei-vel, så hvordan liker prinsessen seg behandlet? Jeg liker at noen setter seg og prater normalt med meg om alle andre slags ting. Finner jeg ut i løpet av samtalen at du er morsom å prate med så kan det ende med noe mer.Ja-vel!Kan jeg foreslå at du er vel optimistisk, og trenger å jekke deg ned noen hakk?
Gjest HeiHade Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Nei-vel, så hvordan liker prinsessen seg behandlet? Ja-vel! Kan jeg foreslå at du er vel optimistisk, og trenger å jekke deg ned noen hakk? Du får foreslå akkurat hva du vil.
draug 75 Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Er man ute på byen og skal sjekke opp jenter, er man aldri den eneste som "prøver seg", så da gjelder det å være litt flink til å prate (med mindre man ser ut som Chris Hemsworth eller noe). Så om dere jenter kan komme med noen tips hadde det vært hyggelig. Det gjør alt lettere for både oss og dere På forhånd takk! Anonymous poster hash: 8359c...d37 Jeg gjorde den tabben for mange år siden. Søster til en som da var venn av meg, påstod at for oss "gutter var det jo lett, dere trenger jo bare å være litt hyggelige" - vel hyggelig kan jeg være. Siden jeg (patetisk nok) ikke hadde noe bedre clue den gang, prøvde jeg å bruke det å være hyggelig i to år. Det ble to år i sølibat. Ikke spør kvinnene hva de liker. Se hva de faktisk gjør. Hvem er de mennene de faller for, hva er det med disse mennene? Se deg rundt, hvordan behander de kvinnene? Hva om du begynte å henge med menn som "drar damer" på å gjøre det damer faktisk liker, i stedet for å spørre kvinnene hva de liker? Endret 6. januar 2015 av draug 75
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Hmmm... Jeg liker at en mann er interessert i meg og mitt. Lurer på hvordan livet mitt er i dag, og hva jeg tenker om fremtiden.. Ikke at det er åpningsreplikken. Da hadde jeg løpt hehe.. Denne er ganske vrien. Hvordan en skal gå frem for å snappe interessen. Det må være ekte, genuint. Den følelsen av at noe er påtatt og kontrollert blir ofte gjennomskuet. Jeg ønsker jo et ærlig forhold, og da ser jeg etter en ærlig mann, ikke i form av at han kommer med kritikk og forteller hvordan jeg skal leve livet mitt. For det er skikkelig turn off. Behandle meg som et likeverdig menneske. By på deg og ditt.. Du kan godt være litt sjenert. Først fange opp interessen med blikk, eller et par likes på fb. Vi damer er forskjellige vi også, men dette er hva jeg foretrekker. En tålmodig mann som bruker tid på å "kurtisere" meg. Ikke gi meg følelsen av at jeg er en i mengden. Samtidig som du er bittegrann sjenert og tålmodig, så må du vise at du har respekt for deg selv og ikke er noe dørmatte. Du bruker tid på dine ting, og sitter ikke å logrer så fort jeg blunker. Da går jeg lei. Så, ja.. En tålmodig ydmyk, selvstendig mann med bein i nesa som likevel får meg til å føle meg som den eneste ene. Og du kan gjerne være handy, og inkludere meg i ting du liker å fikse på hus eller hva det måtte være. Og jeg elsker å bli "lurt" i form av sarkastiske spøker og pokerfjes, samt intern humor som bare vi ler av. Humor er ekstremt viktig.. Men ikke gå så langt at du står å ler på bekostning av deg selv og ting du ikke liker ved deg selv.. Det blir bare slitsomt. Takk til deg TS for at du lagde denne tråden Kjente jeg fikk reflektert selv over hva jeg tiltrekkes av. Anonymous poster hash: 11c65...da9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Hmmm... Jeg liker at en mann er interessert i meg og mitt. Lurer på hvordan livet mitt er i dag, og hva jeg tenker om fremtiden.. Ikke at det er åpningsreplikken. Da hadde jeg løpt hehe.. Denne er ganske vrien. Hvordan en skal gå frem for å snappe interessen. Det må være ekte, genuint. Den følelsen av at noe er påtatt og kontrollert blir ofte gjennomskuet. Jeg ønsker jo et ærlig forhold, og da ser jeg etter en ærlig mann, ikke i form av at han kommer med kritikk og forteller hvordan jeg skal leve livet mitt. For det er skikkelig turn off. Behandle meg som et likeverdig menneske. By på deg og ditt.. Du kan godt være litt sjenert. Først fange opp interessen med blikk, eller et par likes på fb. Vi damer er forskjellige vi også, men dette er hva jeg foretrekker. En tålmodig mann som bruker tid på å "kurtisere" meg. Ikke gi meg følelsen av at jeg er en i mengden. Samtidig som du er bittegrann sjenert og tålmodig, så må du vise at du har respekt for deg selv og ikke er noe dørmatte. Du bruker tid på dine ting, og sitter ikke å logrer så fort jeg blunker. Da går jeg lei. Så, ja.. En tålmodig ydmyk, selvstendig mann med bein i nesa som likevel får meg til å føle meg som den eneste ene. Og du kan gjerne være handy, og inkludere meg i ting du liker å fikse på hus eller hva det måtte være. Og jeg elsker å bli "lurt" i form av sarkastiske spøker og pokerfjes, samt intern humor som bare vi ler av. Humor er ekstremt viktig.. Men ikke gå så langt at du står å ler på bekostning av deg selv og ting du ikke liker ved deg selv.. Det blir bare slitsomt. Takk til deg TS for at du lagde denne tråden Kjente jeg fikk reflektert selv over hva jeg tiltrekkes av. Anonymous poster hash: 11c65...da9 litt av en liste Anonymous poster hash: 38da1...ef5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 litt av en liste Anonymous poster hash: 38da1...ef5 Tror ikke det skal være noe utfordring for meg å være singel nei hehe, Men jeg har tillit til at en slik mann finnes Jeg har nemlig oppdaget han, men jeg er ikke klar for noe forhold eller noe dating, så jeg får bare være takknemlig for at en slik mann eksisterer Anonymous poster hash: 11c65...da9
Gjest HeiHade Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Jeg gjorde den tabben for mange år siden. Søster til en som da var venn av meg, påstod at for oss "gutter var det jo lett, dere trenger jo bare å være litt hyggelige" - vel hyggelig kan jeg være. Siden jeg (patetisk nok) ikke hadde noe bedre clue den gang, prøvde jeg å bruke det å være hyggelig i to år. Det ble to år i sølibat. Ikke spør kvinnene hva de liker. Se hva de faktisk gjør. Hvem er de mennene de faller for, hva er det med disse mennene? Se deg rundt, hvordan behander de kvinnene? Hva om du begynte å henge med menn som "drar damer" på å gjøre det damer faktisk liker, i stedet for å spørre kvinnene hva de liker? Dette er jeg faktisk helt enig i. Man kan komme langt med å bare observere. Da skal man så klart studere individer, og ikke bare se på én eller to mennesker av det motsatte kjønn og så dra konklusjoner om dem alle. Alle menn jeg har møtt har vært forskjellige og blitt tiltrukket av forskjellige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå