AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Samlet alle kontantene som har ligget gjemt i huset i dag, det ble 45 000,- Det hører med til historien at jeg har det tidobbelte i bankinnskudd så det er ikke sånn at jeg ikke stoler på banken og syr i pengene i madrassen Flere her som liker å ha kontanter stukket unna? Anonymous poster hash: f4ae3...4e1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 hahaha syns det var en morsom fun-fact jeg. Nå skal jeg også begynne å legge fra meg penger, for å så en vakker dag dra på skattejakt. Jeg vil og! Anonymous poster hash: b8e1d...890 1
Ugly truth Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Jeg pleier å gjemme penger hjemme. Kommer sikkert bli en senil tant som har masse penger uten å vite det 😂
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Hehe så artig, hva sparer du til, TS? Jeg gjorde det samme som tenåring, før jeg viste at man fikk renter i banken, det ble fort noen tusen ja Ellers samlet jeg også på kronestykker, tiere og tyvekroninger, da jeg veksla det inn ble det ca 4.000, det var mye for meg på den tiden. Det er moro at tilsynelatende lite fort blir mye, ja alle monner drar... Anonymous poster hash: 8ba71...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 I alle dager :o Jeg tror jeg har rundt 4000, det er penger jeg har fått i gave som spares til et spesielt formål, pluss en del mynt i sparebøssa. Hvorfor har du 45.000 liggende og slenge? Anonymous poster hash: 6341f...b42 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Idiotisk å ha så mye penger liggende. Hva om det blir innbrudd, eller brann? Anonymous poster hash: 2cea8...df4 2
skrue Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 De siste årene har det blitt mindre og mindre hjemme. Kanskje 100 i snitt over tid nå. Renten er ikke så høy i banken, men bedre enn i roteskuffen. Har absolutt ikke noe behov for å se på dem støtt og stadig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Samlet alle kontantene som har ligget gjemt i huset i dag, det ble 45 000,- Det hører med til historien at jeg har det tidobbelte i bankinnskudd så det er ikke sånn at jeg ikke stoler på banken og syr i pengene i madrassen Flere her som liker å ha kontanter stukket unna?Anonymous poster hash: f4ae3...4e1 Glemmer aldri da vi ryddet i leiligheten til min bestemor etter hun døde. Det var sedler inni porselensfigurer, i vaser, krukker og under sofaputer. Gjorde det mye artigere å rydde! Anonymous poster hash: 8e457...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå