Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..

Det blir Pierre og Martine mot Harald og Sara imorgen.. Eg føler meg ganske sikker på at Pierre og Martine vinner.. Håper bare Pierre slipper kulen så det blir litt drama:)

Jeg håper Martine og Pierre vinner :) Gjør meg egentlig ingenting om en av de kaster kulen. Liker ikke Sara, så vil ikke hun skal vinne..

Skrevet

Nå gleder jeg meg til å se Audun slå Kevin :fnise: Og se reaksjonene. Herregud, for en dust.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper Martine og Pierre vinner :) Gjør meg egentlig ingenting om en av de kaster kulen. Liker ikke Sara, så vil ikke hun skal vinne..

Enig.. Eg liker ikke Harald heller..

Så eg håper de to andre vinner. Så driter eg i om de slipper kulen eller ikke xD De er jo sammen idag så det kan jo ikke være så grusomt dårlig stemning xD

Skrevet

Uff, der var det mye kvalme. Selv om Kevin beit godt i fra seg han og, så fikk jeg veldig vondt av han på slutten (har sett hele episoden nå). Audun viste en utrolig vemmelig og side av seg selv ved bruk av hersketeknikk, uff!

• Liker 5
Skrevet

Audun tror han er noe han overhode ikke er..
den Å-kjendisstatusen han har fått har gått i hode på han... Han er ingenting om noen mnd/år..
Han er ikke kongen!-.-

Skrevet

Audun gjør meg kvalm.

Men var det "slappet" alt? Altså jeg skjønner at det er over streken, men da var jo Martine LAANGT over :fnise: Jeg så for meg et skikkelig slag med knyttneve og hele pakken.

• Liker 4
Skrevet

http://www.seher.no/kjendis/tv3-viste-usensurert-sex-79531

Angående dette.. eg kan ikke huske å ha sett de ha noe usensurert sex? NÅR var det?

Det var visst kun mulig å se om du spolte tilbake og så "bilde for bilde" på en måte. Det gikk ikke an å egentlig legge merke til når det spilles på tv :) Men så hadde visst noen sett bilde for bilde og printscreenet.

Skrevet

Hah, det var det jeg sa! Pierre og Martine kom til å stå i finalen og vinne sammen. Det er jo det Valeria har sagt ;)

• Liker 3
Skrevet

Men en annen ting: Jeg så for meg at noen skulle få seg en skikkelig en på trynet, men det var jo faktisk bare en liten slap - og faktisk akkurat det samme som Martine gjorde mot Pierre! Så det forsterker jo bare hvor urettferdig det er at Audun får straff, men ikke Martine.. :S

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flott da vinner de to menneskene jeg mislikte minst. Skjønner ikke hvorfor jeg ser på dette programmet egentlig :laugh: Men hva kan man forvente av en jury som ikke tørr å klusse opp rett før finalen for spenningens skyld. Pierre å Martine har bare seilet gjennom alt ved å stå sammen, å sutre seg til en finale.

Anonymous poster hash: c7edb...5e7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvem stiller seg bak hvem i morgen tror dere?

Anonymous poster hash: f077d...6d5

Skrevet

Synes det er vanskelig å se helt for meg hvor folk går i morgen.

Mathias og Linn går iallfall til Pierre og Martine.

• Liker 1
Skrevet

Hvem stiller seg bak hvem i morgen tror dere?

Anonymous poster hash: f077d...6d5

P&M: Sara E, Audun (men han får vel ikke stemme?), Kevin, Mathias, Valeria, Linn,

S&H: Elin, CF.

Jon aner jeg ikke.

Er det flere i juryen? :fnise:

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slappene til Martine var ikke bare flere, men mye hardere enn "slaget" til Audun. Latterlig hvis han straffes og ikke Martine. Eller hva sier du, Ankara?

Anonymous poster hash: e35ba...7e7
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er så utrolig irritert over hvordan Audun får konsekvenser for det lille slappet han ga til Kevin - mens Martine ikke får en eneste konsekvens. Både hun og Pierre sa i episoden etterpå at hun slo han flere ganger og vi kan alle se at det er hardere slag enn hva Audun ga Pierre. Synes virkelig Martine bør få konsekvenser for det også selvom sesongen er ferdig. Er så utrolig urettferdig at Martine skal komme unnav det fordi hun er jente. Latterlig

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Martine var sint og lei seg og tenkte seg ikke om. Audun går bort, oppfører seg som kongen og viser så lite respekt at det er kvalmt, før han klapper til den stakkars fyren. Håper Audun skammer seg.

Anonymous poster hash: 73b47...b0a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett det berømte "slaget", så er jeg faktisk overrasket over at Audun får en straff, men ikke Martine. Altså, kom igjen.. Trodde det var et knyttneveslag jeg, men Martine sin bitchslap var faen meg hardere enn det Audun kom med..... Skjønner hvorfor han må få andre til å gjøre jobben ellers :laugh:

Anonymous poster hash: 535c7...eed
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå skulle jeg til å poste det usensurerte bildet av M & P, men den dårlige samvittigheten slo over meg :(

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...