AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1801 Del Skrevet 26. mai 2015 Finaleparene blir CF og Martine mot Harald og Sara. Tror jeg.Anonymous poster hash: aba2a...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayamia Skrevet 26. mai 2015 #1802 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Finaleparene blir CF og Martine mot Harald og Sara. Tror jeg.Anonymous poster hash: aba2a...26c Kjipt om det blir CF og Martine, for da stemmer mest sannsynlig ryktene om at de står sammen og CF slipper kula (unner ikke han det ikke lenger,ikke etter det han gjorde mot Sara og all den dritten han prater om andre for tiden) Håper det blir sånn : Martine og Harald (Harald deler kr med Sara om de vinner) Sara og CF ( Sara deler kr med Harald om de vinner ) Endret 26. mai 2015 av Mayamia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #1803 Del Skrevet 26. mai 2015 Kjipt om det blir CF og Martine, for da stemmer mest sannsynlig ryktene om at de står sammen og CF slipper kula (unner ikke han det ikke lenger,ikke etter det han gjorde mot Sara og all den dritten han prater om andre for tiden) Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #1804 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Harald er en drittsekk. Skjønner at han vil stå med Sara, men likevel. Fatter ikke at jeg digget han i starten. Nei. Nå håper jeg Martine hamrer den kula i bakken, samme hvem hun står med (regner med juryen ikke velger Pierre som hennes partner). Endret 26. mai 2015 av ankara 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #1805 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Ganske kult at 5 av 6 der inne nå sjekket inn i episode 1, mens Elin sjekket inn i episode 5 (andre uka). Og alle (!) har sjekket ut, for så å komme inn igjen. Endret 26. mai 2015 av ankara 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1806 Del Skrevet 27. mai 2015 Æsj, da stemmer vel ryktene da om at CF og Martine vinner og han slipper kula Anonymous poster hash: aba2a...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1807 Del Skrevet 27. mai 2015 Æsj, da stemmer vel ryktene da om at CF og Martine vinner og han slipper kula Anonymous poster hash: aba2a...26c Så møkklei CF. Hvis jeg var Linn hadde jeg blitt langt mer lei meg av å høre CF si gjentatte ganger "hu e dum i håve!!!" enn å bli sendt ut av Harald. Ufyselig oppførsel.Anonymous poster hash: 2f7af...901 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1808 Del Skrevet 27. mai 2015 Så møkklei CF. Hvis jeg var Linn hadde jeg blitt langt mer lei meg av å høre CF si gjentatte ganger "hu e dum i håve!!!" enn å bli sendt ut av Harald. Ufyselig oppførsel.Anonymous poster hash: 2f7af...901 Enig. Takler virkelig ikke CF Anonymous poster hash: 7bce5...88b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. mai 2015 #1809 Del Skrevet 27. mai 2015 http://www.gossip.no/story/audun-klapper-til-kevinher kommer det folkens!!! AUDUN klapper til KEVIN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 27. mai 2015 #1810 Del Skrevet 27. mai 2015 http://www.gossip.no/story/audun-klapper-til-kevinher kommer det folkens!!! AUDUN klapper til KEVIN!! Det var på tide! Jeg var redd vi hadde gått glipp av det, at det hadde blitt klipt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1811 Del Skrevet 27. mai 2015 http://www.gossip.no/story/audun-klapper-til-kevinher kommer det folkens!!! AUDUN klapper til KEVIN!! Men hvorfor står det at det får han konsekvenser for i finalen? Anonymous poster hash: aba2a...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #1812 Del Skrevet 27. mai 2015 http://www.gossip.no/story/audun-klapper-til-kevinher kommer det folkens!!! AUDUN klapper til KEVIN!! Som en tidligere skrev her. Audun mister dermed stemmeretten i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #1813 Del Skrevet 27. mai 2015 Men hvorfor står det at det får han konsekvenser for i finalen? Anonymous poster hash: aba2a...26c Han får ikke stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. mai 2015 #1814 Del Skrevet 27. mai 2015 Som en tidligere skrev her. Audun mister dermed stemmeretten i finalen. Åja, haha. Sorry, så ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1815 Del Skrevet 27. mai 2015 Han får ikke stemme. Er det alt? Synes de kunne ha hivd han ut og han ikke fikk delta i noen finale, men fint vi endelig fikk vite det.Anonymous poster hash: aba2a...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. mai 2015 #1816 Del Skrevet 27. mai 2015 Syntes faktisk det er litt urettferdig at Audun får straff, og at ikke Martine fikk det, hun fiket jo til Pierre sånn 14-15 ganger, også fiker Audun til Kevin en gang og blir straffet? Tydeligvis forskjell på kjønn her... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 27. mai 2015 #1817 Del Skrevet 27. mai 2015 Er det alt? Synes de kunne ha hivd han ut og han ikke fikk delta i noen finale, men fint vi endelig fikk vite det.Anonymous poster hash: aba2a...26c Hva har det å si hvis han ikke har stemmerett? Og vi vet strengt talt ikke om han kommer til å få være tilstede på finalen heller. -- Blir bra når vi får se hva krangelen handler om! Gleder meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1818 Del Skrevet 27. mai 2015 Hva har det å si hvis han ikke har stemmerett? Og vi vet strengt talt ikke om han kommer til å få være tilstede på finalen heller. -- Blir bra når vi får se hva krangelen handler om! Gleder meg:D Hva har det å siat han ikke har stemmerett? Ingenting. Anonymous poster hash: aba2a...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 27. mai 2015 #1819 Del Skrevet 27. mai 2015 Hva har det å siat han ikke har stemmerett? Ingenting. Anonymous poster hash: aba2a...26c Han mister muligheten til å stemme på det paret han mener fortjener det, en persons stemme kan ha mye å si. I tillegg er det den strengeste straffen de kan gi en som ikke er deltaker lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1820 Del Skrevet 27. mai 2015 Syntes faktisk det er litt urettferdig at Audun får straff, og at ikke Martine fikk det, hun fiket jo til Pierre sånn 14-15 ganger, også fiker Audun til Kevin en gang og blir straffet? Tydeligvis forskjell på kjønn her... Ja enig.. Syntes Martine sine klaps(det ene man fikk sett først hvert fall) så like harde ut som Audun sitt! Men hun gjorde det 15 ganger og da var det helt greit og uskyldig?? Greit nok, Audun kunne gjort mer skade enn Martine kunne klart, men hadde det vært greit om en liten svak fyr slo en større en? Forresten, hva skjer med at Martine har blitt skikkelig bimbo masse brunkrem, falske vipper og falske negler, løshår (dette vet jeg ikke, men med tanke på at håret også er blitt veldog mye lengre og tykkere så ja) og Restylane i leppene!Anonymous poster hash: a7df5...3be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå