jatti Skrevet 22. mai 2015 #1721 Del Skrevet 22. mai 2015 Noen som ser på studio paradise og merket seg ka Elin sier akkurat når Sara sier på parsermonien " eg kom jævli langt da"..Hun sier " at hun og martine kommer ut 4 dager etterpå. Før hun sier: Eller eg kom inn 4 dager etterpå og du røk ut"... Wtf:S Altså at Elin kommer inn igjen og Martine ryker ut.. Det var en rar måte hun sa det på så vanskelig å skjønne helt ka hun mente:S Dette er snakk om at Elin kom inn i uke 2, fire dager etter de andre jentene, og så røk Martine ut den uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 22. mai 2015 #1722 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Jeg skulle ønske at Sara og Harald sto sammen i finalen og vant jeg. Jeg likte ikke Sara noe særlig fra starten av, men hun har vokst på meg og nå liker jeg henne veldig godt. Harald virker som en veldig ok gutt han også. Synes absolutt at de to burde gå av med seieren selv om Harald kom inn igjen så sent. Endret 22. mai 2015 av Fluttershy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 22. mai 2015 #1723 Del Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer tilbake fra dødsriket. Finaleparene blir da: CF- Martine Pierre - Linn. Cf & Martine vinner. Martine slipper kula. Vel, hvis Martine slipper kula, kan dette være tidspunktet for voldsepisoden Tørr ikke tenke på reaksjonen til CF hvis dette er tilfellet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1724 Del Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer tilbake fra dødsriket. Finaleparene blir da: CF- Martine Pierre - Linn. Cf & Martine vinner. Martine slipper kula. Er du helt sikker på dette? Anonymous poster hash: aba2a...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 22. mai 2015 #1725 Del Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer tilbake fra dødsriket. Finaleparene blir da: CF- Martine Pierre - Linn. Cf & Martine vinner. Martine slipper kula. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1726 Del Skrevet 22. mai 2015 Har hørt før at CF og Martine står i finalen, og at han slipper kula. Men hvorfor skulle ikke hun gjort det? Hun føler vel ingen lojalitet overfor CF? Anonymous poster hash: 5b9c5...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #1727 Del Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer tilbake fra dødsriket. Finaleparene blir da: CF- Martine Pierre - Linn. Cf & Martine vinner. Martine slipper kula. Tror CF slipper kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #1728 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette er snakk om at Elin kom inn i uke 2, fire dager etter de andre jentene, og så røk Martine ut den uka. Martine røk ikke ut den uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1729 Del Skrevet 22. mai 2015 Vel, hvis Martine slipper kula, kan dette være tidspunktet for voldsepisoden Tørr ikke tenke på reaksjonen til CF hvis dette er tilfellet. Hjelp. Han kommer vel til å klikke bananas! Men ryktene sier vel at det er CF som slipper kula.Anonymous poster hash: 7bce5...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 22. mai 2015 #1730 Del Skrevet 22. mai 2015 Håper nå heller at CF slipper kula enn Martine... Orker ikke at hun skal vinne hele skiten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1731 Del Skrevet 22. mai 2015 Håper nå heller at CF slipper kula enn Martine... Orker ikke at hun skal vinne hele skiten Jeg håper det helt motsatte. Håper Martine slipper og deler pengene med Pierre Anonymous poster hash: aba2a...26c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 22. mai 2015 #1732 Del Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer ikke inn igjen. Er Lorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 22. mai 2015 #1733 Del Skrevet 22. mai 2015 Eg syns ikke Harald fortjener å vinne.. Han ble sendt ut tidlig i sesongen, og kommer inn rett før finalen...Han har liksom bare hoppet over alle de ukene i mellom der:P Da fortjener en av de andre det mer.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #1734 Del Skrevet 24. mai 2015 Eg syns ikke Harald fortjener å vinne.. Han ble sendt ut tidlig i sesongen, og kommer inn rett før finalen...Han har liksom bare hoppet over alle de ukene i mellom der:P Da fortjener en av de andre det mer.. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #1735 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg håper det helt motsatte. Håper Martine slipper og deler pengene med PierreAnonymous poster hash: aba2a...26c Enig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1736 Del Skrevet 24. mai 2015 Enig <3 Når går reprisen av torsdagens episode? Fikk ikke sett den Anonymous poster hash: 33c4c...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 24. mai 2015 #1737 Del Skrevet 24. mai 2015 Når går reprisen av torsdagens episode? Fikk ikke sett den Anonymous poster hash: 33c4c...661 Du kan se den på tv3play.no det er gratis. Ellers er reprisen natten etter at episoden er vist på tv. Tror desverre ikke det går flere repriser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 24. mai 2015 #1738 Del Skrevet 24. mai 2015 Helt random..og har ingenting med årets sesong å gjøre xDNÅR skal Paradise Magne innse at hans tid i rampelyset er over?!? Ser noen av paradise deltagerene har klaget over at han stadig dukker opp på paradisefester og tar helt av xD Han SKAL være kjendis xDEg så på kjærlighetsredet og da dukket han opp der og..Da snakket han jo 80% av tiden om "kjendisstatusen" sin..Var så fantastisk når hun jenten han valgte i kjærlighetsredet knuste hjerte og tok pengene framfor å reise på ferie med han xD Og i tillegg sa: Eg tror du kun er med i dette progammet for å få være på tv xD 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 24. mai 2015 #1739 Del Skrevet 24. mai 2015 Helt random..og har ingenting med årets sesong å gjøre xDNÅR skal Paradise Magne innse at hans tid i rampelyset er over?!? Ser noen av paradise deltagerene har klaget over at han stadig dukker opp på paradisefester og tar helt av xD Han SKAL være kjendis xDEg så på kjærlighetsredet og da dukket han opp der og..Da snakket han jo 80% av tiden om "kjendisstatusen" sin..Var så fantastisk når hun jenten han valgte i kjærlighetsredet knuste hjerte og tok pengene framfor å reise på ferie med han xD Og i tillegg sa: Eg tror du kun er med i dette progammet for å få være på tv xD Uff, det var trist å høre. Han var en av favorittene mine den sesongen, men kjipt hvis han har blitt sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 24. mai 2015 #1740 Del Skrevet 24. mai 2015 Helt random..og har ingenting med årets sesong å gjøre xDNÅR skal Paradise Magne innse at hans tid i rampelyset er over?!? Ser noen av paradise deltagerene har klaget over at han stadig dukker opp på paradisefester og tar helt av xD Han SKAL være kjendis xDEg så på kjærlighetsredet og da dukket han opp der og..Da snakket han jo 80% av tiden om "kjendisstatusen" sin..Var så fantastisk når hun jenten han valgte i kjærlighetsredet knuste hjerte og tok pengene framfor å reise på ferie med han xD Og i tillegg sa: Eg tror du kun er med i dette progammet for å få være på tv xD Det var en sak på god kveld norge med han i går også. Han hadde gått ut i media og forklart at han var utsatt for blind vold, men så stod han som han hadde slåst med frem og fortalte en helt annen versjon. Det var ganske kleint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå