AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1701 Skrevet 21. mai 2015 Elin er født i 1991, men skriver hun er 21 år.. Samme gjør tv3. Hun er jo 24? Skjønner ikke det helt. Anonymous poster hash: aee8b...021
ssophie Skrevet 21. mai 2015 #1702 Skrevet 21. mai 2015 Elin er født i 1991, men skriver hun er 21 år.. Samme gjør tv3. Hun er jo 24? Skjønner ikke det helt.Anonymous poster hash: aee8b...021 Hvor har du det fra at hun er født i 91? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1703 Skrevet 21. mai 2015 Hvor har du det fra at hun er født i 91? Lurer jeg også på.. Anonymous poster hash: 2b4b3...299 1
ssophie Skrevet 21. mai 2015 #1704 Skrevet 21. mai 2015 Elin er født i 1993: http://www.purehelp.no/role/viewBoardMember/343762/esterelinmariabergius 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1705 Skrevet 21. mai 2015 CF og Elin. Vil bare skrive kort om de to, mitt inntrykk av dem. Begge oppfører seg som forvokste barnehageunger. Slik de holder på, er slik man holder på i en alder av 14. Går og gjør den andre sjalu?! Altså, da er du ikke mye moden. Det at også CF utagerer så voldsomt, er virkelig ekkelt syns jeg. Han blir skikkelig SINNA. Nei, jeg tror ikke de to holder sammen så lenge. Martine og Pierre, derimot! De virker mye mer stabile, sammenlignet med CF og Elin. Martine og Pierre virker mye mer voksen (med unntak av episoden med Martine, men hun har aldri gjort det igjen så vidt vi har sett). CF og Elin krangler jo hver dag. Det er alltid et eller annet. At de er over 20 år begge to, er helt uforståelig for meg... Men du skal også vite at de ikke er alene. Bor du på et studentkollektiv finner du sikkert 20 andre par som holder på slik som de gjør. Og ikke bare i en kort periode, men i flere måneder og opp til noen år. Det har jeg erfart. De er ikke alene om å oppføre seg sånt, og det er så utrolig irriterende å se på sånne folk! Anonymous poster hash: 65159...a78
Ms.Sommerfugl Skrevet 21. mai 2015 #1706 Skrevet 21. mai 2015 Men du skal også vite at de ikke er alene. Bor du på et studentkollektiv finner du sikkert 20 andre par som holder på slik som de gjør. Og ikke bare i en kort periode, men i flere måneder og opp til noen år. Det har jeg erfart. De er ikke alene om å oppføre seg sånt, og det er så utrolig irriterende å se på sånne folk! Anonymous poster hash: 65159...a78 Gud, jeg er så glad jeg ikke har noen i min omgangskrets som oppfører seg som om de fremdeles lever på ungdomsskolen. Jeg kan for øvrig huske at ett par på ungdomsskolen gjorde slike ting (som Elin og CF gjør), men jeg gikk nesten ut i fra at folk "vokser opp". Unner ingen å stå på sidelinjen og se på slik oppførsel. 3
Braah Skrevet 21. mai 2015 #1707 Skrevet 21. mai 2015 Sara, Martine og Pierre i studio PH i dag. Og Elin.
ssophie Skrevet 21. mai 2015 #1708 Skrevet 21. mai 2015 Sara, Martine og Pierre i studio PH i dag. Og Elin. Og John.
Adelia Skrevet 21. mai 2015 #1709 Skrevet 21. mai 2015 Finaleuka: Mandag: Tre heldige par våkner opp til finaleuken! Juryen kommer inn og finalistene får en unik mulighet, men hvem av dem tør å benytte seg av den? Noen fra dødsriket kan gjenoppstå. Det blir fest på kvelden med hele gjengen og gjensynsgleden er stor, men den gode stemningen snur fort om til taktikkprat der gamle feider og nye planer diskuteres. Tirsdag: Juryen må forlate hotellet for å gjennomføre et viktig oppdrag og nå er det kun seks gjester på Paradise Hotel. De dukker opp igjen på en seremoni der parenes tillitt skal settes på prøve, her kan en av de seks i finaleuka sikre seg en gullfinalebillett til finalen. Sjokkbølger går gjennom hotellet før freden igjen senker seg over Paradise som flommer over av kjærlighet og varme følelser. Men lykken varer ikke evig, i morgen skal seks bli til fire Onsdag: De tre gjenværende parene er spente før finalen i morgen, men for paret som er sikret plass er livet bare sus og dus. De to andre får vite at juryen diskuterer deres skjebne, hvem av dem får en plass i finalen og hvem blir sendt til dødsriket. Den siste festen før finalen sparkes i gang og nå er det tid for stemmesanking fra jurymedlemmene. Dramatiske scener utspiller seg på festen da gammelt grums kommer opp til overflaten og gruppene er mer delt enn noensinne. Torsdag: Finalistene våkner opp i bakrus og spenning. Juryen forbereder spørsmål til løgndetektortest, og finalistene gruer seg til de skal i ilden. Ikke alle kommer like godt ut av denne testen. Ingen av parene er sikre på hvor mange stemmer de får, men når det er avgjort, gjenstår det å se om løfter holdes eller brytes når finaleparet står med hver sin kule. Slippes den, eller deler de premien på 300.000 kroner?
Braah Skrevet 21. mai 2015 #1710 Skrevet 21. mai 2015 Og John. Så da er det elin og John som ryker Idag?
Shai Skrevet 21. mai 2015 #1711 Skrevet 21. mai 2015 Så da er det elin og John som ryker Idag? Jeg vil tro det
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1712 Skrevet 21. mai 2015 Elin og John ryker ja. Må si jeg lo litt når Elin ikke skjønte at hun måtte dra Anonymous poster hash: 23f19...fe1 1
kindagirl Skrevet 21. mai 2015 #1713 Skrevet 21. mai 2015 Satser på at når de kan velge å bytte ut partneren sin mot en i Juryen.. Så kommer enten Elin eller Pierre inn igjen:D
kindagirl Skrevet 21. mai 2015 #1714 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Noen som ser på studio paradise og merket seg ka Elin sier akkurat når Sara sier på parsermonien " eg kom jævli langt da"..Hun sier " at hun og martine kommer ut 4 dager etterpå. Før hun sier: Eller eg kom inn 4 dager etterpå og du røk ut"... Wtf:S Altså at Elin kommer inn igjen og Martine ryker ut.. Det var en rar måte hun sa det på så vanskelig å skjønne helt ka hun mente:S Endret 21. mai 2015 av kindagirl
Asso Skrevet 21. mai 2015 #1715 Skrevet 21. mai 2015 Verdens dårligste demonstrasjon av hovmod... Hadde vært bedre om de ble satt opp mot de som satt dem i den situasjonen, Martine og Kevin... 4
kindagirl Skrevet 21. mai 2015 #1716 Skrevet 21. mai 2015 Utifra snakket til jente på studio paradise mens de så episoden så tror eg IKKE Sara er i finalen.. Hun så kjempe alvorlig ut når de snakket om det. martine derimot er kjempe giret! Isabel sier jo og til Martine " kor sykt er det ikke å holde kulen" og martine svarer " JAAA" Tror fremdeles Martine bytter ut Kevin med pierre.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1717 Skrevet 21. mai 2015 Blir ikke Martine partner med CF.?Anonymous poster hash: 7bce5...88b
kindagirl Skrevet 21. mai 2015 #1718 Skrevet 21. mai 2015 Blir ikke Martine partner med CF.?Anonymous poster hash: 7bce5...88b Er hvertfall det ryktene sier.. Da slipper garantert en av de kulen! Ryktene er jo at Martine og CF vinner og at CF slipper kulen.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1719 Skrevet 21. mai 2015 CF og Elin. Vil bare skrive kort om de to, mitt inntrykk av dem. Begge oppfører seg som forvokste barnehageunger. Slik de holder på, er slik man holder på i en alder av 14. Går og gjør den andre sjalu?! Altså, da er du ikke mye moden. Det at også CF utagerer så voldsomt, er virkelig ekkelt syns jeg. Han blir skikkelig SINNA. Nei, jeg tror ikke de to holder sammen så lenge. Martine og Pierre, derimot! De virker mye mer stabile, sammenlignet med CF og Elin. Martine og Pierre virker mye mer voksen (med unntak av episoden med Martine, men hun har aldri gjort det igjen så vidt vi har sett). CF og Elin krangler jo hver dag. Det er alltid et eller annet. At de er over 20 år begge to, er helt uforståelig for meg... Husker jeg skrev om at jeg synes Elin reagerte på en overdrevet måte når CF røyk ut, også var det mange som unnskyldte det med at de hadde sterke følelser for hverandre og blablabla. Men Martine og Pierre hadde jo også følelser for hverandre, men de knuste ikke ting eller slengte sjellsord rundt omkring til alle når Pierre røyk ut. Man ser jo på måten de oppfører seg på at de er dramaqueens begge to. De fortjener hverandre, selv om jeg personlig ville kalt det et usunt forhold. Og jeg tror virkelig at CF hadde hatt godt av å gå til sinnemestrings-kurs eller lignende for det er tydelig at han har noen usunne reaksjoner på enkelte ting. Anonymous poster hash: f69a6...8b8 5
KingChubby Skrevet 22. mai 2015 #1720 Skrevet 22. mai 2015 Pierre kommer tilbake fra dødsriket. Finaleparene blir da: CF- Martine Pierre - Linn. Cf & Martine vinner. Martine slipper kula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå