Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Martine, CF og Linn har sitteplass i morn :)

Ok men da kommer i alle fall Elin til finalen. Kanskje Martine heller vil stå med Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånn jeg forstod det så får de mulighet å hente inn en gammel deltager .

De sier at han skal få et brev som er skjebnesvangert for noen inne på hotellet. I brevet står det at han skal få gi et par en makt som sikrer minst en fra paret en plass i finaleuken. De viste at Martine og Kevin drar på date. Det brevet gruppa får i dag om å vokte seg for en tidligere deltakers vrede kan både bety den makten Pierre fikk og det kan bety at en gammel deltaker skal inn.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hovmod vi mangler som dødssynd? Hvis det stemmer tror jeg kanskje en av de som sitter kan ende med å ryke etter parsermonien (eks. Hvis Sara ryker kan hun bestemme en hun tar med seg i fallet eller bytte plass med noen)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hovmod vi mangler som dødssynd? Hvis det stemmer tror jeg kanskje en av de som sitter kan ende med å ryke etter parsermonien (eks. Hvis Sara ryker kan hun bestemme en hun tar med seg i fallet eller bytte plass med noen)

Man så på det som skjer i morn at etter parsermonien kommer det en inn med brev. Så det er tydelig at det skjer noe spennende da. Endret av Adelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men da kommer i alle fall Elin til finalen. Kanskje Martine heller vil stå med Harald.

Ikke finalen, men finaleuken - en viss forskjell.

Dessuten tror jeg Sara får makt (hovmod) og kan bytte plass med Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tror at morgen dagen ender med at John og Elin ryker.. Tror Sara får bytte plass med noen og er hun taktisk smart da så velger hun jo å stå med CF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten tror jeg Sara får makt (hovmod) og kan bytte plass med Elin.

FinaleUKEN da. Du skjønte hva jeg mente

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Hårsår much. Det er forskjell på finaleuken og finalen. Gabriel og Kine var også i finaleuka ifjor. Men ingen av dem kom til finalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Hårsår much. Det er forskjell på finaleuken og finalen. Gabriel og Kine var også i finaleuka ifjor. Men ingen av dem kom til finalen.

Hårsår nei? Er jo du som må være pirkete. Jeg tror godt du skjønte jeg mente Elin ville komme til finaleuken siden CF skulle sitte og han velge henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hallo.. De sier finalen selv der inne så stor forskjell er det ærlig talt ikke. "Tenk det Kevin, vi er i finalen" , noe sånt sa Martine. FINALEN.

Anonymous poster hash: 7850c...a13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tydeligvis noen som har vanskelig for å forstå. Jeg skjønte veldig godt hva du mente. Og spillerne selv der inne sier at de er i finalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg tror at morgen dagen ender med at John og Elin ryker.. Tror Sara får bytte plass med noen og er hun taktisk smart da så velger hun jo å stå med CF.

Det tror jeg også, eller ihvertfall at det skjer en syk tvist. Alle unntatt Harald og Sara har utvist hovmod nå (spesielt Kevin og Martine) . Så i morgen står hovmod for fall.

"Hovmod står for fall" er en variant av "den som ler sist, ler best", "Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt", osv.

Man skal ikke heve seg over andre, sånn helt uten videre. Før man aner ordet av det står man med møkk til livet.

Gledes

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tydeligvis noen som har vanskelig for å forstå. Jeg skjønte veldig godt hva du mente. Og spillerne selv der inne sier at de er i finalen.

Jeg skjønte også hva hun mente.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Åhshit da håper jeg hun velger Martine, hun er jo den største trusselen. Om Martine stod i en finale mot CF vinner jo Martine, så det er ikke taktisk smart å bytte seg ut med Elin da isåfall, for få ville stemt på hun uansett.

Anonymous poster hash: 690e0...612

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen her som vet hva lorden heter på snap?

Er du forelsket i Audun? Aldri hørt om noen som er SÅ besatt.

Anonymous poster hash: 7c9d8...f87

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er du forelsket i Audun? Aldri hørt om noen som er SÅ besatt.

Anonymous poster hash: 7c9d8...f87

Enig. Må være stup forelsket i han. Braah har jo mast om Audun under hele sesongen. Audun ditt og Audun datt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Instagram at Elin dro til Oslo i dag, og at hun skal tilbake allerede i morgen. Det er garantert fordi hun ryker i dag, og at hun skal være med på Studio Paradise.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CF og Elin. Vil bare skrive kort om de to, mitt inntrykk av dem.

Begge oppfører seg som forvokste barnehageunger. Slik de holder på, er slik man holder på i en alder av 14. Går og gjør den andre sjalu?! Altså, da er du ikke mye moden. Det at også CF utagerer så voldsomt, er virkelig ekkelt syns jeg. Han blir skikkelig SINNA.

Nei, jeg tror ikke de to holder sammen så lenge. Martine og Pierre, derimot! De virker mye mer stabile, sammenlignet med CF og Elin. Martine og Pierre virker mye mer voksen (med unntak av episoden med Martine, men hun har aldri gjort det igjen så vidt vi har sett). CF og Elin krangler jo hver dag. Det er alltid et eller annet. At de er over 20 år begge to, er helt uforståelig for meg...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

CF og Elin. Vil bare skrive kort om de to, mitt inntrykk av dem.

Begge oppfører seg som forvokste barnehageunger. Slik de holder på, er slik man holder på i en alder av 14. Går og gjør den andre sjalu?! Altså, da er du ikke mye moden. Det at også CF utagerer så voldsomt, er virkelig ekkelt syns jeg. Han blir skikkelig SINNA.

Nei, jeg tror ikke de to holder sammen så lenge. Martine og Pierre, derimot! De virker mye mer stabile, sammenlignet med CF og Elin. Martine og Pierre virker mye mer voksen (med unntak av episoden med Martine, men hun har aldri gjort det igjen så vidt vi har sett). CF og Elin krangler jo hver dag. Det er alltid et eller annet. At de er over 20 år begge to, er helt uforståelig for meg...

SIGNERER!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...