Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som Kevin er den som blir klesset til. Lurer på hvem som gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som Kevin er den som blir klesset til. Lurer på hvem som gjør det.

hvor så du det?

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Skrevet

hvor så du det?

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Der hvor man ser previewen til neste uke, helt til venstre står (det som iallfall ser ut til å være) Kevin med et bandasjert hode.

Skrevet

Svarte altså.. den feile ble kopiert uten at jeg la merke til det. Beklager :)

Haha, skjønner!

Skrevet (endret)

Dere tar feil angående Kevin.. Eg ser på studioparadise. Der de sitter å ser på episoden med en deltaker. Da forteller han ene programlederen (han som er med Vida Lill) at han Kevin hadde hatt et uhell.. Så han blir ikke slått til. Han var hvertfall på legevakten i flere timer.

Endret av kindagirl
  • Liker 2
Skrevet

Dere tar feil angående Kevin.. Eg ser på studioparadise. Der de sitter å ser på episoden med en deltaker. Da forteller han ene programlederen (han som er med Vida Lill) at han Kevin hadde hatt et uhell.. Så han blir ikke slått til. Han var hvertfall på legevakten i flere timer.

Da så. :)

Skrevet

Han programlederen (som er med Vida lill som eg ikke husker navnet på) i studuoparadise sier følgende om Kevin: "Det med Kevin er litt morsomt faktisk! Han sklir på noe sånne armlener og så faller han og slår hode i en stein og det var liksom den ene steinen som var der.. Så han måtte på sykehuset i mange timer"

Det eg merker var at valeria sitter ved siden av og sier FØR programlederen " det var jo og den eneste steinen som var der" Så det visste tydeligvis hun også...

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Skrevet

Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Jeg er så redd for at alt blir klippet bort og at deltakeren ikke ryker! Nå er jeg så klar for drama

Skrevet

For en elendig "spoilertråd" ??? Er jo ingen som spoiler noe som helst her??

Før har man jo alltid kunnet lese hvem som går ut lenge i forveien, til og med hvem som vinner..

Anonymous poster hash: 0db07...c78

Hvis du hadde lest tidligere har "sosiale medier"-planen funket MEGET bra, med få unntak (Pierre, + Harald inn igjen).

Dessuten er "vinnerne" også avslørt (om det stemmer).

• Liker 1
Skrevet

Hvis du hadde lest tidligere har "sosiale medier"-planen funket MEGET bra, med få unntak (Pierre, + Harald inn igjen).

Dessuten er "vinnerne" også avslørt (om det stemmer).

Dessuten har man FØR hver eneste innsjekk visst hvem som kommer, og stort sett når de kommer.

• Liker 1
Skrevet

En ting eg ikke skjønner er korfor linn er der enda.. Hun er jo bare der!!!! Sløv og kjedelig....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting eg ikke skjønner er korfor linn er der enda.. Hun er jo bare der!!!! Sløv og kjedelig....

Det er også en form for taktikk for å holde seg der inne. Ingen ser henne som en trussel og dermed blir hun ikke kastet ut. Egentlig ganske smart :)

For alt vi vet er hun ei livat jente men siden hun har lite skjermtid og er av den mer rolige og beherskede typen, fremstår hun som kjedelig i forhold til de andre tøsejentene og tøseguttene.

Anonymous poster hash: 523fd...7a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er også en form for taktikk for å holde seg der inne. Ingen ser henne som en trussel og dermed blir hun ikke kastet ut. Egentlig ganske smart :)

For alt vi vet er hun ei livat jente men siden hun har lite skjermtid og er av den mer rolige og beherskede typen, fremstår hun som kjedelig i forhold til de andre tøsejentene og tøseguttene.

Anonymous poster hash: 523fd...7a1

Hun har vært der inne i flere uker og har ikke gjort noe ut av seg. Det sier jo litt. Hun ser konstant sur ut. Kan godt være hun er en livat jente der hjemme, men ikke på PH i alle fall. Hun må jo være tidenes mest kjedeligste deltaker.

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!

Jeg tror det allerede kan ha skjedd, og de har feid over det og klippet det ut. :/

Anonymous poster hash: 183ef...01f

Skrevet

Blir helt kvalm av oppførselen til Sara E. Står og snakker så mye drit om Kevin hele tiden, er så utrolig irriterende.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Åå for en deilig følelse da Kevin trakket over streken og sendte Sara E hjem igjen <3

hmm reagerer på hvor utrolig sur CF blir når han drikker. Var på fest med han i Bergen i helgen og allerede da jeg stod i kø kom han løpende ut dritt sur med Pierre og knuste et ølglass i bakken. Han var så full at han klarte ikke å gå hele kvelden en gang. Elin sa ikke ett eneste ord til han

Endret av ssh97
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åå for en deilig følelse da Kevin trakket over streken og sendte Sara E hjem igjen <3

hmm reagerer på hvor utrolig sur CF blir når han drikker. Var på fest med han i Bergen i helgen og allerede da jeg stod i kø kom han løpende ut dritt sur med Pierre og knuste et ølglass i bakken. Han var så full at han klarte ikke å gå hele kvelden en gang. Elin sa ikke ett eneste ord til han

Seriøst? han burde kanskje slutte å drikke når han ikke klarer å oppføre seg. At Elin gidder!

Anonymous poster hash: aba2a...26c

• Liker 7
Skrevet

I know :fnise::lillesky:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...