Kraula Skrevet 14. mai 2015 #1601 Skrevet 14. mai 2015 Ser ut som Kevin er den som blir klesset til. Lurer på hvem som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1602 Skrevet 14. mai 2015 Ser ut som Kevin er den som blir klesset til. Lurer på hvem som gjør det. hvor så du det? Anonymous poster hash: 65a9d...919
Kraula Skrevet 14. mai 2015 #1603 Skrevet 14. mai 2015 hvor så du det? Anonymous poster hash: 65a9d...919 Der hvor man ser previewen til neste uke, helt til venstre står (det som iallfall ser ut til å være) Kevin med et bandasjert hode.
maritaisabelle Skrevet 14. mai 2015 #1604 Skrevet 14. mai 2015 Svarte altså.. den feile ble kopiert uten at jeg la merke til det. Beklager Haha, skjønner!
kindagirl Skrevet 14. mai 2015 #1606 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Dere tar feil angående Kevin.. Eg ser på studioparadise. Der de sitter å ser på episoden med en deltaker. Da forteller han ene programlederen (han som er med Vida Lill) at han Kevin hadde hatt et uhell.. Så han blir ikke slått til. Han var hvertfall på legevakten i flere timer. Endret 14. mai 2015 av kindagirl 2
Kraula Skrevet 14. mai 2015 #1607 Skrevet 14. mai 2015 Dere tar feil angående Kevin.. Eg ser på studioparadise. Der de sitter å ser på episoden med en deltaker. Da forteller han ene programlederen (han som er med Vida Lill) at han Kevin hadde hatt et uhell.. Så han blir ikke slått til. Han var hvertfall på legevakten i flere timer. Da så.
kindagirl Skrevet 14. mai 2015 #1608 Skrevet 14. mai 2015 Han programlederen (som er med Vida lill som eg ikke husker navnet på) i studuoparadise sier følgende om Kevin: "Det med Kevin er litt morsomt faktisk! Han sklir på noe sånne armlener og så faller han og slår hode i en stein og det var liksom den ene steinen som var der.. Så han måtte på sykehuset i mange timer" Det eg merker var at valeria sitter ved siden av og sier FØR programlederen " det var jo og den eneste steinen som var der" Så det visste tydeligvis hun også...
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1609 Skrevet 14. mai 2015 Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!Anonymous poster hash: 7bce5...88b
Shai Skrevet 14. mai 2015 #1610 Skrevet 14. mai 2015 Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!Anonymous poster hash: 7bce5...88b Jeg er så redd for at alt blir klippet bort og at deltakeren ikke ryker! Nå er jeg så klar for drama
ankara Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #1611 Skrevet 14. mai 2015 For en elendig "spoilertråd" ??? Er jo ingen som spoiler noe som helst her?? Før har man jo alltid kunnet lese hvem som går ut lenge i forveien, til og med hvem som vinner.. Anonymous poster hash: 0db07...c78 Hvis du hadde lest tidligere har "sosiale medier"-planen funket MEGET bra, med få unntak (Pierre, + Harald inn igjen). Dessuten er "vinnerne" også avslørt (om det stemmer). 1
ankara Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #1612 Skrevet 14. mai 2015 Hvis du hadde lest tidligere har "sosiale medier"-planen funket MEGET bra, med få unntak (Pierre, + Harald inn igjen). Dessuten er "vinnerne" også avslørt (om det stemmer). Dessuten har man FØR hver eneste innsjekk visst hvem som kommer, og stort sett når de kommer. 1
kindagirl Skrevet 15. mai 2015 #1613 Skrevet 15. mai 2015 En ting eg ikke skjønner er korfor linn er der enda.. Hun er jo bare der!!!! Sløv og kjedelig.... 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1614 Skrevet 15. mai 2015 En ting eg ikke skjønner er korfor linn er der enda.. Hun er jo bare der!!!! Sløv og kjedelig.... Det er også en form for taktikk for å holde seg der inne. Ingen ser henne som en trussel og dermed blir hun ikke kastet ut. Egentlig ganske smart For alt vi vet er hun ei livat jente men siden hun har lite skjermtid og er av den mer rolige og beherskede typen, fremstår hun som kjedelig i forhold til de andre tøsejentene og tøseguttene. Anonymous poster hash: 523fd...7a1 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1615 Skrevet 15. mai 2015 Det er også en form for taktikk for å holde seg der inne. Ingen ser henne som en trussel og dermed blir hun ikke kastet ut. Egentlig ganske smart For alt vi vet er hun ei livat jente men siden hun har lite skjermtid og er av den mer rolige og beherskede typen, fremstår hun som kjedelig i forhold til de andre tøsejentene og tøseguttene.Anonymous poster hash: 523fd...7a1 Hun har vært der inne i flere uker og har ikke gjort noe ut av seg. Det sier jo litt. Hun ser konstant sur ut. Kan godt være hun er en livat jente der hjemme, men ikke på PH i alle fall. Hun må jo være tidenes mest kjedeligste deltaker.Anonymous poster hash: 7bce5...88b 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1616 Skrevet 15. mai 2015 Hvem er det som slår? Skal vi få vite det snart? Dør av nysgjerrighet!Anonymous poster hash: 7bce5...88b Jeg tror det allerede kan ha skjedd, og de har feid over det og klippet det ut. :/ Anonymous poster hash: 183ef...01f
ssh97 Skrevet 18. mai 2015 #1617 Skrevet 18. mai 2015 Blir helt kvalm av oppførselen til Sara E. Står og snakker så mye drit om Kevin hele tiden, er så utrolig irriterende. 2
ssh97 Skrevet 18. mai 2015 #1618 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Åå for en deilig følelse da Kevin trakket over streken og sendte Sara E hjem igjen <3 hmm reagerer på hvor utrolig sur CF blir når han drikker. Var på fest med han i Bergen i helgen og allerede da jeg stod i kø kom han løpende ut dritt sur med Pierre og knuste et ølglass i bakken. Han var så full at han klarte ikke å gå hele kvelden en gang. Elin sa ikke ett eneste ord til han Endret 18. mai 2015 av ssh97 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1619 Skrevet 18. mai 2015 Åå for en deilig følelse da Kevin trakket over streken og sendte Sara E hjem igjen <3 hmm reagerer på hvor utrolig sur CF blir når han drikker. Var på fest med han i Bergen i helgen og allerede da jeg stod i kø kom han løpende ut dritt sur med Pierre og knuste et ølglass i bakken. Han var så full at han klarte ikke å gå hele kvelden en gang. Elin sa ikke ett eneste ord til han Seriøst? han burde kanskje slutte å drikke når han ikke klarer å oppføre seg. At Elin gidder!Anonymous poster hash: aba2a...26c 7
ankara Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #1620 Skrevet 18. mai 2015 Åå for en deilig følelse da Kevin trakket over streken og sendte Sara E hjem igjen <3 I know 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå