Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har skrevet en av martine kommentarene over - skjønner folk virkelig ikke at "Anonym Bruker" ikke er én og samme bruker ?! Hvem som helst kan sette på de innstillingene når de poster, slik jeg gjør nå. *trykker av i boksen for anonym post*

Anonymous poster hash: 690e0...612

Haha du driter deg bare ut. Alle de innleggene tilhører deg ;)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

• Liker 6
Skrevet

Haha, jeg har skrevet en av martine kommentarene over - skjønner folk virkelig ikke at "Anonym Bruker" ikke er én og samme bruker ?! Hvem som helst kan sette på de innstillingene når de poster, slik jeg gjør nå. *trykker av i boksen for anonym post*

Anonymous poster hash: 690e0...612

Hehe... Du bør takke sædcellen som vant racet for deg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som det er noe dårlig stemning mellom CF og Audun så tviler egentlig på at CF slår Audun eller omvendt. Tror nok "voldsepisoden" handlet om Martine og Pierre...

Anonymous poster hash: d73f5...dd3
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som det er noe dårlig stemning mellom CF og Audun så tviler egentlig på at CF slår Audun eller omvendt. Tror nok "voldsepisoden" handlet om Martine og Pierre...

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

Men de sa jo at personen måtte reise og Martine er der enda. Tror ikke det er henne det gjaldt.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

• Liker 1
Skrevet

Men de sa jo at personen måtte reise og Martine er der enda. Tror ikke det er henne det gjaldt.

Nei, de sa at sånne tilfeller blir straffet enten med at deltakeren må sjekke ut eller noe annet passende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de sa at sånne tilfeller blir straffet enten med at deltakeren må sjekke ut eller noe annet passende.

Martine har enda ikke fått noen straff og de ville vel ha straffet henne med en gang?

• Liker 1
Skrevet

Martine har enda ikke fått noen straff og de ville vel ha straffet henne med en gang?

Kan jo være som en annen nevnte over, at hun fikk en bot e.l som de bare har avtalt off camera.

Skrevet

Det slaget var ett slag, virker det som. "Jeg ble litt stor i kjeften og slo til en annen deltaker", er ikked et samme som å bitch slappe en fyr 15 ganger?

Men det står; vi ordnet opp dagen etter. Dette betyr jo at personen som slo, ikke ble sendt hjem? Kan det ha vært mellom Audun og Christer, og at det var derfor Audun fikk sin "sanksjon" ,straff" med å gå i kaninkostyme i to dager ekstra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det slaget var ett slag, virker det som. "Jeg ble litt stor i kjeften og slo til en annen deltaker", er ikked et samme som å bitch slappe en fyr 15 ganger?

Men det står; vi ordnet opp dagen etter. Dette betyr jo at personen som slo, ikke ble sendt hjem? Kan det ha vært mellom Audun og Christer, og at det var derfor Audun fikk sin "sanksjon" ,straff" med å gå i kaninkostyme i to dager ekstra?

Jeg synes uansett de kan avsløre hvem det er. De har jo tross alt sagt at var noen som var voldelige og da synes jeg de kan si hvem, så vi slipper alle spekulasjoner. At Audun måtte gå i kostyme sitt kostyme lenger enn de andre er en veldig rar straff for å ha vært voldelig. En i PH Danmark dyttet en og ble kastet ut neste dag.

Men 15 ganger?! Det hørtes fryktelig mye ut og skjønner ikke hvordan hun fikk til det. Kanskje han bare sto der og tok imot :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes uansett de kan avsløre hvem det er. De har jo tross alt sagt at var noen som var voldelige og da synes jeg de kan si hvem, så vi slipper alle spekulasjoner. At Audun måtte gå i kostyme sitt kostyme lenger enn de andre er en veldig rar straff for å ha vært voldelig. En i PH Danmark dyttet en og ble kastet ut neste dag.

Men 15 ganger?! Det hørtes fryktelig mye ut og skjønner ikke hvordan hun fikk til det. Kanskje han bare sto der og tok imot :fnise:Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Absolutt! De sa A, og burde også si B!

Ja hun Martine sa det til seher.no tror jeg. Hun bitch slappet Pierre 15 ganger Ila natten. En her, en der og sånn. Hadde nå innsett mine feil etter slag en jeg, men Martine tenker vel annerledes ;)

Husker det, Ronnie (?) i ph dk reunion slo til noen, og ble sendt hjem på stedet. Rett måte å gjøre det på.

Skrevet

når kommer dagens episode ut på viaplay? noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Sara S er prinsesse i dag og har makt! La ut klipp på Paradise Insider nå.

Anonymous poster hash: 1c78c...aa0
  • Liker 1
Skrevet

Sara S er prinsesse i dag og har makt! La ut klipp på Paradise Insider nå. Anonymous poster hash: 1c78c...aa0

"Venn" med Sara der?

Skrevet

når kommer dagens episode ut på viaplay? noen som vet?

På torsdager kommer episoden ut samme tid som på tv på viaplay. 2230.

AnonymBruker
Skrevet

"Venn" med Sara der?

Jepp!

AnonymBruker
Skrevet

Sara S er prinsesse i dag og har makt! La ut klipp på Paradise Insider nå.

Oi lurer på hvem hun sender ut. Står vel mellom Audun eller Pierre tror jeg.

Skrevet

Jepp! Anonymous poster hash: 1c78c...aa0

Da skjønner jeg.. Hadde ikke fått noe opp på selve paradise-greia.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! De sa A, og burde også si B!

Ja hun Martine sa det til seher.no tror jeg. Hun bitch slappet Pierre 15 ganger Ila natten. En her, en der og sånn. Hadde nå innsett mine feil etter slag en jeg, men Martine tenker vel annerledes ;)

Husker det, Ronnie (?) i ph dk reunion slo til noen, og ble sendt hjem på stedet. Rett måte å gjøre det på.

Ja, var den episoden jeg mente da Rennie ble voldelig under festen. Rikke sa "å være voldelig inne på paradise hotel er brudd på reglene" Han måtte reise umiddelbart neste morgen. Helt rett straff.

AnonymBruker
Skrevet

Oi lurer på hvem hun sender ut. Står vel mellom Audun eller Pierre tror jeg.

Hun sender ikke hjem Pierre. Sara vil jo stå med Pierre

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Skrevet

Sara S har jo sagt at hun vil ha ut Audun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...