Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hun går jo rundt puppeløs"? Så hun har pupper hun kan ta av og på, som hun vil?

• Liker 4
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg takler faktisk ikke Martine. (Og nei, det er ikke sjalusi!)

AnonymBruker
Skrevet

Martine snakker på en irriterende måte..

Anonymous poster hash: aba2a...26c

• Liker 5
Skrevet

Herregud, digger at det kom inn en sånn dame som lager litt kaos! Endelig skjer det noe :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå kan de angre på at de ikke lot Knut bli på hotellet. Dumme jenter.. Det mest taktiske av alt ville jo vært å hatt en homo som partner, men neida. "Vi vil ikke ha sex på hotellet, men partneren vår må være kjekk og veltrent."

Ser ut til at Martine kaster kula i morgen.

Anonymous poster hash: 27cce...749
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elin har en merkelig svorsk. Hører mer ut som hun har bodd i Sogn enn i Bergen.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db
Skrevet

Bare jeg som så at det var Martine som slapp kula i den lille snutten for neste episode? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller virker Mads som verdens teiteste fyr? Emilie skulle valgt Kevin.

Anonymous poster hash: 2395f...128
Skrevet

Er det bare jeg som har fulgt dårlig med, og som ikke forstår helt hvorfor de andre jentene flipper helt ut? :P lyser jo sjalusi i laaaange baner!

• Liker 3
Gjest ashanti
Skrevet

CF og Elin Bergius ser ut til å ha et godt forhold til hverandre etter PH i hvert fall.

Anonymous poster hash: 897a8...b85

De har blitt kjærester så vidt jeg vet. Men mulig det bare er rykter?

AnonymBruker
Skrevet

Drømte om audun inatt,hååper han kommer inn snart<3

Anonymous poster hash: 72bb8...677

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har blitt kjærester så vidt jeg vet. Men mulig det bare er rykter?

Bestemoren har komentert på forsidebildet til Elin, som er av henne selv og CF: "Godmorgon min älskade Elin med boyfriend <3<3"

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg syntes da ikke hun nye jenta var spesielt pen jeg? Hun hadde jo fin kropp, men ansiktet var ikke akkurat blant de peneste der inne. Bare masse sminke og rare trekk. Syntes mange av de andre jentene der inne er mye penere. Men hvis hun går rundt "puppeløs" så liker sikkert guttene henne da :fnise:

Jeg er forøvrig bifil og ikke sjalu på noen måte.

Anonymous poster hash: a7df5...3be

AnonymBruker
Skrevet

Meg over der! Har sett episoden nå, så da skjønte jeg litt mer av hvorfor alle guttene likte henne så godt, typisk gutter.

Anonymous poster hash: a7df5...3be

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller virker Mads som verdens teiteste fyr? Emilie skulle valgt Kevin.

Anonymous poster hash: 2395f...128

Er det bare jeg som har fulgt dårlig med, og som ikke forstår helt hvorfor de andre jentene flipper helt ut? :P lyser jo sjalusi i laaaange baner!

Bare jeg som så at det var Martine som slapp kula i den lille snutten for neste episode? ;)

Det er bare dere :fnise:

Anonymous poster hash: d49af...ab3

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, i denne episoden fikk jeg skikkelig vondt av Emilie. JA, det var dårlig gjort å holde seg unna Elin etter parsplitten, men tror hun bare ville få en god tone med de gamle jentene igjen.. Huff nei, hater at Martine har makt

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff, i denne episoden fikk jeg skikkelig vondt av Emilie. JA, det var dårlig gjort å holde seg unna Elin etter parsplitten, men tror hun bare ville få en god tone med de gamle jentene igjen.. Huff nei, hater at Martine har makt

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Hva skjedde? :) får ikke sett episoden på forhånd (er på jobb, men nyskjerrig haha)

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra sånn slutshaming blant annet Martine driver med mot Elin..

Anonymous poster hash: ee4b2...101
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Hvor ligger dagens episode? Kan ikke finne den.

Edit: Gleeeem deeet.

Endret av Alethia
Skrevet

Hallo, på min viaplay går det ikke an å se årets sesong. Ikke engang epiodene fra forige uke.. Hva skjer med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...