Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud er det eneste jeg kan komme på å si.

Han der fyren som sa han var så kjekk? Uff.

Og han som sa han ble kåret til universets midtpunkt.. Haha, vet ikke hvor jeg skal begynne engang!

Anonymous poster hash: 92ef1...978
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det bare meg, eller er alle guttene dritstøgge? Er jo aldri noe eyecandy mer på PH... Likte Mathias veldig godt, virker som en lojal fyr! Synes de hvite gutta var syykt sleskete. Grøssa når han med store leppene bare "jeg har deilig store lepper" eller hva han nå sa, æsj de var jo drittørre og altfor store til de små øya hans.

Hadde vært genialt om Kristian Renè kom inn, OG lorden! Fyfaen, de beste tv-personlighetene i PH.

Endret av koskenkorva
  • Liker 9
Skrevet

Er det bare meg, eller er alle guttene dritstøgge? Er jo aldri noe eyecandy mer på PH... Likte Mathias veldig godt, virker som en lojal fyr! Synes de hvite gutta var syykt sleskete. Grøssa når han med store leppene bare "jeg har deilig store lepper" eller hva han nå sa, æsj de var jo drittørre og altfor store til de små øya hans.

Hadde vært genialt om Kristian Renè kom inn, OG lorden! Fyfaen, de beste tv-personlighetene i PH.

jeg tenkte faktisk det samme :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De "hvite" guttene var seriøst skuffende. Svensken ser ut som en ond nisse og resten så bare ut som barn! Heia Mathias!!

Anonymous poster hash: 83657...6a2

• Liker 6
Skrevet

Martine og Harald ser ut som tvillinger :fnise: Blir kleint hvis de begynner å rote

• Liker 4
Skrevet

Enig i at guttene var litt skuffende :P Men det var jo litt av noen personligheter på de så det blir sikkert en morsom sesong :P Hvor guttene får den ekstreme selvtilliten sin fra lurer jeg hvertfall på :P

• Liker 5
Skrevet

Æh, ble skikkelig skuffa over gutta! Han som trodde han var såååååå kjekk var vel den beste. Helt til han åpna kjeften! :murvegg:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Info fra Viaplay:

I år har vi ikke forhåndsvisning på Paradise Hotel slik vi har hatt tidligere. Episodene vil bli lagt ut noen timer i forkant av TV-sending, men de vil ikke bli lagt ut dagen før.

Denne første uken samt den aller siste uken så vil episodene bli lagt ut helt samtidig som på TV. Det kan også forekomme at enkelte spesielle episoder underveis legges ut samtidig som på TV og ikke noen timer før (dette for å ikke avsløre noe i forkant), men generelt sett vil de være opp på siden i løpet av ettermiddagen hver dag fra mandag til torsdag.

Anonymous poster hash: d73f5...dd3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er skikkelig irriterende at det skal gå 22.30! Jeg kan ikke være oppe til 23.30 hver dag for jeg skal på jobb og må stå opp kl. 6 :bond: Dritt å måtte se det dagen etter, er såå nyskjerrig av meg at det ender vel med at jeg ser det anywayzzzz.

Anonymous poster hash: 6cea1...609
Skrevet

22.30 er et horribelt tidspunkt! Lar ikke paradise gå ut over nattesøvnen. Der går grensa! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Info fra Viaplay:

I år har vi ikke forhåndsvisning på Paradise Hotel slik vi har hatt tidligere. Episodene vil bli lagt ut noen timer i forkant av TV-sending, men de vil ikke bli lagt ut dagen før.

Denne første uken samt den aller siste uken så vil episodene bli lagt ut helt samtidig som på TV. Det kan også forekomme at enkelte spesielle episoder underveis legges ut samtidig som på TV og ikke noen timer før (dette for å ikke avsløre noe i forkant), men generelt sett vil de være opp på siden i løpet av ettermiddagen hver dag fra mandag til torsdag.

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

Så teit! Pleier alltid å fortsette betalingen etter gratismnden når paradise starter, men denne måneden her gidder jeg ikke fortsette betalingen hvis det ikke er ordentlig forhåndsvisning av episodene!

Anonymous poster hash: 65a9d...919

AnonymBruker
Skrevet

De gjør vel dette sånn at folk ikke skal spille så mye. Tenker på viaplay. Synes det er helt greit egentlig. Jo mindre spoiling, jo bedre :)

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

AnonymBruker
Skrevet

Blir det noe blogg på filter i år? Noen som vet? Den er jo nesten bedre enn selve paradise :fnise:

Anonymous poster hash: e3b34...b36
  • Liker 6
Skrevet

Bare noen minutter igjen nå!!

Skrevet

Jeg leita også etter ett innlegg på filter, men det er ingenting.. :( ææ, det var jo nesten høydepunktet

Skrevet

Åh. Nei... Fredrik :(

Skrevet

Hva heter han som gliser?? Blir mer gal av han enn jeg ble av magne!

• Liker 1
Skrevet

Kevin (?) blir bare eklere og eklere! Jækh! Og jeg tror stemmen til Martine kan bli vanvittig travel i lengden :P haha

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Håper alle guttemødre går i seg selv og tenker over hva de gir til sin gutt. IKKE oppdra slike nisser som dette :'(

Noen som vet hvor recapsene er i år :D ?

Anonymous poster hash: 242e3...9f4
  • Liker 2
Skrevet

Blir det noe blogg på filter i år? Noen som vet? Den er jo nesten bedre enn selve paradise :fnise:

Jazzgeir bekreftet på Filters Facebook side i går at det ikke blir daglige recap's i år :(

MEN, Fiselin skulle visst ta en oppsummering i slutten av uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...