Gjest Caroline91 Skrevet 29. mai 2015 #2101 Del Skrevet 29. mai 2015 Hei Gleder meg til å få 50k av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 29. mai 2015 #2102 Del Skrevet 29. mai 2015 Gleder meg til å få 50k av deg! Ja, selvfølgelig skal jeg bare gi 50k til en random person på et forum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2103 Del Skrevet 29. mai 2015 Ja, selvfølgelig skal jeg bare gi 50k til en random person på et forum. Backer du ut nå? Anonymous poster hash: aba2a...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 29. mai 2015 #2104 Del Skrevet 29. mai 2015 Ja, selvfølgelig skal jeg bare gi 50k til en random person på et forum. Du skal være forsiktig med hva du lover vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 29. mai 2015 #2105 Del Skrevet 29. mai 2015 Backer du ut nå? Anonymous poster hash: aba2a...26c Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2106 Del Skrevet 29. mai 2015 Nei. Ok, så gi henne pengene da Anonymous poster hash: aba2a...26c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2107 Del Skrevet 29. mai 2015 Braah, er du lystløgner? :'(Anonymous poster hash: 4539d...62e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 29. mai 2015 #2108 Del Skrevet 29. mai 2015 Ja, selvfølgelig skal jeg bare gi 50k til en random person på et forum. Du sa nå at du skulle det, så da burde du gjennomføre:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2109 Del Skrevet 29. mai 2015 Ja, selvfølgelig skal jeg bare gi 50k til en random person på et forum. Ja selvfølgelig skal du det når du påstår at CF vinner og lover 50tusen til denne random personen (som heter Caroline91) om det viser seg å ikke stemme! CF kom ikke inn i finalen istedet for Pierre og fikk heller ikke slippe kula og vinne 300.000, så du var jo mildt sagt på bærtur langt utpå nordpolen. Bla opp nå, Braah. Game over and you lost! Anonymous poster hash: 523fd...7a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2110 Del Skrevet 29. mai 2015 Typisk paradise jenta, sitte på nett og tigge etter penger, hva med at du jobber litt selv for pengene Caroline91?, som oss andre? Anonymous poster hash: 0f53e...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 29. mai 2015 #2111 Del Skrevet 29. mai 2015 Typisk paradise jenta, sitte på nett og tigge etter penger, hva med at du jobber litt selv for pengene Caroline91?, som oss andre?Anonymous poster hash: 0f53e...09c Unnskyld meg.. Jeg tigger ikke. Han (du!) sa det. Jeg skjønner at det aldri kommer til å bli noe av, og helt ærlig har jeg ikke lyst på pengene hans (dine!) Jeg jobber for pengene mine selv jeg. Ikke lek at du kjenner meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2112 Del Skrevet 29. mai 2015 Unnskyld meg.. Jeg tigger ikke. Han (du!) sa det. Jeg skjønner at det aldri kommer til å bli noe av, og helt ærlig har jeg ikke lyst på pengene hans (dine!) Jeg jobber for pengene mine selv jeg. Ikke lek at du kjenner meg. Har du vært med på paradise? Anonymous poster hash: 242e3...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 29. mai 2015 #2113 Del Skrevet 29. mai 2015 Har du vært med på paradise? Anonymous poster hash: 242e3...9f4 Nei, skjønte ikke hva han mente med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2114 Del Skrevet 29. mai 2015 Det er nok Braah i anonymkostymet sitt som prøver å ro seg unna ved å beskylde Caroline for å tigge penger. Tror du bør bytte navn eller noe, herr Braah, for dette er pinlige greier for deg. Ingen tar lystløgnere og feige nett-troll alvorlig. Anonymous poster hash: 523fd...7a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaH Skrevet 29. mai 2015 #2115 Del Skrevet 29. mai 2015 Dette blir kanskje sett på som ett frekt spørsmål, men spør av ren nysgjerrighet. Er det sånn at jeg er den eneste som ikke takler trynet på "lorden"(en tittel han kjøpte for noen hundrelapper)? Kjenner ingen som ser på PH, så har ingen å spør om dette, registrerte meg her bare for å spør faktisk personlig så kan jeg ikke fordra folk som snakker ned til alle rundt seg, spesielt når det er på grunn av at de har penger, er ikke akkurat så mange som velger å ikke ha masse penger liksom, og å ha penger gjør deg ikke til ett bedre menneske syns jeg.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2116 Del Skrevet 29. mai 2015 Typisk paradise jenta, sitte på nett og tigge etter penger, hva med at du jobber litt selv for pengene Caroline91?, som oss andre?Anonymous poster hash: 0f53e...09c Dust. Anonymous poster hash: aba2a...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2117 Del Skrevet 29. mai 2015 Dette blir kanskje sett på som ett frekt spørsmål, men spør av ren nysgjerrighet. Er det sånn at jeg er den eneste som ikke takler trynet på "lorden"(en tittel han kjøpte for noen hundrelapper)? Kjenner ingen som ser på PH, så har ingen å spør om dette, registrerte meg her bare for å spør faktisk personlig så kan jeg ikke fordra folk som snakker ned til alle rundt seg, spesielt når det er på grunn av at de har penger, er ikke akkurat så mange som velger å ikke ha masse penger liksom, og å ha penger gjør deg ikke til ett bedre menneske syns jeg.. Jeg syns ikke såå mye om han i forrige sesong egentlig, syns han virka litt klein. Den jakka hans, jeg så for meg at han satt oppe flere netter for å lage den Men så ble han jo hypa opp så til de grader av PH-"fans" så han vokste litt på meg. Men denne sesongen her har han jo kun vært kvalm! Snakker bare om analsex hele tiden..:S Måten han snakket til Kevin på, ikke ta den tonen til MEG liksom? Han sa det tusen ganger jo. Tviler på at han har noe særlig med penger også jeg da Noen ganger oppfører han seg snillt og jeg har håpet at det er sånn han egentlig er, men vet ikke.. Han er ikke noe jordnær akkurat, så litt vanskelig å se hvordan han egentlig er syns jeg. Men usmakelig er han i hvert fall!! Anonymous poster hash: 242e3...9f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2118 Del Skrevet 29. mai 2015 Dette blir kanskje sett på som ett frekt spørsmål, men spør av ren nysgjerrighet. Er det sånn at jeg er den eneste som ikke takler trynet på "lorden"(en tittel han kjøpte for noen hundrelapper)? Kjenner ingen som ser på PH, så har ingen å spør om dette, registrerte meg her bare for å spør faktisk personlig så kan jeg ikke fordra folk som snakker ned til alle rundt seg, spesielt når det er på grunn av at de har penger, er ikke akkurat så mange som velger å ikke ha masse penger liksom, og å ha penger gjør deg ikke til ett bedre menneske syns jeg.. "Lorden" er en 24åring som bor hjemme på gutterommet hos mor og far. Han jobber litt som fisker sammen med faren som er en fisker. De bor på en øy, som kan sammenlignes med en bygd. Søker man opp faren på facebook ser man bilde av han sitte å røyke petterøes 3. Å kjøpe deg en falsk tittel, noen fine dresser og etterligne Scott Disick gjør deg ikke automatisk så rik. Han har blitt til en karakter. Anonymous poster hash: 1df1f...adf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2119 Del Skrevet 30. mai 2015 Flere som legger merke til at Pierre og Martine virker utrolig nervøse på Studio Paradise? Anonymous poster hash: 1df1f...adf nervøs, eller fjern...? Hvertfall M Anonymous poster hash: ccb46...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2120 Del Skrevet 30. mai 2015 nervøs, eller fjern...? Hvertfall M Anonymous poster hash: ccb46...1f9 Hun følger litt mer med på tven enn resten hvertfall:)Anonymous poster hash: c0b47...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå