Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

CF vinner, Pierre forsvinner, pga Audun så blir hans stemme fjernet og CF kommer inn igjen. CF står da med Martine og slipper kulen på 300k først.

Pierre har ikke gjort noe galt. Men da de stemte om finalister, så var det veldig jevnt mellom CF og Pierre..Siden Audun sin stemne nå er borte, får CF flest stemmet og overtar finaleplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pierre hadde ikke tatoveringene på innspillingen, og har har gullklokke i finalen, og det armbåndet. Det er Pierre og Martine som vinner nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har ikke gjort noe galt. Men da de stemte om finalister, så var det veldig jevnt mellom CF og Pierre..Siden Audun sin stemne nå er borte, får CF flest stemmet og overtar finaleplassen.

Så alle Audun noensinne har stemt ut kommer inn igjen altså?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle Audun noensinne har stemt ut kommer inn igjen altså?

Hva mener du? Som sagt, så overtar CF plassen til Pierre, mtp på at juryen vil stemme på nytt og da får CF flest stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaja. Martine vinner da, det vet vi.

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Martine vinner da, det vet vi.

Fyfaen jeg gleder meg til å høre fra deg når du ser CF vinne. Jeg er selv fra Stavanger, og kompisen min spiller på lag med CF, som har sagt det til han. CF brukte også endel av de 300k til å pusse opp i leiligheten sin som han bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fyfaen jeg gleder meg til å høre fra deg når du ser CF vinne. Jeg er selv fra Stavanger, og kompisen min spiller på lag med CF, som har sagt det til han. CF brukte også endel av de 300k til å pusse opp i leiligheten sin som han bor i.

Og der røk løgnen din. Vinneren får ikke pengene før nå etter finalen er sendt på TV! :ler:

Anonymous poster hash: 523fd...7a1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der røk løgnen din. Vinneren får ikke pengene før nå etter finalen er sendt på TV! :ler:

Som sagt, vent å se etter finalen. Så skal vi se hvem som har rett, tøffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pierre har på seg brunt armbånd. En hånd med brunt armbånd spretter champagnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har på seg brunt armbånd. En hånd med brunt armbånd spretter champagnen.

Pierre blir bytta ut med CF. Og du tror han vinneren fordi han spretter champagnen? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som sagt, vent å se etter finalen. Så skal vi se hvem som har rett, tøffen.

Tøffa takk ;)

Hvordan forklarer du at Pierre må ta løgndetektortest dersom han er byttet ut med CF? Og hvorfor tror du at produksjonen "straffer" Audun ved å bytte Pierre ut?

Nånei du Wonder-Braah, den der må du nok lengre ut på landet med! Jeg gleder meg til å le rått av deg! :flekke::hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt nå Braah. Lyser jo lang vei du bare dikter opp ting.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffa takk ;)

Hvordan forklarer du at Pierre må ta løgndetektortest dersom han er byttet ut med CF? Og hvorfor tror du at produksjonen "straffer" Audun ved å bytte Pierre ut?

Nånei du Wonder-Braah, den der må du nok lengre ut på landet med! Jeg gleder meg til å le rått av deg! :flekke::hoho:

Pierre blir jo bytta ut med CF rett før de skal stå mot hverandre. Pierre har ikke gjort noe galt. Men da de stemte om finalister, så var det veldig jevnt mellom CF og Pierre..Siden Audun sin stemne nå er borte, får CF flest stemmet og overtar finaleplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt nå Braah. Lyser jo lang vei du bare dikter opp ting.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

VENT Å SE ETTER FINALEN FØR DU SVARER MEG. ER DETTE FORSTÅTT? SÅ SKAL VI SE HVEM SOM HAR RETT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pierre blir jo bytta ut med CF rett før de skal stå mot hverandre. Pierre har ikke gjort noe galt. Men da de stemte om finalister, så var det veldig jevnt mellom CF og Pierre..Siden Audun sin stemne nå er borte, får CF flest stemmet og overtar finaleplassen.

Pøh! Peer du lyver (og fantaserer)! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære Braah, fortell oss hvorfor TV3 gidder å trykke opp en gigantisk plakat av Martine, Pierre, Sara og Harald som de har i studio og hvor finalefesten foregår akkurat nå, hvis en av de ikke er med i finalen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Braah, fortell oss hvorfor TV3 gidder å trykke opp en gigantisk plakat av Martine, Pierre, Sara og Harald som de har i studio og hvor finalefesten foregår akkurat nå, hvis en av de ikke er med i finalen?

Så jeg skal velge å stole på deg fremfor meg selv, som selv(og mange flere også) har sett finale-episoden(lagt ut ved en feil) der CF vinner og står med Martine, samt fått bekreftelse av fyren selv av noen kamerater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig klarte du ikke å svare på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så jeg skal velge å stole på deg fremfor meg selv, som selv(og mange flere også) har sett finale-episoden(lagt ut ved en feil) der CF vinner og står med Martine, samt fått bekreftelse av fyren selv av noen kamerater?

Spørsmålet du fikk var enkelt, svar på det.

Anonymous poster hash: 4c1d4...5b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor gidder ikke CF å dra på finalefesten i kveld da, Braah? Hvorfor vil han ikke stå der og ta i mot pengene han vinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...