superdupermeg Skrevet 19. mai 2015 #1641 Del Skrevet 19. mai 2015 Onsdag 27. mai: De tre gjenværende parene er spente før finalen i morgen, men for paret som er sikret plass er livet bare sus og dus. De to andre får vite at juryen diskuterer deres skjebne, hvem av dem får en plass i finalen og hvem blir sendt til dødsriket. Den siste festen før finalen sparkes i gang og nå er det tid for stemmesanking fra jurymedlemmene. Dramatiske scener utspiller seg på festen da gammelt grums kommer opp til overflaten og gruppene er mer delt enn noensinne. Kan jo være her det slaget kommer....Siden det står " dramatiske scener utspille seg på festen da gammel grums kommer opp til overflaten"... Det gir faktisk mening, for meg virket det ikke som TV3 faktisk hadde kaster ut personen, men bare gitt en passende straff. Den straffen kan være å ikke være med i juryen for eksempel:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1642 Del Skrevet 19. mai 2015 Da må jeg si du er utrolig hårsår hvis det hadde rablet for deg hvis noen hadde LATET som de skulle kysse han du var forelsket i. Tror nok han hadde syntes det hadde vært turn off. Det hadde jeg syntes. Takler ikke sjalue menn.Anonymous poster hash: aba2a...26c Jeg har klart meg veldig fint med de meningene mine, og holdt meg klar sånne folk, både jenter og gutter. Den eneste grunnen til at de gjør det er for å få oppmerksomhet eller provosere.. Det gidder ikke jeg å være med på.Anonymous poster hash: 65159...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1643 Del Skrevet 19. mai 2015 CF har ikke noe spesielt godt rykte blandt mange i Stavanger i allefall. Frekk i munnen og var direkte slem mot flere jenter på videregående der han mobbet dem for blandt annet vekt.. Så var mer overrasket over hvor grei han virket i starten av PH.. Nå slår jo fasaden sprekker Anonymous poster hash: 0982a...4d8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1644 Del Skrevet 19. mai 2015 pierre Anonymous poster hash: 86e69...a49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 19. mai 2015 #1645 Del Skrevet 19. mai 2015 Nå er det vel kun Sara som har vært der fra starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 19. mai 2015 #1646 Del Skrevet 19. mai 2015 Eg tror Elin ryker snart... og muligens også Harald. Just a feeling.. Tror Sara S og Martine står i finalen men usikker med hvem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 19. mai 2015 #1647 Del Skrevet 19. mai 2015 Men hva skjedde med "anonymious" eller hva de nå kaller seg? Var det bare for å oppsummere tiden hans eller kommer han inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1648 Del Skrevet 19. mai 2015 pierre Anonymous poster hash: 86e69...a49 Hvordan tok Pierre og Martine det?Anonymous poster hash: 7bce5...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1649 Del Skrevet 19. mai 2015 pierre Anonymous poster hash: 86e69...a49 Fy faen. Godt gjort av Kevin å gå fra helt til idiot på under et døgn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1650 Del Skrevet 19. mai 2015 Nå er det vel kun Sara som har vært der fra starten? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1651 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvordan tok Pierre og Martine det?Anonymous poster hash: 7bce5...88b Pierre tok det bra, Martine gråt. Hun var sint på Kevin, men viste det ikke ovenfor han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1652 Del Skrevet 19. mai 2015 Men hva skjedde med "anonymious" eller hva de nå kaller seg? Var det bare for å oppsummere tiden hans eller kommer han inn igjen? Har en snikende følelse på at han kommer inn igjen neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 19. mai 2015 #1653 Del Skrevet 19. mai 2015 Fy faen. Godt gjort av Kevin å gå fra helt til idiot på under et døgn! Hva mener du? Hvorfor var dagens valg idiotisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1654 Del Skrevet 19. mai 2015 Eg tror Elin ryker snart... og muligens også Harald. Just a feeling.. Tror Sara S og Martine står i finalen men usikker med hvem CF er jo den ene. Kan Kevin være den andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1655 Del Skrevet 19. mai 2015 Hva mener du? Hvorfor var dagens valg idiotisk? Pierre var jo den eneste verdige vinneren av guttene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 19. mai 2015 #1656 Del Skrevet 19. mai 2015 Pierre tok det bra, Martine gråt. Hun var sint på Kevin, men viste det ikke ovenfor han. Jeg får så mye respekt for de to hver gang de mister noen. Både Pierre og Martine har alltid tatt det bra. Da Harald røyk, forstod Pierre at det var et spill og skjelte ikke ut noen og da Isabell røyk, stoppet Martine å kjefte med en gang hun ble fortalt at det var et spill og begrunnelsen for valget. Veldig synd at Pierre ryker, men synes det er fint å se måten de to reagerer på 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1657 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg får så mye respekt for de to hver gang de mister noen. Både Pierre og Martine har alltid tatt det bra. Da Harald røyk, forstod Pierre at det var et spill og skjelte ikke ut noen og da Isabell røyk, stoppet Martine å kjefte med en gang hun ble fortalt at det var et spill og begrunnelsen for valget. Veldig synd at Pierre ryker, men synes det er fint å se måten de to reagerer på Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 19. mai 2015 #1658 Del Skrevet 19. mai 2015 Har en snikende følelse på at han kommer inn igjen neste uke. Det må jo bety det? De krevde det jo:P Og jeg unner virkelig Pierre å vinne, han har spilt på en så rettferdig måte gjennom hele spillet også ryker han på grunn av kevin ass... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1659 Del Skrevet 19. mai 2015 Det må jo bety det? De krevde det jo:P Og jeg unner virkelig Pierre å vinne, han har spilt på en så rettferdig måte gjennom hele spillet også ryker han på grunn av kevin ass... True, true. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 19. mai 2015 #1660 Del Skrevet 19. mai 2015 Hele den anonymous-greia var skikkelig merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå