Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er Isabel som sjekker inn som Alice og slår til Elin fordi hun og Audun har rota litt? Venter seriøst enda på at noen skal slå til noen!

Det er CF som er Alice.

• Liker 1
Skrevet

Da håper jeg CF slipper kulen om det er sant

Han gjør visst det og deler med Elin.

Skrevet

Haha, døde når Kevin "spiste" den flua :fnise:

...og mer skal ikke til før jeg er underholdt...

Sara E ass, grøssssssss

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør visst det og deler med Elin.

Hvordan vet du at det er sant?

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Skrevet

Hvordan vet du at det er sant?

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Vet ikke det. Derfor jeg brukte ordet "visst".

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en liten avsporing her.

Du har profilbilde/avatar av Martine og Pierre.

Altså.. hvor desperat går det an å bli? Samme med den andre brukeren jeg har sett i formuet i denne tråden med bilde av martine og følgende tekst: ''Team Martine''. Vedkommende har åpenbart brukt et redigeringsprogram for å lage det. Eller er det kanskje deg til og med?

Jeg mener.... :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: 3b9c6...a47

• Liker 5
Skrevet

Altså.. hvor desperat går det an å bli? Samme med den andre brukeren jeg har sett i formuet i denne tråden med bilde av martine og følgende tekst: ''Team Martine''. Vedkommende har åpenbart brukt et redigeringsprogram for å lage det. Eller er det kanskje deg til og med?

Jeg mener.... :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::skratte::skratte::skratte::skratte:

Ok. Hadde Aurora & Ann Marielle ifjor.

• Liker 7
Skrevet

Det var da også noe å gjøre narr av. :klo:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det var da også noe å gjøre narr av. :klo:

Enig. Hva er galt med å ha bilde av de man heier på? Anonym tør jo ikke å vise sin egen avatar en gang.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

• Liker 8
Skrevet

Vil heller ha Sara E der enn Isabell. Takler henne ikke overhodet!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Hva er galt med å ha bilde av de man heier på? Anonym tør jo ikke å vise sin egen avatar en gang.

Enig med dere. Dette er en tråd for å diskutere Paradise, da samles det paradisefan her. Noen er bare mere engasjert enn andre, ingenting galt i det.

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

• Liker 6
Skrevet

Eg vet eg er stygg nå, men Sara E er IKKE pen... Det er noe med tennene xD Tenker liksom på en hest når eg ser henne.
Ser jo helt anderledes ut på profilbildet på fb.
Hun har også verdens mest IRRITERENDE stemme!

• Liker 1
Skrevet

Eg vet eg er stygg nå, men Sara E er IKKE pen... Det er noe med tennene xD Tenker liksom på en hest når eg ser henne.

Ser jo helt anderledes ut på profilbildet på fb.

Hun har også verdens mest IRRITERENDE stemme!

Ja, nå er du stygg, og på den verste måten også....

Hvor gammel er du?

• Liker 5
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er avslørt at minst to brukere her er Martine som heier på og forsvarer seg selv, hun har sikkert flere enn de som er blitt bevist avslørt også! (samme IP osv)

Anonymous poster hash: 690e0...612

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Hadde Aurora & Ann Marielle ifjor.

Så har jo Martine (du) allerede sagt på TVen at du heide så sykt på Ann Marielle og Aurora i fjorårets sesong og at du ble såååå starstruck av å se Ann marielle in real life haha.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så har jo Martine (du) allerede sagt på TVen at du heide så sykt på Ann Marielle og Aurora i fjorårets sesong og at du ble såååå starstruck av å se Ann marielle in real life haha.

Så fordi noen heier på Martine så må det være Martine bak brukeren? Herrefred. Du har ingen beviser på det.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er avslørt at minst to brukere her er Martine som heier på og forsvarer seg selv, hun har sikkert flere enn de som er blitt bevist avslørt også! (samme IP osv)

Hehe, nå får du gi deg... Du virker litt småbesatt av hatet for Martine etter alle dine innlegg her inne å dømme. Hvordan kan du komme med påstander om at deltagere selv sitter bak nicket? Har ikke sett noe som helst diskusjon om det annet enn fra deg, så jeg er veldig nysgjerrig på kildene dine og hvordan du har mulighet til å lete opp IPen til brukerne her inne...

Anonymous poster hash: d49af...ab3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...