Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Hva kan jeg gi moren min i gave? Hun har alt, og trener ingenting... Puh, vanskelig gitt! Hjelp meg i dag, dette er krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppen Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Noen forslag: En middag på byen. Husvask. Gavkort på massasje. Kinobiletter. Hilsen en som snart er 50. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asbevan Skrevet 29. juni 2002 #3 Del Skrevet 29. juni 2002 Om du har bilde av henne så lag et fint kort med bilde og skriv et fint dikt til .ram det inn og gi det til henne i gave. dett gjør jeg og alle blir veldig gald for å få det hilsen asbevan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juni 2002 #4 Del Skrevet 29. juni 2002 Hjemmelaget går alltid rett hjem hos mødre (i alle fall min mor). Hva med å male på et ellr annet av tre, som pynt på kjøkkenet? Hvis du ikke er kreativ og mangler tid kan du jo kjøpe en fin eske eller kurv. Fyll opp med ting hun liker. Eksempler kan være: spesiell kaffe fra en kaffebutikk (eller te), håndlaget konfekt fra et konditori, en spekeskinke, en god film, musikk (gjerne hjemmebrent med favorittsangene hennes), en god flaske vin, fuktighetskrem, parfyme.. Det er masse ting som kan legges i en slik gave. Det blir personlig og nyttig. Sett en fin sløyfe på og lag et fint kort i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestn Skrevet 30. juni 2002 #5 Del Skrevet 30. juni 2002 Kjøp ein dildo til mor di du.. det blir ho sikkert gla for... Eller ein mannleg strippar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå